Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik werk momenteel in de zorg, maar dit is lichamelijk te zwaar om meer dan 12 tot 14 uren per week te werken. Al een jaar solliciteer ik naar werk wat lichamelijk minder inspannend is. Zodat ik meer uren kan werken. En ik krijg tot nu toe niet 1 keer de kans om me in een persoonlijk gesprek voor te stellen. Hoe komt dat? Naja, misschien omdat er naast mij nog honderden personen reageren hahahaha :p maar vind het toch frustrerend dat ik altijd een afwijzing krijg. Gelukkig word ik dan wel afgeleid van het feit dat ik zwanger probeer te raken hahaha..

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Balen tigermom. Maar idd er zullen er wel meer reageren.

Ik heb net te horen gekregen dat ik na onbepaalde tijd ga.

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Je krijgt een vast contract? Wauw! Dat is goed man :D Gefeliciteerd :cool:

4. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja een vast contract. Zit er al een poos ingestroomd als uitzendkracht 3x een half jaar en nu naar vast. Heb even een vreugde dansje gedaan.

5. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ohh Tigermom ik hoop dat je snel wat vind.. Het is ook een klote tijd om een nieuwe baan te vinden.
    Er zitten er zoveel zonder werk op dit moment.

Maris Gefeliciteerd met je vaste aanstelling!! Wat super en mocht je nu zwanger raken hoef jij je er ook niet druk om te maken dat je er zomaar uit ligt!

Nou ik had dus nog een clearblue liggen en dacht achhhh ik wil het nog een keer doen haha.

Hij loopt in ieder geval mooi op, vorige week woensdag had ik nog 2-3 :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Echt druk maakte ik me er niet om. Werk hard zat. Maar de bevestiging was fijn.

Super Kelly. Duidelijker kan niet. Gefeliciteerd 😁

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja nou indd wordt je beloond voor het harde werken..

En ik ken zat verhalen van vriendinnen die met een tijdelijk contract zaten en vertelde dat ze zwanger waren en toen de verlening eraan kwam hun contract met bepaalde redenen niet verlengd werden zo sneu!

Maar jij gefeliciteerd!! Top nieuws!

En bedankt :) ik ben zo benieuwd naar maandag

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Marisje: Top man! :D

@Kelly: Mooi dat de test mooi oploopt :D

Hier:
    Net gebeld door een uitzendbureau. Telefoongesprek, inclusief rollenspel, verliep heel goed. Nu moet ik alleen nog een online test doen. Als ik die haal kan ik voor langere tijd 24 tot 32 uur aan het werk bij een klantenservice van een bedrijf.

Hiervoor moet ik dus mijn vaste dienstverband van 4 tot 8 uur opzeggen. En dat vind ik heel spannend! Want ik krijg er wel meer uren, maar geen vast contract voor terug.
    Ik ben een vreselijke twijfelaar, dus je snapt dat ik nu niet weet wat ik moet doen hahaha.. Als ik zwanger raak tijdens dat nieuwe werk kan ik het wel schudden :) Dus ik zou het zwanger raken ook uit moeten stellen, en dat wil mijn man absoluut niet.

Moeilijk, moeilijk, maar als ik de stap nooit waag dan win ik ook nooit!

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Zo Tigermom je staat indd voor een lastige beslissing.
    Ik zou het niet weten wat je het beste kan doen.
    Jij weet of je het financieel kan zwanger zijn en geen baan enz.
    Zo niet geloof ik niet dat ik m'n vaste uurtjes op zou zeggen.

Aan de andere kant het zijn niet veel uurtjes en kan je in ieder geval de aankomende maanden een hoop geld apart zetten voor mochten ze je contract niet verlengen.

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Als ik dus door de laatste rond kom, zien hun geen reden waarom ik niet voor een lange tijd aan het werk kan.
    Het is uitzendwerk, dus als ik zwanger raak is dat hun probleem niet.
    Voor mij 10 anderen haha, behalve als ik een stel blijk in mijn werk natuurlijk hahaa!

Ik kan sowieso niet doorwerken voor maar 14 uren, dat verdient gewoon echt niet genoeg. Dus ik moet sowieso meer werken, alleen in de zorg is dat niet haalbaar.

