Nou, het zou me niks verbazen als ze op het einde vragen om mijn vingerafdrukken en DNA Nee haha, ik heb het alleen nog nooit meegemaakt dat het zo gaat.
Zo dat is wel een pittige sollicitatie zeg jeetje.. Ik zou al bijna denken he laat maar..😂 Ik ben heus wel leuk genoeg haha..
Ik ben ook wel leuk genoeg haha.. En ik ben een goede collega, die het nut van roddelen niet inziet, dus dat scheelt ook een hoop ellende Neem me gewoon aan!! Ik ben ook TOP met klanten, dus dat moet goedkomen. hahaha
Haha nou afwachten maar he.. Het is in ieder geval een hoop gedoe voor een sollicitatie.. Zo ik ben ook super verkouden zeg pff.. Nog 1 dagje en dan is het eindelijk weekend en bijna maandag.. Alvast geregeld dat we maandagavond bij mijn ouders mee eten En dus keihard duimen op goed nieuws dat we het eindelijk kunnen vertellen..
Zo spannend Kelly! Hier voorlopig van de wachtbank af hoor. Gister mijn ei gehad (voelde hem heel duidelijk en verloor helder slijm). En vandaag alweer dikker witte afscheiding. Maar nu komt het, ik heb al 5 (!!!) dagen niet geklust. Ik was zo vreselijk boos op ml, dat hij het nu tijdens de eerste ronde al laat afweten met zijn hoofdpijn-rugpijn-moe gezeur (A). Maar bleek dus dat hij stiekem ook eerst die sollicitatie rond af wou wachten en daarom mij een beetje op afstand hield, omdat ik hem bijna besprong iedere dag hahaha! Hier dus zekerweten geen zwangerschap, volgende ronde maar kijken als ik meer weet over die baan!
Jammer tigermom. Oh beterschap Kelly. Hoop dat je maandag goed nieuws krijg en een feestje kan bouwen met je ouders.
Jammer tigermom, mannen.... Kelly succes met het weekend doorkomen, hoop dat je maandag goed nieuws hebt!
Ohhh jammer Tigermom, maar op naar de volgende ronde 👍🏻 Ik lig ziek op de bank nu pff echt griep..
Oh jakkes!! Gewone griep?? Beterschap, en maar veel vitamine C innemen. Sinaasappelsap, bruistabletjes, kippensoep..
Dank jullie wel.. Pff ik hoop dat ik snel op knap.. Indd gewoon griep.. Voel me niet goed maar het is niet anders..
beetje de dag doorgekomen Kelly? Zo ik heb eindelijk weekend. Nog 1 week van 4 dagen werken en dan eindelijk vakantie.
Veel op de bank geslapen.. En nu klaar wakker in bed echt fijn.. Heerlijk he weekend.. Ik moet deze week ook nog en dan 1 weekje vakantie🎉 maar eerst mag t snel maandag zijn😉
Zo en alweer wakker.. Gelukkig er iets beter aan toe dan gister maar topfit kan ik het nog Niet noemen pff.. Marrit gelukkig heb ik er nog niet veel last van maar nu in combinatie met griep gaat het niet zo lekker..