Dankje Stephanie71, dat had ik ook gelezen. Ik ga nog eens die bijsluiter goed napluizen ook, Moro. In ieder geval, vrolijker en lichter gevoel of niet, ik ga het proberen vast te houden
Zal mezelf op de lijst zetten als ik op de laptop zit, via telefoon gaat lastig. Maar veel die voor de eerste gaan, spannend!
Even mezelf aangevuld: Jemima - 25 - eerste - ronde 2 (officieel na zomer) Tinkertje - 26 - eerste - ronde ForSure - 29 - eerste - ronde 1 Stephanie71 - 27 - eerste - ronde 1 Cynt - 26 - eerste - juni Ryanne - 26 - eerste - ronde 0 Bubbelbad - 28 - eerste - ronde 1 Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer) Mhov- 29- eerste - ronde 3 Zonzon - 25 - tweede - ronde 1 __________________
Vrolijker ben ik gelukkig ook, heeft wel 14 dagen geduurd na het stoppen. M'n vriend is er overigens wel blij mee Helaas nog steeds geen tekenen van iets roods.. Maar gelukkig ook geen klachten
Hoi iedereen, ik ben ook pas gestopt met de pil. Erg spannend. Ik ben niet blij doordat ik gestopt ben met pil. Maar wel omdat eindelijk zo ver is! Wie weet word ik nog vrolijker straks haha.
Hoi iedereen! Ik ben al vanaf januari 2014 gestopt met de pil (werd gek van de hormonen), maar vanaf nu ook de condooms weg! Ik merkte ook dat ik na het stoppen met de pil vrolijker was en fitter en meer libido had. Ml vond dat ook erg fijn
Mag ik wat vragen? *misschien wel een rare vraag hoor * Maar hoe werkt die lijst? Wij zijn nu bijna 3maand gestopt met de pil, maar nu ook een 2weken met condooms
Jemima - 25 - eerste - ronde 2 (officieel na zomer) Tinkertje - 26 - eerste - ronde ForSure - 29 - eerste - ronde 1 Stefanie71 - 27 - eerste - ronde 1 Cynt - 26 - eerste - juni Ryanne - 26 - eerste - ronde 0 Bubbelbad - 28 - eerste - ronde 1 Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer) Mhov- 29- eerste - ronde 3 Zonzon - 25 - tweede - ronde 1 Crealoon - 31 - eerste - ronde 1 Ik heb je erbij gezet Crealoon
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum en ook gestopt met de pil. Allemaal erg spannend en nieuw. Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen maar dat doen we maar even niet. Vandaar dat ik op dit forum terecht kwam. Zodat ik toch het een en ander kan delen. Op naar ronde 1! Succes allemaal, hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in onze handen!
Sorry, late reactie Crealoon, die cijfers zijn inderdaad je leeftijd en dan eerste van eerste kindje en dan de ronde... Ik wist niet hoe ik het schema anders moest maken Leuk dat ie steeds langer wordt! Welkom Sabon, als je wilt, kun je ook op de lijst. Je kopieert dan alles en zet jezelf erbij
Jemima - 25 - eerste - ronde 2 (officieel na zomer) Tinkertje - 26 - eerste - ronde ForSure - 29 - eerste - ronde 1 Stefanie71 - 27 - eerste - ronde 1 Cynt - 26 - eerste - juni Ryanne - 26 - eerste - ronde 0 Bubbelbad - 28 - eerste - ronde 1 Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer) Mhov- 29- eerste - ronde 3 Zonzon - 25 - tweede - ronde 1 Crealoon - 31 - eerste - ronde 1 Sabon - 25 - eerste - ronde 1 Super leuk! Hopelijk heb ik het zo goed ingevuld😊
Jemima - 25 - ronde 2 (officieel na zomer) Tinkertje - 26 - eerste - ronde ForSure - 29 - eerste - ronde 1 Stefanie71 - 27 - eerste - ronde 1 Cynt - 26 - eerste - juni Ryanne - 26 - eerste - ronde 0 Bubbelbad - 28 - eerste - ronde 1 Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer) Mhov- 29- eerste - ronde 3 Zonzon - 25 - tweede - ronde 1 Crealoon - 31 - eerste - ronde 1 Sabon - 25 - eerste - ronde 1 Moro - 28 - derde - ronde 2 Heb mezelf er ook bij gezet. Heb vandaag ovulatietesten gehaald bij de action. Hopelijk heb ik weer een cyclus van 30 dagen, zou mooi zijn.
Vandaag verrast door de eerste menstruatie na het stoppen met de pil, geen aankondiging ofzo haha. Eerste cyclus is daarmee 24 dagen. Ik had in mijn hoofd dat het waarschijnlijker was dat je eerste cyclus later dan 28 dagen zou komen dan eerder, weet ook niet waarom. Op naar de volgende ronde. In ieder geval fijn om te weten dat mijn lichaam zelf iets aan het doen is.
Bubbelbad! 24 dagen is niet slecht! Mijn eerste cyclus was 27 dagen. Las alleen dat het niet goed is als je onder de 20 dagen komt omdat dan je eitje niet genoeg tijd heeft om in te nestelen. 24 dagen is dus helemaal goed! Hopelijk blijft het nu regelmatig. Bij mij moet het volgend weekend weer beginnen. Of het moet natuurlijk een wonder zijn ❤. Maar daar ga ik nog niet vanuit aangezien ik me nog steeds voel zoals altijd
Moro, misschien een gekke vraag maar ik meen uit je handtekening op te maken dat er iets met je zoontje is gebeurd. Als je er niet over wil praten snap ik dat wel hoor...
Ik heb me ook maar is aangemeld. Ik vind het zo jammer dat ik het met niemand kan delen dat we voor ons eerste kindje gaan. Het liefst vertel ik het tegen iedereen maar ik wil het natuurlijk als verrassing houden. Ik ben eind maart gestopt met de pil en in de eerste week van april heb ik me ontrekkkinsbloeding gehad. In april zijn we er nog niet echt echt bewust voor gegaan omdat ik nogal last had van het stoppen met de pil. Maar na 33 dagen weer voor het eerst echt ongesteld geworden en nu gaan we er dus echt voor. Als het goed is komt mijn eisprong rond de 25ste dus we gaan het zien. Vind het allemaal reuze spannend!!
Geen gekke vraag hoor... Klopt. Ons zoontje is 3 mnd geleden onverwachts overleden, 2 weken voor zijn eerste verjaardag. Dat is ook de reden dat we nu voor een derde kindje gaan. Eigenlijk waren we compleet met zijn 4en, maar hierdoor ga je heel anders over dingen denken. De volgende zwangerschap (als die er mag komen..) zal dan ook heel anders zijn denk ik.