Hmmm mn vrije weekend valt in het water. Moet vanavond plotseling werken. Ml boos, want die had een feestje vanavond. Maar ja ik kan gewoon geen nee zeggen als ze aangeven dat ik de enige bent die kan werken. Vind ik altijd zo bijzonder, dat er dan plotseling niemand z'n telefoon opneemt of ze zeggen dat ze niet kunnen. Jammer dat ik dat niet kan. Jaa behalve als ik echt niet kan haha..
Hier even een berichtje uit het zonnige Ibiza.. Het is echt heerlijk al lagen we gister al om half 11 in bed.. Op vakantie aan het begin van een zwangerschap is best pittig en zeker als je dan een nachtje overslaat.. Maar nu zijn we weer top fit!! Nog even terug komen op hoeveel kinderen je het liefst zou willen zou dat bij mij toch ook 2 zijn als het allemaal mag lukken.. Nu nog even heerlijk genieten van deze vakantie en dan is het zo Weer vrijdag 👍🏻
Veel plezier nog meid en geniet er inderdaad maar goed van! leuk dat je even een berichtje kwam plaatsen.
Veel plezier kelly. Geniet er van. Zo ik was gister avond partij misselijk. Of het nou door de bbq kwam ik weet het niet. Fijn vond ik het niet.
Met bbq heb je daar wel kans op toch? Als iets net niet helemaal goed gaar was kun je daar behoorlijk beroerd van zijn. Is het afgezakt??
Brr, ik heb het al sinds eergister zo koud. Hoop niet dat ik ziek word! Op het werk heerst er wel weer vanalles, dus zou best kunnen.
Hmm hoop het niet voor je tigermom. Manna ja daar dacht ik ook al aan. Maar eet van de bbq alleen speklap en hamburgers de rest vertrouw ik niet. Het is wel afgezakt nergens meer last van.
Denk echt met de warmte gecombineerd dat er gister iets niet helemaal gaar is geweest. Krampen zakte af en de misselijkheid ook. Net alweer zak chips leeg gegeten dus weer de oude.
Ooh dan moet het goedkomen. Ik lig in bed, maar kan niet slapen ghehe.. Misschien ook omdat ik zenuwachtig ben voor de presentatie die ik morgen moet geven. Bah..
Gelukkig ben je weer wat beter marisje! Tigermom succes vandaag met je presentatie. Dat is denk ik voor je sollicitatie?
Succes Tigermom. Gaat helemaal goed komen. Ja gelukkig wel Manna was echt maar 1 dag. Kwam gister op stal mijn bijrijdster had het donderdag en eentje was vrijdag ook 1 dag niet lekker geweest. Het heerst dus blijkbaar. Het is maar 1 dag en dan is het weer over. Wat een weer gister he. Pfff scheelt dat ik vakantie heb dus kon de halve nacht bij de katten zitten die waren in paniek. Normaal reageren ze niet zo op onweer maar ging nu zo hard dat ze echt dramatische hard aan het mauwen waren. Ook derna slecht geslapen echt een levensechte droom gehad bah.
Nou, ik weet niet of het goed gaat komen. Ik vergeet mijn tekst, ook al komt de tekst helemaal uit mezelf. En ik lijk wel een bandje dat zichzelf razendsnel afspeelt. Ik mag nog wel een paar keer oefenen, want anders zet ik mezelf waarschijnlijk vreselijk voor l*l vanmiddag haha! Maar goed, het gaat ook om de ervaring natuurlijk! Ja, ik heb meerdere verhalen gehoord dat het echt vreselijk tekeer ging vannacht, ik zelf heb er niet veel last van gehad. Jammer dat je zo slecht hebt geslapen, je kon het wel gebruiken na je zo min te hebben gevoeld.
fijn dat je nog even mag oefenen. Lijkt me ook vrij lastig. Ik zenuw dan echt een eind weg. Ja had m'n slaap goed kunnen gebruiken maar is even niet anders.