Mickeym ik had het afgelopen maand ook en ik was helaas niet zwanger. Denk dat het bij mij meer met ontpillen ofzo te maken had. Hoop natuurlijk dat jij hartstikke zwanger bent Wij hebben lekker aan het water gezeten en voornamelijk erin gelegen! Thuis alles dichtgehouden vandaag dus lig nu half bewusteloos op de bank bij te komen haha
In mei ook gestopt en dat ontpillen kon ik ook behoorlijk voelen. Voor mij ook geen pil meer, zit veel beter inmijn vel echt een verschil! Ik kan ook niet wachten tot het zover is. Ik ben er eigenlijk al wel een paar jaar aan toe maar mijn man niet en ook zaten we met kopen van een huis, verbouwen etc. Ik vind het spannend en heel leuk om er over te lezen en te "kletsen". Mijn man wordt namelijk een beetje gek van mijn baby praat geloof ik... alhoewel hij er wel elke keer hartelijk om moet lachen als ok er over begin
Ik heb de hele dag al een stekent gevoel links boven mijn lies. Voelt alsof mijn eisprong eraan komt maar ik zit pas op dag 5 van mijn cyclus. Dat kan toch niet?
Geen idee, misschien ben je gevoeliger deze maand voor de pijntjes? Of misschien een kortere cyclus of misschien iets helemaal los van je ovulatie? Ik heb het andersom. Deze keer denk ik een iets langere cyclus, een dag of twee als ik het gok. Zou over twee dagen mijn ei verwachten maar denk niet dat ik morgen al een positieve ovulatietest heb
Blijft spannend he Jemima! Pff even mieren hoor.. Ik heb iets wat neigt naar een hernia. Al acht weken last en gister fysio. Zoveel mogelijk liggen. De hele dag verveel ik me dus al dood :s Iedereen aan het genieten van het weer?
Nog niet echt last van de warmte... morgen weer werken daar kijk ik wel tegen op Ben woensdag weer tante geworden en oh my.. ik wil ook een baby!! Hihi woensdag ff snel wezen kijken en vandaag om beschuit met muisjes geweest.. krijg ik een beschuit waar tussen alle roze muisjes 1 blauwe tussen zit.. Dus er werd al gevraagd moet je ons wat vertellen?? En kraamhulp vond t ook wel verdacht.. haha ben benieuwd!
Hahaha dat is wel heel toevallig famke! Zou wel leuk zijn een zoon omdat je al een meid hebt! Wat vervelend Mickey! Hopelijk ben je er snel vanaf.
eisprong?! Wanneer is een eisprong (te) vroeg? Deze vraag is niet heel eenvoudig te beantwoorden. Wel kan gesteld worden dat een eisprong voor dag 10 na de eerste dag van de menstruatie gemiddeld genomen als vroeg gezien wordt. Er zijn verhalen bekend van vrouwen die hun eisprong voelen rond dag 8, 9 of zelfs dag 7. Dergelijke verhalen vormen meestal een uitzondering op de regel en het komt maar weinig voor dat vrouwen iedere cyclus zo'n vroege eisprong hebben. Voor vrouwen die graag zwanger willen worden, kan het een probleem zijn wanneer zij een zeer vroege eisprong hebben. Er is namelijk een kans dat het eitje onvoldoende gerijpt is om bevrucht te kunnen raken. Een ander en veel vaker voorkomend 'probleem' kan zijn dat een vrouw gewoonweg niet goed doorheeft dat haar eisprong vroeg in de cyclus plaatsvindt, waardoor ze niet op het goede moment gemeenschap heeft met haar partner. Vrouwen met een kinderwens en een vermoeden dat hun eisprong vroeg is, kunnen gebruik maken van een ovulatietest om te zien wanneer de eisprong plaatsvindt. Las dit op internet. Hopelijk is het niks want anders ben ik waarschijnlijk uitgeschakeld deze maand 😐 Ga iig geval maar vast flink aan de slag voor de zekerheid 😂
Ben moet zo van het bijgeloof maar grappig was t wel overigens vind ik mijn man meer een meisjes papa (die bepaald tenslotte t geslacht) maar een jongen is uiteraard ook zeer gewenst!
