Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Haha ja erg he die kriebel. Wij hadden het er ook al over. Ideaal nog een maandje wachten, maar hij wilde nu toch wel echt gebruik maken van de vruchtbare periode! Super spannend en dus erg en nog vaker gezellig.
    Staat het iemand anders ook tegen, seks met zulke hitte? Het is fijn en leuk, maar jeetje! Moet wel even een knop om zetten, het is zooo warm!

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Bij mij was het juist andersom. Met pil minder klachten en minder heftig ongesteld. Wel meer koortslip

3. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Oh mennnn wat duurt een maand toch lang. Kan niet wachten op die ochtend misselijkheid 🙈

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Airco er bij aan jemima? Haha

Hoe je ook reageerde, het is wel duidelijk dat de pil een behoorlijk effect heeft, alhoewel ik het wel mis te weten wanneer ik ongesteld moet worden... Dat was toch wel handig

5. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    hihi we hebben inderdaad de ventilator aan staan, dat helpt wel iets! maar toch, ik ben meer van seks als het iets kouder is...
    Die voorspelbaarheid was inderdaad heerlijk. Maar voor de pil was ik altijd stipt 28 dagen voor 12 uur sochtends ongesteld. Nu valt het me nog niet eens heel erg tegen, cycli tussen de 26 en 29 dagen tot nu toe. Maar ik voel het vaak wel al een dag of twee van te voren aankomen, dus ben wel extra gespitst op symptomen van mijn menstruatie.
    Wat ik het meest mis is het 'plannen' va mijn menstruatie. Ik slikte de pil vaak door, misschien 3-4 keer per jaar een stopweek ingelast. Kon altijd kijken wanneer ik iets had waar ik dan niet ongesteld bij wilde zijn en dan had je de luxe het nog een paar dagen extra te slikken. Nu... gewoon dikke pech, het komt wanneer het komt :p

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ja, inderdaad, dat deed ik ook. En ik kijk ook nu al uit naar de vruchtbare periode.. Als het goed is, is dat eind juli. Tenzij ik volgende week niet ongesteld word, omdat... ;) Zal wel niet zo zijn. Gewoon ongesteld en dan serieus aan de slag eind juli. Succes Jemima, ik vind het ook minder als het zweet overal zit door die hitte ;)

7. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Even niet online geweest en moest heel wat terug lezen :) welkom nieuwe dames die ook gestopt zijn!
    En wat een hitte! Was een pittige week.

Ik zit gelijk even met een vraag, vanmiddag had ik in ene roze slijm afscheiding en best veel :( Maar een beetje rare periode om dat te krijgen. Hebben jullie dit ook wel eens gehad voor de eisprong??

8. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    We misten je al! Gezellig dat je terug bent :)

Ik heb dat wel eens gehad, maar ik weet dat daar bij mij een medische oorzaak voor is. Dus ik ben denk ik niet de beste persoon om dat bij te vragen. Was het eenmalig of hield het aan?

9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Zonder pil heb ik wel veel meer zin in gezelligheid :D ml vind t geloof ik niet zo erg ;)

Ik heb sinds vanavond weer zo'n ongi achtige buikpijn.. en vet gezwollen aders op mijn borsten lijken wel spataders 😱 weet niet zo goed wat hier ik van moet denken...

10. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Het was eenmalig rozige slijm en daarna nog heel klein beetje cremige afscheiding, maar dat was niet echt benoemenswaardig zo weinig dat het was. Heel apart, gisteren ook mega gevoelige tepels. Vriendlief mocht er niet aan komen, zelfs de douche straal deed pijn! Dit heb ik vorige maand niet gehad...

11. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Die tepels heb ik inderdaad ook gehad, in combinati met heel gezwollen pijnlijke borsten. Inderdaad zelfs de douche deed pijn, de deken deed pijn.. Was best heftig dus had de dokter gebeld en die zei dat het door de nieuwe hormoonbalans kwam zonder pil. Bleef helaas ook tot ik ongesteld werd. Maar op de dag van mijn ongesteldheid was het wel meteen weg! Was heel fijn. Sindsdien ook niet meer zo erg gehad gelukkig!

12. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja die tepels had ik ook eerste maand zonder pil. Begon rond mijn eisprong.

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Die pijn heb ik elke keer in mijn hele borst, gaat bij mij ook wel zodra ik ongesteld wordt... Wel lastig met sporten en zo...

14. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja de laatste maanden heb ik wel steeds hele grote gespannen pijnlijke borsten. Gaat weg zodra ik ongesteld wordt maar die gevoelige tepels heb ik maar 1 keer gehad

15. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Thanks meiden :)! Maar roze slijm komt jullie niet bekend voor?

16. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Nee mij niet... Misschien innesteling bloeding ofzo?

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Had inderdaad even gegoogled en kwam als reden tegen innestelingsbloeding of eisprong bloeding. Maar innesteling kan het niet zijn lijkt mij omdat ik nu 4 dagen voor me eisprong zit en voor eisprong lijkt het me ook een beetje vroeg :(

18. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Bij mij heeft het te maken met mijn bmm, dat is te doorbloed, dus verlies regelmatig bloed en roze slijm. Maar dat weet ik. Van hoeveel dagen ga je uit in je banner? Anders is het moeilijk schatten of het te vrieg is voor een eitje. Innesteling voor je ei gaat inderdaad lastig!
    Heb je verder geen pijn rond je vagina/bmm ?

19. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Nee nergens last van verder. Vanmiddag 1 kleine felle maar korte steek boven mijn vagina, denk baarmoeder?
    Maar voor de rest nergens last van

20. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja ik heb gelezen dat de innesteling ongeveer 9 dagen na je eisprong gebeurd. En heel weinig vrouwen hebben dan maar last van een bloeding dusss....

Deel Deze Pagina