Tigermom onder helemaal staat een subforum pendelen. De dames die pendelen hebben allemaal een topic waren ze tijden aangeven voor aanvragen en wat ze van je nodig hebben en voor wie ze het doen. Goed in de gaten houden. Mn oma kan het ook zegt ze maar als die het bij mij doe dan krijg ik een heel voetbal elftal + 6 reserve spelers. Laten we maar beginnen met een kerngezond kindje
Haha gezellig toch marisje Ik ben ook wel erg benieuwd of er iets van uit komt... Tigermom ik heb bij verschillende berichten van pendelaar een abonnement aangezet met direct mailnotificatie zodat ik direct een mail kreeg wanneer er gependeld werd...
Ja ik heb abonnementen. Maar niemand pendelt. En als er iemand pendelt ben ik altijd aan het werk haha
ik wil er graag 2. Maar eerst nog afwachten of we er eentje mogen krijgen. Dat is dan al een wonder. Leukste van het verhaal dat ze hier met 2 dialecten worden opgevoed. Mijn dialect en die van mijn vriend. Mijn ouders wouden mij zonder dialect opvoeden maar dat is niet gelukt ik kan wel abn maar dan moet ik heel heel goed nadenken hoe ik het moet uitspreken. En verval ik snel weer in mijn dialect Dat voetbal elftal van mijn oma dat word me iets te druk.
Ow leuk dialect is niks mis mee hoor! Als ze maar ook wel een beetje ABN kunnen hiet is het zelfs lastig in sommige gebieden wanneer je geen dialect spreekt. wel schattig dat je oma er zoveel wil!
Oh trouwens! Ik heb een keer een pendel gehad toen ik een jaar of 20 was. Toen werd mij gezegd dat ik eerst een jongetje kreeg en daarna een meisje. En dat die kindjes niet van de man met wie ik ging trouwen zouden zijn. Ik vond het belachelijk, sowieso als het word gezegd vlak voor je trouwerij. Maar blijkbaar had ze gelijk, want mijn zoontje is niet van de man met wie ik toen ging trouwen. Al heel snel gescheiden, omdat hij me niet trouw kon blijven, en een jaar daarna ontmoette ik mijn huidige man. En daar kreeg ik mijn zoontje van Dus of het toeval is, of ze was gewoon heel goed, geen idee haha!
Hahaha ik geloof niet dat dat te voorspellen was, maar het was wel een grappig toeval (nu is t grappig, toen niet haha). En ja, een meisje erbij zou zo leuk zijn, maar ml geloofd niet dat hij een meisje kan maken. Alleen jongens. Onzin haha
Dat is wel apart tigermom. Meisje kan die vast ook heel goed. Leuk joh al dat oefenen kreeg in ene keer zo de slappe lach dat ik er niet meer uit kwam en waardoor geen idee. Ja ik kan wel ABN ma verval gauw terug maar dan blijft het bij worden verdraaien kwa klanken. zo ook op straat thuis is het gewoon in dialect
Nee op dat moment lijkt me dat niet leuk om te horen! Heeft hij een reden dan om dat te denken of is het een voorgevoel? Uiteindelijk maakt het ook niet uit wat het word. Ik hoop dat we er in ieder geval 1 kunnen krijgen het is zo'n wonder. Liefst wil ik er 5 maar praktisch gezien is dat niet echt haalbaar haha. Mijn man wil er 2, ik hoop dat het er 3 mogen worden, maar als het allemaal wil lukken heb ik nog even om te onderhandelen haha
Grappig marisje met dat dialect. Slappe lach in bed, ik vind het wel grappig als het gebeurt . Dan liggen we beide te schaterlachen , betekent in ieder geval dat je plezier hebt toch
Haha, het is een ''gevoel''.. En ook omdat zijn broer twee jongens heeft en hij zijn broer als een soort idool ziet (zeer vermoeiend, soms). Dus nu denkt hij ook dat hij twee jongens krijgt. Mannen zijn soms vreemde wezens!
De slappe lach in bed haha, leuk! Vooral als je dan niet meer kunt stoppen en je na de tijd zoiets hebt van 'hehe' en dan begin je weer.. xD
Tja volgens mij kunnen wij met testen een beetje vreemd zijn , maar mannen kunnen inderdaad soms ook vreemde dingen denken gebaseerd op gevoel hihi
Nou, inderdaad! Maar twee jongens zou ik ook niet erg vinden hoor. Ik heb ervaring met een jongetje, en ik ben vreselijk slecht in staartjes en vlechtjes enzo maken, dus komt mij dan wel goed uit! Ik heb een vreselijk luie dag. Gisteravond gewerkt, lang geslapen en ml en zl zijn samen aan het klussen (op een andere manier natuurlijk pff haha).. Dus mama kan lekker achter de laptop met een bak thee.
Dat is ook wel eens lekker tigermom. Ja ik had zwaar de slappe lach en meneer was al in slaap gevallen en ik bleef maar bezig met lachen. Jongens zijn ook leuk vooral omdat m'n vriend het dan al helemaal voor zich ziet dat ie dan meegaat met de vrachtwagen. Voor mij als het maar gezond is. Mannen zijn soms rare wezen en dan zeggen ze dat vrouwen niet te snappen zijn