Ja ik kan indd weer zenuwen pff.. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed is.. Ze zag ook geen bloed verder met de echo dus joh voor nu zit het helemaal goed en we gaan gewoon genieten van een klein weekje zon! Zo en jij ook bijna vakantie Maris lekker hoor!! Zo jullie moeten er ook vroeg uit zeg.. Ik kom er kwart voor 7 uit maar dan moet ik wel aan 1 ruk doorgaan haha want ik lig het liefst zo lang mogelijk ik bed..
Om kwart voor 7 ben ik aant aftellen tot m'n pauze. Het is gelukkig maar 1x in de 3 weken dat ik vroeg op moet. De schade valt dan wel mee.
Ik ben een uurtje eerder weg gegaan en lig nu even op bed. Moe en misselijk bah.. En met jou Tigermom? En Maris nog even bikkelen bijna vakantie!!
Hier ook vreselijk moe. Maar dat komt omdat ml me de hele nacht wakker heeft gehouden, omdat ie pijn in z'n mond had. Niks aan te doen. En verder veranderd er alles in mn lichaam, ik lust bijvoorbeeld opeens geen yumyum meer en ik rook vanmiddag ardennerworst ( wat ik normaal heerlijk vind) en kon de geur niet verdragen. Zal dit kunnen komen doordat mn hormonen veranderen nu ik van alle anticonceptie af ben? Of ik word ziek. Geen idee. Heb er al een paar dagen last van.
Kan zijn van je hormonen maar echt zeker weten doe ik het niet. Dat is nooit leuk als je wakker word gehouden. Dan ben je idd de hele dag moe. Oh Kelly moe en misselijk is niet fijn. Ja nog eventjes 1 dag als het goed is. Als donderdag niet druk is dan neem ik die ook vrij. Vrijdag had ik al vrij. Bah hier steken in m'n rechterlies. Word er naar van. Dat had ik vorige maand ook rondstreeks cd 16. Ik schrijf het allemaal op zodat ik kan terug kijken van had ik dat toen ook
Dat weet ik niet. We proberen het eerst een half jaar zo. Geen ovulatie testen dus. Gewoon op goed geluk vanaf cd 12 de pret is hoger op voeren laat ik het zo even op een leuke manier zeggen Geen druk erop en echt wanneer we er zin in hebben.
Ohh wakker gehouden worden is nooit fijn Tigermom maar ml kan er ook niks aan doen waarschijnlijk.. Het klinkt mij als zwangerschapskwaaltjes ik had dat ook zo erg met geurtjes, al wist ik toen nog niet dat ik zwanger wad dus achteraf dacht ik Oohhh vandaar dat ik met de honden uitlaten op de uitlaatstrook ik het zoveel erger vond stinken als eerst.. Heerlijk he bijna vakantie🎉
@Marisje: Ja, is ook het fijnst, eerst gewoon even de natuur de kans geven het te doen, voor je je zelf er mee gaat bemoeien haha! En ja, het kan dan je eisprong zijn. @Kelly: Dat kan het onmogelijk zijn. Ik zit nu nog maar 6 dagen na mijn eisprong, en we hebben zo weinig geklust dat het een wonder mag heten als ik zwanger ben haha! Neem aan dat die kwaaltjes niet zo heel snel komen, al had ik het bij mijn zoontje wel heel erg. Maar nee, dat kan vast niet. *probeert heeeeeel hard om geen hoop te krijgen*. Bijna vakantie voor jullie!
Haha ja lastig he om geen hoop te krijgen.. Ik ben ook geen ervaringsdeskundige hoor haha.. Oh oh ik ben zo misselijk en moe niet normaal.. Nog niet overgegeven maar nu denk ik, liever 1x alles eruit gooien en ervan af zijn..
Ja, dat wel, maar dan kan het nog steeds erg vervelend zijn! Ik heb mezelf beloofd om niet te vroeg te gaan testen, maar ik gooi er Donderdag op 9dpo toch maar een testje tegen aan denk ik. Ik weet dat ik het niet vreselijk erg vind als ik negatief test, omdat ik me daar wel op ingesteld heb. Of toch wachten...... moeilijk moeilijk
Mijn verstand zegt wachten tigermom. Maar de drang kan toch heel groot zijn. Dat is niet fijn voor je Kelly. Dan in 1x idd alles eruit en dat het dan over is. Vanmiddag is m'n vriend aan de slag geweest in de tuin. De afrastering die er voor de katten zit hield ze nie meer tegen. Dus een hele nieuwe afrastering gemaakt. dat ontsnappen werd echt met de dag erger. En ik wil ze niet op straat hebben
JAAAAA Vakanie. Zo dat is eruit. Vanochtend om 6 uur begonnen en om 8 uur was ik alweer onderweg naar huis. De drukte viel heel erg mee. En we hadden 4 nieuwe op de afdeling sinds gister dus eigenlijk teveel mensen. Teamleider kwam met een smile naar me toe van je mag om 8 uur na huis en van je vakantie gaan genieten.
Jaaaa, fijne vakantie!! Ml mag straks naar de tandarts, dus ik mag eindelijk weer goed slapen vannacht!! Hallelujah!
Ik snap je drang naar testen hoor Tigermom.. Je moet doen wat je zelf graag wil👍🏻 Yeahh Maris eindelijk vakantie!! Ik heb vrijdagmiddag toch ook maar vrij genomen..