Ja ik heb dat gevoel vorige week echt enorm gehad dus ga ervan uit dat ik het ook aankomende week wordt.. Maar het is al fijn dat je lichaam nog gewoon werkt Maris.. Daarom hoop ik dat het bij mij ook snel komt
Ik heb net een test gedaan... Sta te shaken op M'n. Benen maar ik zie een streep... Kan ik hier een foto plaatsten? Maar ik zie 2 strepen🙈
Op mijn telefoon zonder inzoomen of turen zie ik hen Kelly! voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer is je nod?
Nou het is mijn eerste ronde.. En m'n eerste dag van m'n ontrekkingsbloeding was 29 juni.. Als het echt zou gaan volgens het boekje moet het nu al 6 weken zijn dan maar ik ga morgen even een clearblue digital halen misschien kan die meer zekerheid geven over hoelang..
Spannend Kelly. Bij mij nu wat zeurende onderbuik en wat bruin en roze bij witte slijm... Morgenochtend weer testje wagen
Vanochtend maar een tuurstreepje op de test, eind vd week nog eens proberen wanneer ongesteldheid niet door zet...
Ohja zo spannend allemaal he.. Ik heb nog een clearblue besteld die ga ik morgenochtend nog even doen.. Maar 24-8 naar de verloskundige.. Super spannend..
Hij gaf aan 2-3 dus 4-5 weken zwanger... Jeetje zo onwerkelijk.. En ook geeft dit onbewust spanning.. Keihard duimen dat het allemaal Goed is..
Wauw, gefeliciteerd! Wat fijn dat het meteen raak mag zijn en hopelijk is het een plakkertje, maar probeer je niet al te druk te maken Geniet ook een beetje!
Ik hoop ook echt dat het een plakkertje is.. Voor nu heel veel Krampjes en moe maar verder geniet ik er echt van.. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..