Maar met de ovulatietesten kom je er wel achter wanneer je eisprong is. Ik had laatst een uitschieter waar ik niet op had gerekend en pas dag 33 m'n eisprong. Toen niet geklust dus dat is een verloren ronde geweest. Ik vind de testen wel zeer handig haha
Eisprong geeft alleen je piek aan he? Dat zegt nog niet meteen of en wanneer je ei springt, dan moet je echt je temperatuur bijhouden. Maar er vanuitgaande dat hij springt, doet hij dat binnen 48 uur. Wat sonde van je ronde! Snap dat je daar dan niet nog op rekent. Die tests zijn zeker fijn, heb je toch iets van een indicatie
Aangezien ik gek werd van het wachten en de week nog langzamer leek te gaan, vanochtend maar een testje gedaan. Helaas, het bleef negatief. Volgende ronde dan maar! Denk dat ik van de week maar de ovulatietest ga halen om mijn eisprong een beetje in de gaten te houden.
Wij gaan ronde 3 in. Vandaag nog steeds bruin maar ook meer rood. Dus reken ik vandaag als eerste dag van ongesteldheid. Is nog niet veel, maar dat zal allemaal wel door gaan zetten vandaag denk ik. Hoe is het met iedereen verder? Zijn er nog meer meiden die al kunnen testen ?
Jammer Robano. Maar wel een regelmatige cyclus zie ik of heb ik dat verkeerd? Hier na zondag/maandag steken in de lies helemaal geen sympthomen. Had dus vrij goed gegokt op 30 dagen cyclus. Gelukkig hebben wij het erg druk op het werk en is mijn verzorgster voor mijn paard op vakantie zodat de volledige verzorging van 7 dagen nu weer even op mij valt tot volgende week zaterdag dus kan er niet bewust op pijntjes steekjes ofzo letten. Ben benieuwd of dat ik kan wachten tot NOD om te testen. Huishouden, katten, paard en werk.
Nu zie ik het overduidelijk Stefanie! Gefeliciteerd! Super leuk! Ik moet nog 10 dagen afwachten... Dan pas testen...
Ja klopt nu voor de tweede keer weer netjes 28 dagen. Daar ben ik al heel blij mee Spannend ! Wat voor een paard heb je?
Ik wacht ook gezellig mee.. Ook weinig klachten na dat roze slijm Gister. Alleen een beetje moe.. Maar dat kan zoveel oorzaken hebben haha.. Wat leuk ik rij ook paard..
Nou dan gaan we samen gezellig afwachten haha ... Ik hoop echt dat m'n cyclus wel weer wat korter wordt de volgende ronde...
Robano. ik heb een mengelmoes waar in iedergeval hackney in zit. Erg leuk dier die ik alweer 10 jaar heb. Super lief van karakter. Maar ook deels onwijs ondeugend. Hij is alweer 17 en echt mijn (zorgen)kindje. Als ik op stal ben vergeet ik automatisch even alles om mij heen wat je bezig houd en vind dat zo fijn en hij merkt precies wanneer ik pijn heb of chagerijnig ben. Hoofd tegen me aan en zachtjes duwen. Zo kijken dat je gelijk alles vergeet. Kelly wat leuk dat jij ook paardrij en gezellig mee wacht wanneer mag jij testen?
Ah wat leuk ik heb ook een paard gehad maar al een aantal jaar geleden verkocht.. Nu rij ik een paardje van een vriendin. En indd het werkt zo ontspannend. Ik zou vanaf volgende week maandag mogen testen dus ik ben erg benieuwd. Ik ben alleen super licht in m'n hoofd, maar heb ook vaak een te lage bloeddruk dus ik denk eerder dat het daar nu van komt.. Is pas eerste ronde na stoppen met de pil dus ga er maar niet vanuit maar het blijft spannend!