Nog meer meiden leuk 'clubje' wordt steeds groter gezellig!! Dpo = days past ovulation NOD = niet ongesteldheids dag Hier vanavond weer even gezellig gemaakt, want uitgaande van een 28 daagse cyclus en de volgens de MamaApp heb ik woensdag mijn eitje
Leuk hoor nog meer dames gezellig! En we zitten inmiddels al op bijna 70 pagina's Super leuk! Ik heb echt geen geduld op dit wacht bankje Dat herkennen jullie vast
Heel herkenbaar crealoon!! Moet ook echt bezig blijven en dingen doen, anders denk ik er continue aan
Ik heb niet alles gelezen. Denk ik onbegonnen werk al die pagina's. Crealoon ik doe met je mee alleen ik dan met de ontrekkingsbloeding. Van mij mag die komen dan kunnen we ervoor gaan.
Ik heb al een dag of 4 kampen in mijn onderbuik.... Nog 6 dagen tot de eisprong. Sinds gisteren is mijn afscheiding wel witter en dikker geworden. Kan dit betekenen dat mijn eisprong er al aan komt? Ik ga nu uit van een 28 daagse cyclus maar die wisselt van 27 tot 29 tot nu toe. Misschien dat hij deze maand korter is ofzo en dus mijn eisprong al eerder komt?
Hallo meiden! Hier ook een stopper! Wij zitten inmiddels voor de eerste ronde op de wachtbank (zo spannend!) We gaan voor ons 2e wondertje, ons dochtertje is nu bijna 3,5 en vonden het nu wel een mooie leeftijd voor een broertje of zusje. Super om alle verhalen/ ervaringen te lezen. Bij ons dochtertje kwamen wij er pas bij 6 weken achter, heb dus geen idee hoe de eerste weken echt voelen en wat ik moet gaan merken. Volgende week testen (spannnend)
He meiden, vraagje. Ik heb eergister en gister een positieve test gehad. Springt mijn ei nu 24-48 uur na de eerse positieve test of na die van gister? Test van vandaag is duidelijk negatief, maar heb wel echt dat vruchtbare eiwit slijm en mijn bmm is nog open en zacht (sorry vies praatje). Heeft het nog zin het vanavond weer gezellig te maken?
Dag 29 nu... Kan alle kanten op gaan. Had gisteren een druppeltje bloed op m'n tampon, dus ik dacht dat de hel ging losbreken.. En nu helemaal niks!! Wel irritant dat ik elke keer rekening moet houden dat ik ieder moment kan doorlekken, maar goed... Het kan nog wel dagen (weken? ) duren. Ik hoop zo snel mogelijk.
Nee gebruik geen ovu testen.... We maken het gewoon zoveel mogelijk gezellig en dan zien we wel ☺️
Vervelend he? Zo'n vertekend romantisch beeld aangezien de meeste van ons toch wat langer nodig hebben.. Mja zal wel minder goed verkopen
Nou idd bij ons is het ook al bijna een jaar helaas zijn mijn cyclussen heel onregelmatig zie mijn Handtekening Zitten jullie al in een club !???? Heb wel zin om er 1 op te richten