Dat gesprek wil ik ook nog aangaan met m'n moeder, weet alleen niet zo goed hoe ik hem aan moet gaan aangezien ze zelf al eens heeft laten vallen dat ze vindt dat we nog moeten wachten. Ze was zelf 25 toen ze van mij beviel en achteraf had ze graag nog even willen wachten. Ik ben van mening dat dit juist afhankelijk is van je eigen situatie. Die van mij nu en die van haar toen zijn wel heel verschillend. Hoe heb jij dit gedaan?
In onze familie zijn meerdere dames zwanger, als da ter sprake komt speel ik er op in. Of ik zeg, als het bij ons zover is... Kun je niet zeggen dat je nieuwsgierig bent? Mijn moeder zegt het niet met zoveel woorden maar ik weet dat ze er aan toe is. Ze gaf laatst ook aan dat ze een vaste oppasdag wil, heb haar dat ook meteen plechtig laten beloven
Meiden we hebben ook een clubje he zomer2015 heet die, als je er bij wil meldt het even zodat je toegevoegd kan worden Mijn moeder weet nog van niks, ik vertel het haar ook niet dat we bezig zijn. Vindt het leuk als het een verrassing blijft voor onze ouders als het zover is ben ik wel heeeel benieuwd naar de reacties hahaha Mijn moeder is tijdje geleden al oma geworden voor de eerste keer maar zijn moeder nog niet.
Heb net even gekeken maar ik kan volgens mij niemand toevoegen aan de club kan de optie niet vinden in ieder geval @Coco: op Pagina 73 staat een berichtje van Bloemhartje, als je op haar naam klikt krijg je een rijtje met opties. Hier tussen staat krabbel sturen als je dat doet voegt ze je hopelijk snel toe
http://youtu.be/0HrQWCqykD0 Ik zag dit filmpje op YouTube, ik dacht dat vinden jullie vast mooi. In het begin ziet het er een beetje uit als een enge film maar het wordt echt mooier. Ik heb ervan genoten. ☺️
Ja die ken ik! Heel gaaf filmpje! Heb toevallig vanmiddag filmpjes lopen zoeken en kijken waar je alles echt ziet is ook heel gaaf! Zal m ff zoeken en hier plaatsen
Dames! Hier vanochtend toch maar een test je gedaan... en wat denk je! ZWANGER!!! 2 dikke vette strepen! Zo blij maar ook zo ook onwerkelijk!!