Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Succes meiden!! Zeker spannend! Bij mij ook de eerste en in de 2e ronde al raak.. heb 15 jaar de pil geslikt dus had verwacht nog wat langer te moeten 'ontpillen' maar zo snel kan het gaan... ik duim ook voor jullie dat het snel mag gaan succes!!

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Super zeg tann!! Gefeliciteerd !!

3. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Succes allemaal :D

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    O spannend Bubbelbad.
    Nou kan ik normaal gesproken al slecht wachten, maar met dit soort dingen... Argh, zo naar!
    Op hoeveel dagen zit je nu?

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben sinds een maandje gestopt met de pil. Gisteren weer voor het eerst "echt" ongesteld geworden, netjes op 30 dagen gelukkig. Kunnen we er komende maand voor gaan. Dit word ons 3e kindje. Bij de eerste was ik na 3mnd zwanger en bij de 2e duurde het 5mnd, omdat mijn cyclus toen onregelmatig was. Ik heb dus goede hoop dat het vrij snel raak is. Vind het wachten wel weer vervelend.. Maar dat hoort erbij

6. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Super leuk Tan! Altijd goed om ook zulke positieve berichten te horen! @Moro spannend zeg en wat een mazzelaar iedere x zo snel!

7. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben 29 en wij gaan ook voor ons eerste kindje, nu in ronde 3 met helaas lange cyclussen arghhhh :(

8. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Hoi Mhov,

Zitten we in hetzelfde schuitje!
    bah, vervelend de lange cyclussen.
    Ik moet mijn tweede ronde nog ingaan, maar volgensmij mijn eisprong wel gespot door ovulatietesten. We zullen het zien!
    Op hoe lang zitten de cyclussen nu bij jou?
    Gebruik je nog extra middelen?

9. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Hallo allemaal :),
    Wat leuk om dit te lezen.
    Mijn man en ik zijn ook gestopt met voorbehoedsmiddelen :)
    We vinden het bijde allemaal heel spannend.
    Momenteel gaat het het allen niet lukken zit met een blaasontsteking (zul je altijd zien he, haren niet gehad en zo in eens in het daar weer)
    Nog 3 dagen dan is me keur klaar dan op nieuwe late. Testen. En hopelijk kunnen we dan op een gezonde en goede voet weer veder :)

Liefs ilona

10. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Leuk meiden, het clubje wordt steeds groter! Voel je vrij om de lijst te kopiëren en aan te vullen :D
    Mijn onttrekkingsweek is officieel voorbij. Gek idee!

Een vraagje. Manlief kwam gister met "Goh, wat ben je vrolijk. Ik merk wel dat je eraf bent hoor" (alsof ik nooit vrolijk ben haha ;)) Zelf merk ik dat ook.
    Zou het kunnen, dat ik nu na 11 dagen pilloos te zijn, het gevoel heb dat ik vrolijker ben, lichter over dingen denk enz? Of verbeeld ik me dat denken jullie?

11. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Nadientje, ik heb dat ook hoor, duurde bij mij ongeveer een maandje. Ben nu 2maand gestopt en voel me veel fitter en blijer :).

12. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat had ik ook ergens gelezen inderdaad dat zodra je gestopt bent met de pil dat je je dan weer veel beter voelt. Leuk dat jullie dat al hebben, nog iets leuks om naar uit te kijken over een maandje :)

13. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL

Hoi,
    Ik zit nu in ronde 3 en vandaag op dag 43. Vorige cyclussen waren 57 en 56 dagen.
    Als deze cyclus weer 56 dagen zou duren en luteale fase 14dgn dan zou ik morgen mijn eisprong hebben. Maar vanmorgen een ovulatietest gedaan en die is niet positief.. Dus of ik heb mijn eisprong gemist (test sinds vrijdag) of hij komt nog ohh en kan ook nog dat het een langere of kortere luteale fase is.. Eigenlijk weet ik het niet!
    Ik test vrolijk door :)
    Ik heb wel teunisbloemolie gekocht om volgende cyclus mee te starten en ga ik temperaturen.. Ik denk dat ik dan ook eens de gehele maand ovulaietesten ga gebruiken, dit was t advies van de huisarts.
    Vandaag ook rondgekeken op het internet naar acupuntuur en een mail gestuurd, deze tip kreeg ik van een vriendin.
    Lastig he die cyclussen, voordat je een beetje door hebt hoe je cyclus is ben je een half jaar verder :D
    Hoe lang zijn jouw cyclussen?

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hoi allemaal, ik lees lekker mee. Ik ben al een poosje gestopt met de pil maar vanaf eergisteren ook geen condooms meer. Zo spannend! 😊 Ik duim voor jullie allemaal!

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk ook verschil nu ik gestopt ben. Maar kijk eens in de bijsluiter... Als je die goed gaat lezen staan er rare dingen in.

16. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Nadientje, ik heb hetzelfde. Nu al bijna 2 maanden van de pil af en voel me veel beter.
    Ook veel meer libido, vindt vriendlief ook erg leuk. Laatst bij rtl late night ging het over de pil en daar zeiden ze dat na 1 dag de pil al uit je lichaam is, omdat je ook als je 1 pil vergeet al zwanger kan worden. Dus het zou best kunnen kloppen wat je zegt.

17. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heb hem aangevuld/mezelf erbij gezet:

Jemima - 25 - eerste - ronde 2 (officieel na zomer)
    Tinkertje - 26 - eerste - ronde
    ForSure - 29 - eerste - ronde 1
    Stephanie71 - 27 - eerste - ronde 1
    Cynt - 26 - eerste - juni
    Ryanne - 26 - eerste - ronde 0
    Bubbelbad - ? - ? - ronde 2
    Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer)
    Mhov- 29- eerste - ronde 3

18. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Heb hem aangevuld/mezelf erbij gezet:

Jemima - 25 - eerste - ronde 2 (officieel na zomer)
    Tinkertje - 26 - eerste - ronde
    ForSure - 29 - eerste - ronde 1
    Stephanie71 - 27 - eerste - ronde 1
    Cynt - 26 - eerste - juni
    Ryanne - 26 - eerste - ronde 0
    Bubbelbad - ? - ? - ronde 2
    Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer)
    Mhov- 29- eerste - ronde 3
    Zonzon - 25 - tweede - ronde 1

19. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Zo spannend allemaal!! Wie van ons zal als eerste zwanger zijn?

20. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Thanks Mhov en ZonZon, hoe langer de lijst hoe beter :D

Deel Deze Pagina