Ik was er ook al langer aan toe maar mijn vriend niet. Nu sinds april besloten dat we er in juni voor zouden gaan maar zijn toch vanaf mei al begonnen. Mijn vriend is altijd bang voor het grote onbekende en moet daar altijd heel lang over nadenken. Nu dus eindelijk groen licht en gaan we er vol voor. Sinds we nu bezig zijn wordt hij wel weer een beetje bang maar dat heb ik ook sinds het echt wordt. Maar dat komt vast helemaal goed als het zover is.
Kan me dan goed voor stellen Loesje dat jullie dan wachten dus allemaal spannende tijden voor jullie! Leuk hoor! Wij hebben heel erg bewust gewacht om te beginnen omdat we eerst samen dingen wouden opbouwen. Maar vonden het nu tijd worden. En dat ik 31 ben heeft er eigenlijk niets mee te maken hihihi. "Leuk" dat iedereen dat onzekere een bettje herkend. Liefs
Ik ben wel benieuwd hoe het leven van ons allemaal er uit ziet een jaar vanaf nu.. Ik hoop veel liefde, geluk, gezondheid en een wondertje in de maak (Of al geboren? )
Wij zijn vooral van het uitstellen, maar het moet er toch een keer van komen. Ik heb inmiddels mijn studie afgerond, we zijn getrouwd en opzoek naar ons tweede huis en groen licht van mijn arts dus nu willen we er wel voor gaan. Eerst nog op vakantie en dan kan de pil de deur uit
Pfff ik ben deze maand ineens zo ongeduldig. En nu me eisprong er is kan ik helemaal niet meer wachten. Zo raar, ik had dat de andere maanden veel minder, toen kon ik me redelijk beheersen.
Op advies van de MDL-arts en HA slik ik de pil zoveel mogelijk door. Gisteren besloten om toch maar een stopweek in te lassen omdat ik erg veel buikpijn heb (was net aan een nieuwe strip begonnen). De planning was om half aug na de vakantie de pil de deur uit te doen. Twijfel nu of wat ik doe, na deze stopweek weer beginnen of gewoon nu al stoppen... Onzekerheid ten top!
Eerder in dit topic las ik dat sommige dames zich veel beter voelen na het stoppen met de pil. Jij misschien ook wel! Eens met Stefanie. En misschien gebeurd er dan wel iets heel leuks op vakantie? Je weet maar nooit
Haha dan wordt het een Polen of Kroatië kindje! Wie weet... Zie er meer tegenop dat ik dan op vakantie ongesteld kan worden...
Wanneer ga je op vakantie? Wij hebben de pil ook iets eerder gestopt vanwege klachten, maar dmv ovulatietests alles nog even uitgesteld!
Mijn man en ik schelen ruim 7 jaar van elkaar.. En hij wou al veel eerder kinderen... Bij mij begon het te kriebelen toen mijn vriendinnen zwanger raakte en de baby's kwamen.. De namen daar zijn we ook al over uit Ik weet nog inderdaad dat ik bij de eerste ook zo ongeduldig werd.. Vroeger dacht je steeds pff weer ongi.. Nu denk je steeds als het niet gelukt is..wat duurt het toch steeds lang (althans dat is mijn beleving) Gelukkig waren we in de 3e ronde zwanger van de eerste en de 2e was de 2e ronde al raak! Benieuwd wanneer ik nu ongi word... Gok op zaterdag
We gaan komende woensdag weg! Maandag de laatste pil geslikt dus volgende week dinsdag weer beginnen. Dus zou er dan op vakantie geen last van moeten hebben (zijn een maand weg, jippie)
Oo lekker zeg! Het is zo naar ongesteld zijn op vakantie, dus ik hoop inderdaad dat het goed uitpakt voor je!
Wij wisten als snel van elkaar dat we kinderen wilden. En af en toe al hints na elkaar, als soort van ja we zijn ook niet de jongste weer en als we ooit..... maar eigenlijk wilden we het niet ooit, maar snel. Op vakantie 2 weken geleden, toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en het gevraagd wanneer hij het dan wil, zo snel mogelijk was zijn antwoord. Daarna besloten om dan maar gelijk te stoppen met de pil na de vakantie.
Hoi allemaal, Ook ik ben net gestopt met de pil (21 juni brrr spannend). Vanaf september gaan we serieus aan de slag maar voor nu gewoon veel plezier maken en verder niks doen om niet zwanger te worden.... Moet wel zeggen dat ik me nu veel vrijer voel dan toen ik de pil nog wel gebruikte. Heb trouwens wel het gevoel dat ik nu een 'groot' geheim heb aangezien verder niemand het weet, hebben jullie dat ook? Echt leuk zo'n groepje en om lekker vrijuit met elkaar te kletsen!
Dat geheim ken ik hoor Coco! Ik heb er een paar close vrienden verteld . moet soms echt me best doen om het niet van de daken te schreeuwen
Leuk om de verhalen te lezen hoe iedereen het erover heeft gehad met haar vriend! Dat van de daken willen schreeuwen herken ik ook. heb met m'n vriend afgesproken dat we het beide aan 1 goede vriend/vriendin mogen vertellen. Zij waren superblij voor ons. Ben benieuwd wie er het eerst zwanger is..! @Mien30, ben je er al uit wat je gaat doen?
Nee, heb mijn man ook nog niet echt gesproken. Dat van de daken kunnen schreeuwen herken ik wel. Ik heb vooral veel aan mijn moeder gevraagd: was zij snel zwanger en hoe zij de spanning vond. Vermoed dat ze wel iets door heeft.