Ik tob en wik en weeg nog even verder.............
    Morgen hoor ik of ik de toelatingstoetsen heb gehaald, dus misschien heb ik het wel zo slecht gedaan dat ik geen keuze hoef te maken :D :D :D

11. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hmm lastige hoor tigermom.

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kelly wat fijn dat hij oploopt! Blijft een wonder en kan echt elke keer heel erg genieten wanneer het weer iemand gelukt is.

Marisje had je in een andere topic al gefeliciteerd maar nogmaals dan hihi

Tigermom wat lastig! Ik kan ook geen vastigheid krijgen en de kans is dat dit de komende jaren zo blijft. Wij zijn beide vrij positief ingesteld en we blijven er gewoon voor gaan... Ik wil niet over 20 jaar denken dat ik het om een baantje die dan waarschijnlijk niet meer zo belangrijk is het gebruikt uitgesteld. Wij hebben alle financiële gevolgen uitgewerkt en gekeken of we ons gewoon konden blijven redden en dat gaf mij de rust... Succes met je beslissing

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja ik wil dus ook niet over 10 jaar denken van 'wat als ik het wel had gedaan? ' ik wacht de sollicitatie ronde af en als ik de baan heb dan moet ik de sprong maar wagen. Wat moet je anders? Altijd maar veilig spelen en geen stap vooruit komen. Daarbij zeggen ze altijd dat je meer spijt krijgt van de dingen die je niet gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt.

Ik ben ook altijd wel positief maar ik heb gewoon een eeuwige twijfel. :D dit keer wil ik er voor gaan!

14. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dankje wel Manna!!

Tigermom indd gewoon de gok wagen als je de baan hebt toch..
    Ik duim voor je!

Zo hehe het is al woensdag..
    Zitten we oo de helft van de week, kan niet wachten tot het maandag is.. En als alles goed is gaan we gelijk Savonds naar onze ouders het vertellen want niemand weet het nog..
    En heb zo'n leuk cadeautje gemaakt..

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kelly wat spannend, wat voor cadeautje heb je voor ze?

Tigermom. Ik snap je hoor. Ben ook met van baan gewisseld en vorige ronde positieve test en toen begon ok wel wat nerveus te worden haha. Helaas heeft het niet doorgezet.... Het is ook zo'n onzekere spannende tijd zwanger worden... Dat spijt krijgen van dingen die jr niet gedaan hebt ga ik onthouden hihi mooie instelling

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Tigermom ik zou het denk ik wel doen. Misschien duurt het nog even voordat het lukt en dan laat je z'n kans schieten maar ik kan natuurlijk niet zien hoe jullie leven en hoe het uitpakt.

Wij wouden wachten tot dat ik te horen kreeg dat ik voor vast kan blijven maar hebben het toen bijgesteld van ja als je daarop moet wachten en je begint ergens anders moet je je eigen ook weer bewijzen vandaar dat wij wel de keus hebben gemaakt om het te doen.

Kelly spannend wat voor cadeautje heb je?

Manna dank je wel.

He bah hier stront verkouden. Hoest alles bij mekaar en m'n ribben doen gewoon zeer ervan. Liever nu dan in m'n vakantie maar fijn is het niet

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik heb 2 fotolijstjes gekocht voor mijn ouders en m'n schoonouders en heb ik deze tekst in gedaan:

Je kan me nog niet horen
    Je kan me nog niet zien
    Maar als ik in april wordt geboren
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Vond het zo lief..

En indd je kan alles wel uitstellen voor wat als of als dit of als dat.. Soms moet je ook gewoon doen toch!

Oh vervelend zeg Maris! Beterschap en indd beter nu als in je vakantie..

18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Manna maar jij was eigenlijk ook de eerste ronde zwanger?

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Marisje: Beterschap! Niks aan als je je zo voelt, bah!

@Kelly: Leuk idee! Zo schattig ook, met dat gedichtje erin :D :D

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat schattig Kelly! Heel leuk idee!

Ik had inderdaad een positieve test. Maar twee dagen later negatief dus het heeft niet doorgezet helaas... Dus nu weer nieuwe ronde in..

Deel Deze Pagina