Maandag duurt niet lang meer Kelly. Hopelijk ben je dan weer helemaal fit en kan je lekker genieten die dag.
Heerlijk dat zonnetje vandaag maar niet als je je zo voelt als ik haha.. Jullie ook heerlijk van het weekend aan het genieten? Wij gaan zometeen in ieder geval heerlijk bbq'en.. En dan is het alweer zondag 😄
Ik ga me zo opfrissen, dan koken en eten en dan een avonddienst draaien. Gisteravond ook gewerkt, en misschien dat ik morgenavond ook een avonddienst draai, maar dan moet ik eerst nog even weten wat ml van plan was morgen.
Achja, waarom niet? Toch? Ml heeft besloten dat we vanavond gaan bbq'en. Ik hou het bij wat mager vlees en een salade. Ja, je moet toch wat als je 30 kilo wil afvallen haha! Ik klaag niet, alleen soms dat volle gevoel zou wel fijn zijn.
Dat is idd minder. Ja is af en toe lekker maar te vaak kan je ook tegen gaan staan. Dat volle gevoel viel wel mee maar ik kan echt heel veel eten maar dat was het geval niet nu. Vlees was op. Ben benieuwd wanneer m'n ei komt. Geen temperaturen en ovulatie testen hier. Ook niet checken hoe het slijm is en de bmm staat. Hou verder niks kwa steken ofzo in de gaten. Even niet aan denken
Hier ook gister gebbqt maar niet heel Veel gegeten eigenlijk maar ook nog niet fit.. Zo Tigermom 30kg dat is wel hoop zeg! Knap als je het voor elkaar krijgt.. Maris spannend hoor! Kijk naar mij ik heb ook nergens Rekening mee gehouden🙈
Ik zie het deze maand wel. Vind m'n vakantie is eventjes belangrijker. 30 kg is best veel maar vind echt heel knap dat je het doet. Kelly deze week of volgende week komen erbij het kruidvat in de verkoop bambino spullen. Buggy's rompertjes luiertassen slaapzakken doeken schoentjes.
Ik ben er ook niet mee bezig.. Wat goed van ons! In het begin wel even van oehhh spannend! Maar nu helemaal niks meer. Ik zie wel hoe t komt. En ja 30 kilo is veel, daarom moet het er ook af. Ik ben 1.76m en woog altijd rond de 60/65 kg. Na de zwangerschap was dat al 85 en toen dat er eindelijk weer af ging werd ik ziek, viel 10 kilo in 2 weken af waardoor mijn lichaam op spaarstand ging. Want toen ik weer begon te eten kwam het er dubbel zo snel weer aan, en daarbij een jaar lang prednison geslikt waar je vreselijke rothonger van krijgt. En nu is mijn gewicht 100.5kg. Er is inmiddels al 3 kilo af, maar ben allang blij dat het stabiel blijft nu en ik niet meer zomaar 5 kilo in een week aan kom. Dus ik ga er helemaal voor! Moet vandaag nog wel even 45 minuten intensief bewegen, geen zin in sport, dus ik ga lekker een groot stuk lopen in een stevig tempo. (hardlopen lukt nog niet haha).
Wat knap tigermom! Ik ben nu 11 kwijt en moet eigenlijk nog wel zoiets. Volgens diëtist moet ik wachten tot volgend jaar april om weer verder af te mogen vallen zodat lichaam kan stabiliseren. Ik ben best een snoep kont dus dat is lastig hihi. Daarnaast houdt mijn hele familie en alle vrienden van lekker eten en staat er dus altijd wat op tafel. Eigenlijk wil ikgraag verder met afvallen... Wil er nog graag zoiets af. Hoe doe jij het volg je een dieet, beweeg je meer of combi? PS in een stevig tempo wandelen of hardlopen maakt niet uit voor afvallen en conditie, gaat om je hartslag
Geloof me, mijn hartslag gaat wel omhoog hahaha! Daarbij wil ik erg graag krachttraining doen, maar daar kon ik i.v.m. omstandigheden nog niet mee beginnen. DAN heb je pas een hoge hartslag, de proefles dacht ik dat ik ieder moment neer kon vallen haha.. Ik probeer vooral op te letten dat ik niet meer zoveel suikers inneem. En daarbij niet meer 4 tot 6 stukken brood op een dag, maar 2 bijvoorbeeld. En tussendoor een appel ofzo, geen koekje (al heb ik stiekem wel moeite om dat lekkere koekje te laten staan). En ik eet niet meer een bord vol maar wat minder. Natuurlijk is dit een begin en moet ik nog veel meer veranderen, maar ik weet dat het voor mij niet werkt als ik in 1 dag alles omgooi, want dan val ik sneller terug. Dus zo bouw ik het op (of af?) haha..
Wow Tigermom goed hoor echt super stoer van je. Hier is het andersom. Ik kom gewoon geen kilo aan. Speciale eetschema's om aan te komen. Helaas werkt het allemaal niet mee. En vragen ze vaak of ik niet goed eet. Terwijl ik wel gewoon normaal eet. Dus hier de andere kant. Ben dan ook geen snoepkont. Zakken chips kunnen weleens weken blijven liggen. Voor mensen zoals jou heb ik echt respect die het op eigen kracht doen.
Dat is net zo zwaar. Het is beide niet makkelijk. Ik heb daarnet toch maar even met gewichten gesport. Voel mijn armen en benen wel nu, en daarbij ben ik 5 liter vocht kwijt ofzo hahaha..
Heel knap hoor Tigermom en je moet er een hoop voor opzij zetten maar je voelt je echt 100x beter als het je lukt.. En Maris ja aankomen is ook niet zo makkelijk als men denkt.. Ik zit gelukkig op dit moment zoals ik wil 1.73 en 69kg. Maar ik moet daarbij wel sporten hoor en niet alles Eten wat ik maar wil anders komt er er binnen no time aan.. Ohhh Yes bijna maandag.. Heerlijk slapen zometeen en dan is het zo ver.. Ochtendje werken en om 12:30 is het dan zo ver..