Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Succes Kelly.

Ja aankomen is ook lastig maar het maak nie uit hoe je het went of keert je krijg altijd wel iets van commentaar

2. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel!!! Ben zenuwachtig en verschrikkelijke misselijk vandaag pfff..

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Knap tigermom! Ben ook afgevallen door nauwelijks nog suikers, minder koolhydraten en gezond en uitgebalanceerd te eten. Door blessure kon ik niet bewegen dat kan ik nu opbouwen gelukkig! Omdat ik vaak moe was en veel dingen niet mag eten ben ik naar diëtist geweest zodat ik nog wel genoeg binnen zou krijgen en dat was heel fijn. Zij berekend alles zodat er geen te korten ontstaan. Shakes en dat soort dingen moet ik niet..

Marisje ook heel vervelend als je juist snel afvalt! Uiteindelijk moet iedereen het allemaal op eigen kracht doen... En soms is daar wel begrip en respect voor en soms niet. Daarom moet je het altijd voor jezelf doen.

Kelly heel veel succes straks!

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Manna: wat goed van je dat je bent afgevallen! :D Ik sta nog aan t begin maar ik geloof er wel in.

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Je komt er ook wel tigermom, je klinkt super realistisch in je aan pak en dat is belangrijk! Ik hoop dat we snel wat kilos kwijt zijn en dan een dikke buik krijgen door een baby hihu

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja inderdaad hahahaha.. Ben ik deze buik eindelijk een beetje kwijt en dan raak ik zwanger en word ik weer dik hahaha

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Maar dat is dan gewenst dik Tigermom 😉

Ik denk dat als het kan en je maar gezond eet en geen tussendoortjes
    Eet en iedere dag bijvoorbeeld een half uurtje zou wandelen het al heel veel doet.. Ik heb 2 honden dat scheelt al dat ik altijd Moet wandelen haha..

Zenuwennnnnnn

8. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Ik was voor de zwangerschap ook druk met afvallen, ging ook prima
    En nu ik zwanger ben mag ik niet veder afvallen.
    Heb wel wat advies in gewonnen van de diëtisten
    om niet teveel aan tekomen en om naar de zwangerschap afgevallen. Dat beviel goed dus ben benieuwd, maar dat duurt nog een dikke 7maand :)

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @kelly: oeehhh bijna! Ons wel op de hoogte houden hè haha.. Nu word ik ook zenuwachtig -_-'

@crealoon: Hallo! Sorry ik herken je gebruikersnaam niet. Als ik snel zwanger raak probeer ik tijdens de zwangerschap zo weinig mogelijk aan t komen.

10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nou net geweest, inwendige echo gehad maar ben minder ver als dat we dachten.. Nu waarschijnlijk 5/6 weken dus wel een vruchtzakje gezien, met een klein dingetje in de wand.. Precies zoals het hoort te zijn met 5/6 weken.. Dus nog niks om zorgen over te maken! Volgende week vrijdag de volgende echo, dan moeten de een hartje kunnen zien..

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ow spannend zeg Kelly! Mag je weer zenuwachtig worden, wel fijn dat tot zover alles goed is!

Crealoon dat wil ik ook gaan doen advies van diëtist als het zover is ;)

12. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja ik weet ook niet zo goed hoe ik me nu moet voelen..
    Want in principe is het goed nieuws maar eigenlijk weet je nog niet
    Veel meer en moet je gewoon afwachten.
    En ik ben heel ongeduldig hahaha..
    Maar gelukkig vlieg ik zaterdag nog voor 6 dagen naar de zon heb je toch nog lekker afleiding..

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Nou laten we er dan maar vanuit gaan dat je 5/6 weken bent en dat alles goed is toch? Lekker genieten van je vakantie eind deze week. :D

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Dat weekje zon gaat je goed doen kelly. Je had er van de week al over dat het je verder kon zijn of idd 5/6 weken. Al met al kan je weer zenuwen.

Manna knap van je dat je het op eigen kracht heb gedaan.

Al eet ik iedere dag mac donalds kom ik nog geen gram aan al ben ik daar al 3 maanden niet meer geweest.
    Dus als ik jullie zou kunnen helpen met wat afstaan en bij mij erop plakken hebben we een soort win win situatie,

Nee hier vragen ze altijd of ik anorexia heb of dat word achter me rug om gelult. Helaas zien ze me dan eten en dan stop ik me eigen vol en val derna in slaap. Tis jammer dat mensen zo denken maar ach ik heb een speciaal schema en in het weekend zijn er cheatmeals.

Maar om het even vrolijk af te sluiten nog 3 dagen om kwart over 4 mn bed uit en dan eindelijk vakantie
    Al heb ik mijn teamleider vandaag gek zitten maken of die nie kan kijken of die genoeg mensen heb en dat ik dan donderdag al vrij kan hebben. Toen wou die de woensdag er ook bij aan plakken als het kon. Dus misschien nog 1 dagje,

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wow, jij moet vroeg! :$ Ik vind kwart over 5 al idioot vroeg haha.. Moet je ver reizen, of begin je gewoon erg vroeg?

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oja, en een hele fijne vakantie natuurlijk :D

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik moet een half uurtje rijden naar het werk.
    en moet om 6 uur beginnen. Dus stop 5 uur in de auto want haasten aan het begin van de dag heb ik zn hekel aan

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh zo! Ja, snap ik, ik kom ook altijd om half 7 op het werk als ik 7 uur moet beginnen. Rustig aan beginnen.
    ;)

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja als ik na een half uur rijden gelijk aan de slag moet word ik gek. Ik moet ff rustig zitten voor dat de bende weer los barst

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, klopt. Ik snap je helemaal hahaha!

Deel Deze Pagina