Bedankt, ben er vandaag achter gekomen dat mijn eisprong veel later is dan ik had gedacht. Dus toch heel blij dat ik ovulatietesten had gekocht (2 doosjes) Wil jullie ook heel veel succes wensen! Ik lees mee😊
Aan het wachten tot ik kan testen. Moet volgende week vrijdag ongi worden maar ga denk ik dinsdag al een testje wagen
Spannend hoor! Ik ben benieuwd.. Ik ga dit keer pas laat testen, zo zenuwslopend.. Hebben jullie allemaal een regelmatige cyclus?
Ik heb ook al een paar dagen krampen in me baarmoeder en heel veel doorzichtige afscheiding. Kan dat een symptoom zijn? Eisprong is al geweest
Hier hetzelfde, vandaag voor het eerst wat rekbaar slijm. Nooit eerder gehad voor mijn menstruatie. En krampjes en opgezette talgklieren, harde borsten en sinds een paar dagen echt last van misselijkheid en duizeligheid.. Ik test al sinds ik dit voel maar tot nu toe elke dag negatief, we gaan rustig verder tot ik of een streepje heb of ongesteld word! Eergister dipte mijn temperatuur in ene, wie weet een innestelingsdipje?
Ow wat spannend allemaal! Ik zit ook op het wacht bankje. Al de hele week een opgeblazen gevoel. Eind volgende week zou ik ongesteld moeten worden, dus nog even afwachten maar.
Ja gek hè.... Ja meer dan wachten kunnen we toch helaas niet doen.. Ik heb ook indd hele pijnlijke borsten. Had ik normaal al wel paar dagen voor mijn menstruatie maar begon nu direct na eisprong al
Ik voel steken bij m'n lies maar dat zou denk ik heel goed m'n eisprong kunnen zijn... Spannend!! Vind het wel super dat ik hier nu over praten kan...
Zou kunnen Girl. Ik voel het altijd wat meer naar boven, maar iedereen voelt het iets anders als ze het voelen
Jeetje wat spannend allemaal!! Ik moet ook eind volgende week ongesteld worden maar zo'n opgezette buik niet normaal.. Maar is pas eerste ronde dus ga nergens van uit nu..
Ik wacht nog tot me temp stijgt en ik daadwerkelijk me eisprong heb gehad gisteren wel een positieve ovulatietest gehad dus weet ook niet zo goed of ik nu 1dpo ben of niet iemand hier enig idee?
Ik lees hier uit dat je je termperatuur bijhoudf? Helaas kan je dat pas acherac zeggen. Als je temp vandaag minimaal .2 hoger is dan gister en dat blijft kan je zeggen dat je je ei hebt gehad. Zonder temp ging ik uit van mn ei de dag na een positieve ovulatie test en de dag daarna dan 1dpo
Hier precies hetzelfde! Ben dan alleen sinds januari gestopt met de pil. Wordt er bijna gek van en weet soms gewoon geen lekkere zithouding te vinden. Gelukkig hebben we een "lounge" bank en kan ik na het werken lekker onderuit "liggen" haha.
Bizar he! Ik wordt er ook moedeloos van, het liefst zou ik een warme kruik op m'n buik leggen.. Maar ga ervan uit dat het bij mij komt van het "ontpillen" Hoop voor jou dat het komt door een mini you😉