Hier eind van de dag een beetje rood/roze afscheiding verloren. Vandaag ook steekjes en krampjes gehad. Ik zit op dag 14 van mijn cyclus. Weet iemand wat dit kan zijn? Kan ik nu al ongesteld worden, zo snel, doordat ik aan het ontpillen ben?? Of doordat ik de Etos zwanger worden pillen slik. Of kan het bij een eisprong horen??
Ik heb ook geen idee maar ik had roze slijmverlies 2 weken voordat ik positief teste.. Maar ik ben er nou niet overuit of het m'n eisprong was of de innesteling.. Maar weet natuurlijk ook nog steeds niet exact hoelang ik zwanger ben..
Ohh Manna wat heftig!! Ik hoop dat je dat niet nog een keer hoeft mee te maken zeg pff.. Ik ben zelf ook nog steeds bang hoor dat het mis kan gaan..
Een innestelingsbloeding lijkt me praktisch onmogelijk. Dat zou betekenen dat ik minimaal 6 dagen terug bevrucht moet zijn. Dan zou ik mijn eisprong op dag 8 van mijn cyclus moeten hebben gehad, als ik goed reken (uit mn hoofd). Want voor zover ik lees vind de innesteling plaats tussen 6 en 12 dagen na de eisprong.
Ja sorry ik heb ook echt geen idee ik was ook alles zo aan het uitpluizen maar ik ben er nog steeds niet achter wat het bij mij was.. Over 2 weken weet je in ieder geval hoe of wat🙊
Tigermom ik weet het ook niet. Heb dr.google geraadpleegd en daar lees ik dat je rond de eisprong wel wat bloedverlies kan hebben. Heb je ook andere signalen dat je eisprong er is? Kelly vind het wel jammer, maar had voor mijn nod getest en dat is wat dat betreft dan niet zo slim omdat juist dan veel zwangerschappen stranden. Nu ik ongi ben geweest kan ik het wel naast me neerleggen en van de positieve kant bekijken, maar het mooiste was natuurlijk wanneer het wel goed was gegaan...
Manna ja dat is zo rot als je voor NOD test. Maar je ziet hier toch wel de meeste dat doen. Ik zou het ook niet weten tigermom. Heb het nog nooit gehad
Oké! Ja mn eisprong moest wel rond deze dagen zijn. Dan is dat het dus geweest. Nog nooit eerder gehad, maar eens moet de eerste keer zijn
Tigermom ja indd pas bij de echo ik hou rekening met maandag 6 weken en een paar dagen maar het zou ook heel goed 8 weken kunnen zijn, als je rekent vanaf m'n laatste menstruatie.. Maar doordat het gelijk is na t stoppen met de pil weet ik ook m'n cyclus niet.. Manna ja ik snap het, en als je niet getest had was je in jou ogen "gewoon" ongesteld geworden..
Spannend hoor tigermom Kelly dat is helemaal spannend hoeveel weken vooral gelijk naar het stoppen dan heb je idd geen flauw idee
Hoe is het met je sollicitatie afgelopen Tigermom? Ja Maris indd zo lastig en als je gaat googlen dan is echt alles mogelijk. Maar ze zeggen dat de bandenpijn begint rond de 6 weken nou dat is zeker 2 weken geleden begonnen. Dan zou ik al 8 weken zijn volgende week. Maar heb ook 4,5 week geleden slijm/licht roze slijm verloren met erge buikkrampen.. Dat kan ook de eisprong zijn geweest dan ben ik volgende week pas 6 weken en een paar dagen.. Of het was de innesteling dat komt dan weer overeen met volgende week 8 weken. Zoooooo lastig... En je wil ook niet te veel hoop hebben op al zolang zwanger want dan zit je al bijna op de "veilige" 12 weken.. Zo verhaal weer haha
Ik snap wat je bedoelt. Heel lastig om het uit te vogelen. Konden we maar even een kijkje binnen in nemen dan weten we hoe of wat. Dan sta ik met pijl en bordjes "die kant op" en "zwemmen" 😉 Tigermom idd hoe is het gegaan? Ooh nog 2 dagen werken deze week. Lange dagen zo van 1 tot 11. Ben kapot als ik thuis kom val als een blok in slaap terwijl die van mij hele verhalen heeft ben ik al vertrokken naar dromenland. In totaal nog 6 dagen werken en 12 pauzes😁 maar ik ben niet aan het aftellen hoor.
Haha ja was het maar zo makkelijk he.. Hoe is het met je verkoudheid? Heerlijk he aftellen.. Ik zal zeggen ik vlieg volgende week zaterdag nog een weekje naar Ibiza met een vriendin.. Die ga in volgende nog wel vertellen dat het geen zuip vakantie wordt🙈 als het goed zit..
Mijn verkoudheid is bar slecht last van de ribben van het hoesten. Pieter buren komt een zeehond te kort. Maar ach gaat wel weer over. Oh lekker na Ibiza. Wij blijven dit jaar thuis. Zijn net klaar met verbouwen boven dus vakantie zat er niet in.
Nee Kelly dat wordt een alcohol vrije vakantie dan hahaha. Maar wel lekker om even weg te gaan Tigermom ben ook nieuwsgierig... Maris vervelend dag je zo verkouden bent, gelukkig heb je bijna vakantie. Kan je lekker van je huisje genieten
Vriendin heeft het gewoon bij radio 538 dus een gratis vakantie😉 Maar indd wel even heerlijk 6 dagen in de zon. En normaal lust ik wel een drankje dus dat wordt even aanpassen maar heb er allee voor over.. Oh klinkt niet fijn Maris maar tegen de tijd dat je vrij bent moet je er wel weer vanaf zijn..
@Kelly: Wauw! Veel plezier Heerlijk, even Ibiza, vooral als het gewonnen is haha! @Marisje: Nogmaals beterschap! @Hier: Komt opeens vanalles kijken bij die selectie rondes. Eerst zeiden ze dat als je de toetsen haalt je op sollicitatiegesprek mocht. Niet dus. Nu moest ik eerst nog een voorstelblad maken, eind Augustus heb ik nog een afspraak bij het uitzendbureau waar ik een presentatie moet houden en mezelf moet verkopen. Dan gaan die recruiters beslissen of ik leuk en goed genoeg ben. En dan sturen ze mijn voorstelblad naar dat bedrijf, en die gaan ook nog selecteren en DAN kan ik pas kans maken op een sollicitatiegesprek. Mijn mond viel echt even open toen ze dat opeens zei, want dat zeiden ze in het begin natuurlijk niet haha. En daarbij vind ik het nogal wat allemaal. Een belastingformulier is nog makkelijker in te vullen xD Nee geintje hahaha, maar vind het wel veel wat je moet doen om 'kans' te maken op een baan. En dat via een uitzendbureau.