Ik ben nu op het moment er nie zo mee bezig ik weet k niet welke dag ik zit. Moet ik hier in mijn banner zien. Ben echt alleen maar bezig met aftellen naar mijn vakantie
Groot gelijk meis.. Heerlijk vakantie!! Zo ik ben een partij moe dat is niet normaal haha.. Morgen heerlijk weer maandag en dan nog een weekje wachten..
Kelly: Ook al zo moe?? Ik ook, vreselijk, maar dat komt denk ik door de regenachtige dag haha.. Koud, brr Marisje: Ja, ik snap dat je daar naar uit kijkt!
Hoe kunnen jullie nu moe zijn van de regen hahah grapje ik heb ook de hele dag lamlendig op de bank gelegen. Nu weer fris en fruitig zo meteen op naar het werk en weer vol aan de bak tot 11 uur vanavond
Nou ik heb echt last van het zwangerschapskwaaltje haha Hier ook weer fris en fruitig aan het werk.. Voel me vandaag echt goed gelukkig!
Gelukkig dat je je goed voelt. Jou vergeef ik het jij mag de hele dagen moe zijn het is voor een goed doel. Verder nog geen kwaaltjes alleen of alleen moe? Nee gister was echt zn rot dag bah wat vond ik dat vervelend zeg. Even op stal geweest hoefsmid was der en derna weer gegaan maar bah bah. Heb nog nooit zn luie zondag meegemaakt.
@Kelly: Fijn dat je je vandaag goed voelt. @Marisje: Niks aan he! Ik zelf ben na mijn infuus (Vrijdag) altijd een paar dagen lamlendig, dus ik had ook een excuus Als ik zonder reden zo moe ben kan ik me rot ergeren aan mezelf haha! Ik ben alweer thuis van het werk, korte ochtenddienst, heerlijk gewerkt!
Tigermom mag ik vragen wat voor un infuus? Ook jou vergeef het. Was gister ook niks aan denk dat iedereen het wel had Nee gister was echt niks aan. M'n vriend zei al heb jou nog nooit zo meegemaakt. Normaal is het paardrijden en terug komen douche en dan ben ik weer druk. Gister was het echt hoefsmid douche en in trainingspak op de bank. Lekker z'n korte werkdag. Moet vandaag eigenlijk normaal gesproken 14-22 werken maar is nu 13-23. En dat tot vrijdag. Volgende week lekker 4 dagen en dan heerlijk 3 weken niks. Dus die laatste overuurtjes kan ik ook nog wel aan.
Hier alleen moe en m'n tepels doen echt pijn haha.. Maar indd het hoort erbij en als ik niks zou voelen wordt je ook weer Ongerust. Heerlijk hoor paardje doen.. Ik ben zaterdag geweest maar smiddags lag ik te pitten op de bank.. Vriendin van wie ik hem verzorg weet nog niks van m'n zwangerschap dus had gezegd dat ik me niet lekker voelde en hem daarom niet gereden heb maar gelongeerd. Aan haar vertel ik het volgende week wel als het allemaal goed is bij de echo, anders moet ik een soort blijven liegen.. Oh heerlijk 3 weken vakantie in het vooruitzicht!! Indd nog even Overuurtjes maken en daarna genieten! Tigermom wat voor infuus heb je als ik vragen mag?
Oh ik heb een chronische dikkedarmontsteking en daarvoor krijg ik iedere 6 weken een infuus met medicijnen naast mijn dagelijkse medicijnen. En omdat het een soort gevecht met je immuunsysteem aangaat voel ik me altijd even 2 daagjes niet helemaal fit, daarna knapt het weer op En nee, gister was niks aan
Kelly dan zou ik het idd ook vertellen na de echo. Kan best tegen het dier zeggen van nu niet ben zwanger heeft die maling aan. Gelukkig heb ik mijn verzorgster die hem rijd en een vriendin die hem de overige dagen longeert als ik van die lange dagen maak. Maar hier is het nog niet zo ver. Dus dat duurt nog wel een tijdje maar snap je volkomen dat je niet zo lang tegen je vriendin van alles kan zeggen. Tigermom oh heftig. Als de medicatie helpt of heb je er veel last van? Ik ga maar gauw richting werk racen. Lees vanavond wel weer bij. Anders ben ik zo ongezellig in de pauzes.
Ja en vriendlief wil echt niet dat ik er nog op ga zitten.. Wat ik ook echt wel ergens begrijp.. Dus dan maar vertellen en als het misgaat is het ook fijn als je het er met een vriendin over kan praten.. Oh heftig zeg Tigermom, maar die medicijnen helpen allemaal wel? Ook veel pillen slikken? Heftig hoor!!
Momenteel valt het pillen slikken mee. Nog 1 immunsysteem onderdrukker en een maagbeschermer. Het kan allemaal geen kwaad tijdens het zwanger proberen te worden en tijdens de zwangerschap kan het ook gewoon, gelukkig! Momenteel gaat het heel goed. Ik heb anderhalf jaar met vreselijk veel klachten rondgelopen, ook Door de vele medicijnen die ik kreeg. Maar nu sinds een jaar bijna gaat het beter dan ik had kunnen hopen. Alleen ja je buik zal altijd wel een zwak puntje blijven maar ach, dat verandert toch niet hahaha.. Werkse! Marisje!
Oh nou dat is wel heel Fijn dat je het nu met de juiste medicijnen onder Controle hebt! En super dat het verder geen kwaad kan voor of tijdens de zwangerschap! Maris indd Werkse !! Ik ben gelukkig alweer bijna klaar..