Die is ook super positief, dan zijn dit echt je vruchtbare dagen.. Druk aan de klus! Veel plezier haha
Ja ik nog een weekje wachten. Me borsten zijn echt groot en jeuken ook. Lijkt wel of me huid dan helemaal oprekt ofzo. Heel gek. Ze doen ook pijn. Echt zo spannend.
Wel fijn Stefanie dat je cyclus gelijk zo regelmatig is! Spannend he! Dat zijn vaak wel de symptomen. Duizelig, moe en overgeven ook ...
Ja moe ben ik ook. Maar dat komt ook vaak door me onregelmatige diensten. Ach nog een weekje dan weten we het. Ja indd fijn van me cyclus Maarja je ziet het, ik zit al in ronde 3 dus het zegt niks.
Maar doordat hij gewoon 28 dagen is, heb je wel meer kansen in een jaar. Heb nu denk ik een cyclus van 40 dagen of langer. Hoop dat als het nu niet lukt, ze wel wat korter worden haha
Meiden heb toch echt het gevoel dat het raak is deze ronde! Last van zoveel rare dingen wat ik nog nooit eerder heb gehad. Wordt er gewoon zenuwachtig van
Ik heb gisteren al een testje gewaagd maar zoals ik wel had verwacht negatief. Ik denk dat ik dinsdag of woensdag ga testen. Heb nachtdienst volgende week dus wordt dan in de middag als ik wakker wordt. Vind het gewoon eng om te testen Hahaha.. Als het zo is kan ik niet meer terug, maar wel ook super leuk natuurlijk! En jij? Morgen las ik?
Ja morgen wil ik het proberen inderdaad Vanmorgen heb ik ook een kv test gedaan en als ik fel licht ernaast hou zie ik wel een hele lichte verkleuring waar het tweede streepje moet komen. Dus denk dat ik me morgen ochtend niet in kan houden om niet te testen
Ik snap dat vroege testen niet zo waarom niet wachten tot je overtijd bent? Scheelt heel wat tuurtesten.