Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook wekenlang het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Ook met krampjes. Schijnt normaal te zijn En als je dit al wist, sorry haha!
Dankje wel Tigermom.. Ik heb het indd wel al Gelezen maar iedere bevestiging dat het normaal is, is fijn!
Ik heb sowieso even een vraagje aan de dames hier. Ik vind het niet erg prettig om het hier over te hebben, maar ik maak me wel zorgen. Ik word dus Door al die anticonceptie middelen die ik de afgelopen jaren heb gebruikt niet snel meer opgewonden. En nouja vochtig dus ook niet. Herkennen vrouwen dit? Komt dat wel weer na het stoppen met de pil? Want ik heb ergens gelezen dat je wel goed opgewonden moet zijn om zwanger te kunnen raken, of is dat onzin? Ik vind t zelf onzin maar ja wie ben ik? Hopelijk kan iemand me gerust stellen.
Na een paar dagen echt hele flinke krampen te hebben gehad is het nu afgezakt naar gewoon leuke krampen.. Verder Savonds echt moe.. Al wil ik zoooooo graag dat het al de 24ste haha.. En ik duim natuurlijk ook voor jou Maris dat het maar heel Snel raak mag zijn.. En ik hoop ook echt dat het bij mij allemaal goed blijft gaan..
Ik zou denk ik met die krampen ook onzeker worden. Ja de volgende poging valt precies in onze vakantie. Dus hebben alle tijd ervoor. Gewoon vanaf dag 12/13 aan de slag en leuk houden is het 2 dagen niet dan niet maar dan hebben we in ieder geval geen moeten gevoel Alleen word ik nu wel gek van de menstruatie dag 5 en lijkt nog nie te stoppen.
@Kelly: Heb jij de 24e je echo?? Of bedoel je iets anders? @Marisje: Vervelend dat je menstruatie zo lang duurt, mijne duurde voorheen ook altijd erg lang. Nu maar 2 of 3 dagen. Gaan jullie nog naar een leuke vakantieplek??
Tigermom. Nee gaan niet op vakantie lekker thuis. Lijkt nu wel minder te worden maar je weet maar nooit wat er straks gebeurd.
Ja ik wordt er ook onzeker door hoor maar het schijnt erbij te horen.. En als het even echt weg is maak je je ook zorgen van he ben ik nog wel zwanger enz.. Heel dubbel allemaal.. En maris indd gewoon lekker van je vakantie genieten en kijk naar mij ik heb nu ook nergens rekening mee gehouden en het is raak.. Komt bij jou ook helemaal goed! Hoop voor je dat de menstruatie snel minder wordt, het is fijn als je weet dat je lijf ng werkt maar het is ook fijn als het weer is afgelopen.. Ja Tigermom ik heb de 24ste m'n intake en echo in 1 afspraak.. Ben zo benieuwd of het allemaal goed is enzo.
Kelly gister liep ik nog te zeuren en nu is het weg netjes 5 dagen ideaal met de pil was het 7 volle dagen. Maar ik ga idd genieten van mijn vakantie. Heerlijk bijtanken en even genieten van een volle tijd samen. Dat hebben we niet vaak. Vriend is vrachtwagen chauffeur gelukkig wel binnenland en ik werk ook in de logistiek alleen dan in een magazijn maar wel 3 ploegen. En vanaf september ook 1x in de 4 weken op zaterdag werken. Laatste tijd vaak weken van bijna 50 uur. Zoals nu 6 nachten werken vanavond nog eentje en dan weekend. En zoals mijn vriend gister zei onder het motto niet geschoten is altijd mis. We zien wel wat de vakantie brengt
Ohh heerlijk zeg maar 5 dagen!! Zo maar je hebt indd een pittige baan, maar nu Straks eerst genieten van jullie vakantie.. En een mooi opmerking van je vriend, niet geschoten is Altijd mis.. Hij heeft wel echt gelijk😉
Ja ik heb een hele pittige baan. Merendeels ook een mannenwereld. Pittig maar onwijs leuk. Alleen jammer dat mijn vriend dagen maakt van 12 uur en ik iedere week verspring met mijn diensten waardoor je mekaar minder vaak ziet door de weeks. Ja hij heeft ook wel gelijk. Heel soms af en toe heeft ie dat
Moeilijk om dan zwanger te raken ja. Als je elkaar niet zoveel ziet. Gelukkig ben je wel een aantal dagen goed vruchtbaar anders was het helemaal passen en meten geweest haha
Alleen de nachtdiensten is rot omdat ik dan vaak ga als hij thuis kom. De overige diensten gewoon tijd voor maken. Hahaha idd tigermom maar meer kunnen we nie doen.
Oeehhhh volgens de kalender beginnen morgen mijn vruchtbare dagen. Lijk wel een klein kind, bah hahahaha, zo spannend vind ik het allemaal. Hopelijk zakt die spanning we af, want me iedere dag als een zenuwachtige tiener voelen zit ik niet op te wachten haha!
Ja is passen en meten Maris maar lukt echt wel.. Zo vaak hebben wij ook geen sex hoor haha.. Er zit toch ook Wel een groot gedeelte geluk bij denk ik ook hoor.. Tigermom toch wel leuk Om te zien dat het bij de 2de eigenlijk net zo spannend is!
Eerste was een verassing dus toen was ik er helemaal niet mee bezig. Dat bewust zwanger worden is helemaal nieuw voor mij!