Spannend allemaal dames op de wachtbankjes. Hier gister mijn laatste pil ingenomen. Net iets meer dan een jaar geslikt. (tijd geen relatie gehad en toen ook geen pil geslikt). Dus hopelijk geen ontpilling. Wel doorgeslikt in de vakantie. Nu wachten op ongesteldheid.
Bij mij was het na de ontrekkingsbloeding meteen in orde bigwish, hopelijk bij jou ook. Ik lig nu plat op de stretcher bij moeders thuis, zon afgewisseld met onder de tuindouche. Onbewust moet ik steeds denken aan "je zal maar hoogzwanger zijn nu", terwijl dat voor ons allemaal best eens realiteit kan zijn volgend jaar
Ik hoop het ook Mickey. Ja. Pff wat een hitte. Mijn schoonzus was woensdag uitgerekend. Heb echt met haar te doen nu
Hebben jullie ook juist een lichtere menstruatie dan je had tijdens het gebruik van de pil? Nu voor tweede keer ongesteld na stoppen van de pil en veel minder bloedverlies dan tijdens de pil....
Het was bij mij vorige cyclous weer normaal. Voor de pil was ik nooit erg zwaar of lang ongesteld. Toen met de pil meteen 5-6 dagen en dan twee dagen echt pijn. Toen ik stopte was het vier dagen en vorige keer eindelijk weer 3 dagen zoals voor mij normaal was. Hopelijk blijft het...! Hoe was het bij jou voor je aan de pil ging Manna?
Nou dat is zo lang geleden ben ongeveer 12 jaar aan de pil geweest, na mijn idee was het toen ook heftiger dan nu... De eerste keer na stoppen heeft 6 dagen geduurd maar wel met minder bloedverlies dan ik voor en tijdens de pil gewend was. Ik had voor het starten van de pil veel klachten, met de pil minder en nu nog minder. Is dat bij jou ook het geval? Hoeveel cyclussen was jij verder voordat het weer normaal werd? Heb trouwens rond de ovulatie gigantisch veel kleine pukkeltjes op mijn gezicht gehad, normaal heb ik den behoorlijk gave huid. Hoop dat dat de komende ovulatie minder is...
Ik ben 10 jaar aan de pil geweest, en toen 2 dagen na laatste pil mijn onttrekkingsbloeding en toen cyclus van 26 dagen gehad. Het wisselt bij mij nu tussen de 26 en 29 dagen. Maar bij mij was alles omtrent mijn menstruatie erger tijdens de pil dan voor de pil qua aantal dagen pijn en intensiteit. Maar meteen na de pil een maximale menstruatie gehad van 4 dagen, dus het lijkt het op dat mijn lichaam het vrij snel heeft opgepakt. Maar heb pas 3 rondes gehad, wie weet moet alle gekkigheid nog komen. Het enige wat ik nu inderdaad merk zijn pukkeltjes die ik nooit heb anders. Nu na drie maanden is het wel iets minder maar ze zijn er nog steeds rond mijn lh piek en menstruatie. Verder ben ik heel blij dat ik gestopt ben met de pil. Had de laatste maanden met de pil hele erge hoofdpijnen en misselijkheid.
Nou inderdaad ben ook blij dat ik gestopt ben en ga ook niet meer beginnen. Inderdaad ook vaak hoofdpijn. Ook weet ik niet hoe ik het moet omschrijven maar voel me weer mijzelf, ik had de laatste jaren best verlies van energie en nu ben ik weer mijn vrolijke zelf en zit goed in mijn vel... Ik zie dat jullie na de zomer het gaan proberen? Spannend he... Ik kan niet wachten tot deze menstruatie voorbij is daarna gaan wij van "start"
Inderdaad, "weer jezelf", dat had ik ook. Wat er ook gebeurt, ik ga nooit meer aan die troep. Jongens, het 'kriebelt' als een gek. Ik denk dat we er over drie weekjes tijdens mijn ei er maar serieus voor gaan! Rug of geen rug, dat komt dan ook wel weer goed.