Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Rissie vind je een mooie regelmatige cyclus hebben uit je onderschrift.

Kelly afwachten is het enige wat je nu kan doen.

Ja Stefanie ik zie ook een licht streepje en ik ben totaal geen streepjes tuurder.

2. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Ik zie ook een streepje stefanie! Misschien morgen nog eens doen?
    Spannend!!

3. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie een duidelijke streep hoor Stefanie!!
    Over een paar dagen maar eens een Clear Blue doen!?

Spannend!

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik zie hem ook heel goed Stefanie!!! :)

5. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Haha wow, het dringt nog niet helemaal tot me door denk ik. Ik wacht nu wel even met weer testen tot de nod vrijdag. Als hij dan weer zo is ( ik hoop donkerder ) dan bel ik de huisarts maar eens op.

6. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Ik duim nog even tot vrijdag dan voor je hoor!

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Je hoeft in principe niet de huisarts te bellen volgens mij mag je ook meteen de verloskundige bellen

8. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Oké... Haha ik heb echt geen idee. Thanks Crealoon!
    Ik heb ook de hele tijd een trekkend gevoel onderin me buik. Het voelt wel vervelend maar voelt helemaal niet als menstruatiepijn ofzo.

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Super spannend zeg!!

Ik ga indd maar gewoon plaats nemen op het wacht bankje er zit niks anders op😉

10. loesje1

loesje1 Lid

18 jun 2015
    76
    1
    8
    Vrouw
    Friesland
    Ik zie hem ook Stefanie! Spannend en vast gefeliciteerd!!

11. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Ik zie het heel vaag Stefanie. Hoop het zo voor je! Ik voel me nog super goed, geen symptomen... Niets... Vrijdag had ik ook nog een positieve test, toen geklust en zondag ook.. Gisteren niet maar dat is toch niet erg? Vandaag wel weer... Maak me zo druk ggrrr

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Girl je springt 24/48 na je positieve test als ik het goed heb.

Ik zit nu even de rekenen of ik nu 1dpo of 2dpo ben. Zondag heftige steken en gister nog wat lichte steekjes en zere tepels. Nu niks meer baarmoedermond is weer dicht en hard was zondag en maandag wel anders.
    Zaterdag geklust maar was echt heel laat in de nacht dus eigenlijk al zondag😂 ben het even helemaal kwijt moet ik nu 1dpo of 2dpo aanhouden.

Enigste wat ik weet is dat ik ergens in mijn vroege dienst ongesteld moet worden. Maar dat is pas over 2 weken

13. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    I know maar ik had donderdag ook een positieve test en die was nog donkerder. Wacht het rustig af... Moeilijk te berekenen he haha

14. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Daarom ben ik begonnen vorige ronde met het bijhouden van mijn temperatuur! Hoef je niet meer moeilijk te denken wanneer je eisprong was, best fijn vond ik

15. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Dat kan ik ook gaan proberen maar m'n eisprong zou wel zaterdag/zondag geweest zijn...

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Jemima zou het best willen maar ik sta iedere week een andere tijd op ivm diensten op het werk.

Met een nacht en vroege dienst slaap ik gemiddeld 4 uurtjes en met een middag dienst veel langer en dan lig het er nog aan of ik sochtends paard moet rijden dan is het weer korter.

17. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Als je vrijdag een positieve test had zou ik daar wel van uit gaan ja. Ik ging altijd uit van 48 uur later 1dpo (dus zondag voor jou toch?). Door het temperaturen kwam ik er deze cyclus wel achter dat ik mijn ei dezelfde dag had als mijn positieve ovulatie test. Dat was nieuw, dus ben benieuwd naar deze cyclus als hij weer op gang is.

Mocht je willen temperaturen moet je gaan meten vanaf de eerste dag van je volgende menstruatie

18. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik werk ook wisseldiensten en ik ben niet heel secuur met de tijden. Ik word elke nacht tussen 4 en 5 uur wakker, dus dan meet ik. Als ik niet drie uur achtereen slaap meet ik ook en maak ik er een notitie van.
    Ik gebruik de app fertility friend en die geven online ook tips voor hoe je moet temperaturen als je wisseldiensten (en nachtdiensten) draait. Hoeft geen probleem te zijn!

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Oke ik heb toendertijd begrepen dat het beter was een bepaalde tijd te hebben om te tempen. Weer wat geleerd.

Maar wij hebben de eerste 3 maanden gewoon uitgetrokken om geen ovulatietesten te gebruiken en geen tempen mocht dat kunnen. Zodat we beide niet gelijk teveel druk erop te zetten. Ik weet van mezelf dat ik dat heel erg kan en dat het bij mij dan echt een moeten word ipv gezellig en leuk.

20. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    volgens mij heeft het de voorkeur, maar als je maar drie uur achtereen slaapt is het oke. Maar dat zou je tzt in die app moeten lezen!
    Wij waren juist begonnen met die tests om dat het idee eerst was vanwege mijn studie nog even te wachten met zwanger worden. Dus gaven de tests juist een weergave van wanneer het niet kon. Maar ik snap je helemaal. Je bent er meteen zo mee bezig. Om hem te besparen vertel ik hem inderdaad niks over wel of niet vruchtbare dagen.

Deel Deze Pagina