Oh echt???? Pendel jij ook???? Want ik probeer al zo lang iemand te vinden die wil pendelen voor me, maar is tot nu toe nog steeds niet gelukt doe jij het ook voor anderen?
Hahaha ik deed het net voor het eerst hoor. Maar was wel toevallig dat elke keer als ik dezelfde vraag stelde het dezelfde beweging maakte als daarvoor. Mja we zullen zien of het klopte...
Ik heb gewoon een ketting gepakt met een hanger eraan. Haha ben benieuwd wat eruit komt bij jou robano
Hoi Kim, Heb vandaag geen test meer gedaan maar ik zou voor de zekerheid lekker blijven klussen nog een volle week als ik jou was. Niet geschoten is altijd mis hahahaha
Ik twijfel echt of ik morgen al zal testen of dinsdag pas. Staat dat hij 4 dagen voor de nod al kan maar die 57% goed resultaat. En 3 dagen voor nod al 88%... Wat zal ik doen?
Wachten totdat je overtijd bent en dan in de morgen met clearblue testen... Dan heb je 100% zekerheid...
Ja ik heb die clearblue. En die zegt wel dat als hij positief test hij ook 100% positief is. Alleen als hij negatief is zou hij ook positief kunnen zijn. Ik twijfel, ik heb geen geduld meer. Al het eten staat me ook tegen. Ik ben echt een vreetzak maar eet nu meer omdat ik weet dat ik moet eten zeg maar. Ik ben ook gek op bitter lemon, staan al een week 2 dichte flessen in de koelkast haha, is gek toch?
Ik heb het een dag voor nod toen gedaan. Kon echt niet meer wachten En omdat het zo onwerkelijk was op de nod dag zelf ook nog eens. Alle testen waren het zelfde kwa uitslag dus Spannend hoor stefanie duim wel voor je!!
Ja maar ik zou me niet helemaal gek staren op symptomen... Dat deed ik ook en dacht de eerste ronde echt dat het raak was. Ook moe etc. De tweede ronde duurde m'n cyclus in ene 10 dagen langer (i.v.m. stress) en dacht ik ook yes! Maar niet eens geklust rond m'n eisprong. Negatieve testen en werd ongesteld... Moeilijk is het zeker hoor haha
Ja inmiddels wel hoor, er komen nu ook meer symptomatisch en kwaaltjes enzo Heb ook al een afspraak bij de vk enzo. Dus allemaal erg spannend!
Oh wat leuk Crealoon! Succes met het geduld Stefanie! Ik ken het gevoel! ik zou as dinsdag/woensdag kunnen gaan testen en twijfel of ik het ga doen. Juist omdat je net zo goed je menstruatie kan afwachten. Maarja die rare symptomen etc he. Sinds vandaag ook opeens wat misselijk gevoel, niet overgeven ofzo, maar wel misselijk en een beetje een brok in de keel. Vanochtend ook maar even mijn temperatuur opgenomen en die was wat hoger als normaal....pfoe is het al weekend? haha