Ik heb ook slecht geslapen, maakte me druk om de hoefsmid die kwam en of de onweer al voorbij zou zijn omdat hij buiten moet beslaan.... Wat zielig voor je katten zeg, altijd sneu als ze zo bang zijn. Tigermom beetje vertrouwen in jezelf, het geeft niet wanneer ze zien dat je zenuwachtig bent..ga gewoo op je gevoel af dan komt het vast goed!
Zenuwslopend! Maar het viel mee. Ik kwam op een bloedheet zoldertje (boven het echte kantoor), samen met nog 5 kandidaten. En dat voelde wel meteen ontspannen. Even gepraat en toen kwam de Recruiters en die hebben ons om de beurt gevraagd een korte pitch te geven. Ik trilde als een rietje, maar ik zorgde dat mijn handen achter mijn rug zaten of ik hield ze gesloten. Haha! Ik heb in ieder geval een mooie ervaring gehad, en morgen hoor ik of ik door mag voor een sollicitatiegesprek!
Morgen krijg ik te horen of ik op sollicitatie gesprek mag gaan! Wel ga ik dan voorzichtig vragen wat mijn kansen zijn als ik aangenomen word. Ik heb namelijk gehoord dat er tijdens en na de training nog enorm veel mensen uit vliegen, en ik zeg wel een vaste baan op. Ook al is dat maar 200-300 euro per maand, dat maakt de overheid niet uit. Als je ontslag neemt ben je gewoon zelf verantwoordelijk.
Wat fijn tigermom dat je het toch als een goede ervaring hebt gehad. Succes morgen en je hebt groot gelijk dat maakt inderdaad voor de overheid niks uit en wanneer je dan ineens er toch uit vliegt is dat wel jammer..
Te laat hahaha.. Maar wel lief dat je aan me denkt Manna. Ik heb net een film avondje gehad met ml. Dus had vanavond niet gekeken.
Spannend Tigermom!! Ik lees stiekem af en toe mee.. Gisteravond met m'n vriendin bij mij gependeld.. Eerst hing hij stil maar daarna toch overduidelijk en hard rondjes draaien.. Dus dat zou betekenen een meisje.. Ben zo benieuwd of dit dan ook echt zo is..
Ben benieuwd Kelly. Vind het altijd wel leuk als iemand pendelt bij mij nou 3x dec heel benieuwd Hoe is de vakantie? Tigermom hoe is het gegaan?
Ik mag volgende week op sollicitatie gesprek bij het bedrijf waar het om gaat. Daar gaan ze ook nog een selectie maken van de mensen die niet, en de mensen die wel aangenomen worden. Ook hebben ze bij mijn huidige werk een referentie aangevraagd, en die hebben ze gekregen. Mijn eigen leidinggevende is er niet (maar goed ook), dus de vervangend leidinggevende heeft verteld dat ik een goede werknemer ben (in wat uitgebreidere woorden natuurlijk). En nu komt het dus, mijn eigen leidinggevende had waarschijnlijk door laten schemeren dat ik chronisch ziek ben, en deze heeft die keus bij mezelf gelaten. Of ik het wil vertellen of niet. Ik moet het tijdens die sollicitatie volgens mij wel vertellen, wat een enorm minpunt word voor mij.
Ik hoop dat ze het niet als een probleem zien dat je chronische ziek bent.. Heb je er ook veel last van? Zoals vaak ziek ofzo? Ik heb ook geen idee of je verplicht bent om zoiets te vermelden?
Goed dat je al zover bent gekomen tigermom! Ik weet niet of dat verplicht is. Ik heb nu 3 verschillende pendels haha. September jongen, november meisje en december jongen. Ben benieuwd
Ik heb er niet vaak last van in de zin van ziekmelding. Wel heb ik er in klachten dagelijks last van, maar dat belemmerd me niet in mijn werk. Ik zal het toch maar melden, want wil niet dat ze er tijdens mijn inwerkperiode er achter komen en ze gooien me eruit, als ik net mn baan heb opgezegd haha!
Ja eerlijkheid duurt het langst toch.. En als je het goed uitlegt en je niet vaker zieker bent dan een ander lijkt het mij toch niet echt een probleem? Zo wij gaan even een dansje doen op ushuaia met hardwell.. Al moet ik zeggen dat m'n bedje ook wel roept haha maar ach die 2 uurtjes redden we nog wel..
Veel plezier Kelly. Super tigermom. Eerlijkheid duurt het langst idd. Als je leidinggevende ook een goeie refentie heeft gegeven en je het goed uitlegd dat je niet vaker ziek ben dan de gemiddelde persoon. Manna ben benieuwd. Zo ik zit echt in mijn vakantie mood. Lekker de hele middag bij paardje knuffelen en samen lekker even een stuk lopen en dan op de bank ploffen.