Ik wacht nog heel even af en wil als het niet doorzet vrijdag testen.. Ik vind het zo raar hoe ik me nu voel..
spannend Kelly! Stefanie, dank voor de tip! heb even gekeken hoe ik lid kon worden, maar zie geen linkje ervoor om lid te worden. of kijk ik gewoon verkeerd? :S
dank je! pfoe gaat. Heb wel "last" van wat kwaaltjes. afgelopen dagen last gehad van, - zeurend menstruatiegevoel in de onderbuik - af en toe steekjes voelen - en vannacht enorme zweet aanval gehad. dacht dat ik gek werd. wel gelijk even gegoogled, maar schijnt "normaal" te zijn. - en ook iets vaker een toiletbezoekje. Zo even de huisarts bellen. Hoe gaat het met jouw?
Haha ja hier ook wel wat kwaaltjes. Ben enorm moe en was gisteren ook heel erg misselijk. Ach ik heb het er allemaal voor over! Ben benieuwd of jij net als ik ook meteen een echo krijgt met 8 weken.
Misselijkheid heb ik gelukkig nog niet echt. Iets vermoeider ben ik wel, maar valt nog mee gelukkig. Nog wel eerst bij de huisarts geweest? zojuist gebeld en kan morgen middag terecht, altijd fijn als ze net terug komen van de vakantie haha
Ohh wat een heerlijk begin hebben jullie dan nu van jullie zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes!! Ik krijg het toch een soort benauwd nu.. Aan de ene kant denk ik van johhh je hoort zo vaak dat de menstruatie even weg blijft als je net gestopt bent. Maar jeetje gister echt menstruatie klachten/pijn. Nu wel wat gerommel in m'n buik maar niet zoals gister. Nu sinds vanochtend wel echt pijnlijke tepels en blijf moe/misselijk. Of m'n lijf houdt me echt heel goed voor de gek of het is echt zo. Ik heb wel net online een test besteld.. Zodra die Binnen is toch maar is even testen..
Oeh spannend Kelly!! Ik duim voor je! Rissie, nee ik ben niet bij de huisarts geweest, ik werd meteen doorverwezen naar de vk. Heb 20 augustus de eerste afspraak in het ziekenhuis. Krijg dan echo en intake gesprek. Elke keer als ik eraan denk dat het echt zo is vliegen de vlinders door me buik. Ik ben echt zo blij!! Daar heb ik wel heel wat misselijkheid voor over hoor. Ga je je ook aanmelden voor moeders voor moeders? Daar komt bij mij 4 augustus iemand voor langs.
ah ok. ik wacht morgen even af. de vk zit bij ons naast de huisarts dus dat is wel makkelijk. verwacht dat de huisarts mij daarna ook doorstuurt. Lees dat je soms eerst naar de huisarts gaat en dan naar de vk. Moet mezelf ook nog heel erg gaan verdiepen in sommige dingen haha. zo ook moeders voor moeders enz.
Super leuk hoor voor jullie!!! Zo spannend de eerste afspraken voor alles denk ik.. Ik zit mezelf helemaal gek te maken haha.. Als het goed is morgen de test binnen.. En als ik dan Nog niet ongesteld ben doe ik woensdagochtend een test..
Zo ik was het topic kwijt. 😁 Hier geen sympthomen meer. Wel iets opgezette buik maar dat heb ik altijd als ik tegen einde van de cyclus kom. Misschien was het m'n ei die later was. Ik wacht rustig af tot volgende week. Zat te denken testen te bestellen maar ik ga toch voor de kV 2v5
Ook spannend Maris!! Hier zijn de testen ook besteld en ga er morgenochtend 1 doen. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wel veel krampen en vooral Savonds als ik eenmaal lekker op de bank zit.. En sinds 2 dagen verschrikkelijk pijnlijke tepels. Ik wil nu ook echt testen zodat ik het los kan laten..
Ik heb nog geen testdrang. Maar kan goed zijn dat ik zaterdag in de kruidvat sta hoor. Zit nu 5 dagen voor NOD. Maar ik hou in m'n achterhoofd dat ik ook een cyclus van 33/34 dagen kan hebben
Ja Rissie succes vandaag!! Ja als ik een cyclus van 27/28/29 dagen zou hebben zou ik nu al Ongesteld moeten zijn en dat is niet zo.. Er zit niks anders op dan afwachten en een testje doen.. Zo spannend