Mijn banner klopt ook niet. Want ik heb vrijdag 10 juli mijn eisprong gehad. Voelde het hem heeel goed
Ja ik ook! Wow zou leuk zijn als het bij ons allebei raak is! Ik duim voor je! En voor mezelf ook natuurlijk! Hahaha
Famke gefeliciteerd!! Marieke: ik werk ook onregelmatig en mijn man is de gehele week van huis, gaan het eerst zo proberen en zíen daarna wel verder!
Pff ik pas me bh's gewoon bijna niet meer. Dus of ik eet te veel en ik kom eindelijk op de goeie plek aan. Of het is echt raak....
Ik pas mijn bh's nog wel, maar ze worden wel te klein... Heb jij trouwens ook dat je borsten heeeel zacht aanvoelen en voller zijn??
Ja!! Net na de eisprong waren ze echt gespannen vol en heel stevig. Nu zacht maar wel voller. Me huid jeukt ook heel erg aan de onderkant en ze zijn nog wel gevoelig.
Ik ben eruit. Woensdag ga ik testen! Dan zit ik op 12 dpo en 2 dagen voor mijn NOD. Hopelijk kan ik me inhouden tot dan.
Wat ook wel apart is is dat 1 van me katten al 2 dagen vreselijk loopt te slijmen bij me. Hij ligt heel soms op schoot maar vooral vaak naast je maar vraagt nooit echt aandacht.. Nu gaat hij steeds naast me zitten met zijn koppie gebogen zodat ik hem moet aaien en hij volgt me door het hele huis. Ga ik weer zitten komt hij mauwend aangerent. Moet ik hem weer aaien haha. Las net wel dat katten het kunnen ruiken dat je zwanger bent Maarja, wie weet is hij gewoon raar.
Robano88 Vandaag 21:07Robano88 Al de hele dag een lichte hoofdpijn !! Paracetemol genomen net maar helpt nog niet echt Het is niet de hoofdpijn die ik normaal altijd heb, die zit volgens mij tegen migraine aan zo erg is het! Dit is meer lichtjes en zeurderig dus kan het niet echt hoofdpijn noemen maar wordt er wel gek van! Oh en ik zit met vriendlief buiten en ik heb het me toch een partij KOUD!!! Dus vroeg al ligt dat aan mij of is het zo koud buiten. Maar volgens vriendlief ligt het aan mij en is het totaal niet koud. Terwijl ik bijna geneigd ben om een dik fleece vest aan te trekken (ga ik ook doen denk ik)
Bij mij was vanmiddag me ovulatietest nog best wel donker om uur of 2 denk ik nu net 1 gedaan en is omowit dus denk dat me eisprong geweest is tenminste weet anders niet hoe ik dit moet verklaren
Kim ik zou het niet weten helaas. Hoever ben je in je cyclus? Ik zag bij jou pendels staan dus ik werd even nieuwsgierig. Dus ik heb even een testje gedaan. Volgens dat ben ik zwanger en krijg ik een meisje en daarna een jongetje. Haha nou laten we hopen dat het klopt.
Ze zeggen altijd dat je ei springt 24-48 uur na een positieve ovulatietest. Dus dan zou je eitje nog moeten komen denk ik
Heb gisteren positieve test gehad robano dus t kan dat ie heweest is vandaag 24 tot 48 uur toch Stefanie zit op dag 27 cyclus van wss 40 dagen
Geeft niet lees zelf vaak ook dingen verkeerd weet anders ookniet hoe in die witte ovu test van daarstraks kan vrjlaren als er vanmiddag nog een redelijke streep te zien was