Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Het was echte fantastisch!!!! Lekker van half 10 tot 12 en nu weer lekker in het hotel.. Maar dit was echt een big party!!

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @marisje: ja dat is ook zo hoor, ik moet gewoon duidelijk maken dat ik niet vaak ziek ben. En dan maar hopen haha.

@kelly: fijn dat het zo leuk was!

Hier: weer vroeg eruit om naar het werk te gaan. Nog steeds erge jeuk en ik krab me nog een ongeluk. Maar omdat ik zo moe was heb ik vannacht gelukkig wel gewoon geslapen.
    Hier na nog 1 dag vroeg en dan weer even een paar dagen vrij.

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Fijn dat je goed heb geslapen Tigermom.

Kelly Super dat je het zo leuk had. Hoe is het verder nog sympthomen of nergens last van?

Oh ik ben zo druk met vakantie houden dat ik mijn cyclus kwijt ben. Weet niet meer welke dag ik zit. Weet alleen vorige week keer steken in mijn lies en dat was het voel verder helemaal niks. Niet erg handig van mezelf dat ik het kwijt ben.

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat komt vanzelf wel goed Marisje, of je word ongesteld, en dan begin je opnieuw, of je bedenkt je binnenkort opeens dat je nog niet ongesteld bent en je hebt een positieve test in handen! Het kan twee kanten op :D En bij de ene kant weet je je cyclus en bij de andere heb je geen cyclus meer nodig. Laten we kopen op die posi-test!

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    haha maar zou wel handig zijn dat ik nog wist op welke dag ik zit. Dan kan ik een beetje rekening houden met dat ik tampons of maandverband bij me heb. Voor het geval dat.

In iedergeval word ik er heel relax van.

heb het wel in een agenda staan en laat die nou net in de kluis liggen op het werk.

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh dat is niet handig haha! Daar kom je nu natuurlijk met geen stok in de buurt, bij je werk :p

Ja, het zou wel handiger zijn als je het wist ja, maar ik denk ik doe even extra optimistisch, ofzo haha

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Symptomen zijn nog steeds wel moe en als ik niet op tijd eet echt misselijk.. En ja ik heb al niet veel tiet maar die groeien goed door en doen echt pijn🙈
    Maar moet eerlijk zeggen dat het hier beter vol te houden is dan thuis met werken erbij enz..
    Maar vrijdag weer een echo en morgen vliegen we naar huis.. Dus wordt weer spannend!!

En Maris lekker afwachten maar, en stop wat in je tas voor de zekerheid😉

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Goh, morgen alweer naar huis joh! Gaat snel he? Maar vast wel blij dat je je hubby weer ziet, of niet? :D
    Spannend die echo! Dat word dan je eerste echo toch? Over je echte termijn?

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Oh ik heb hem zo gemist joh en vooral nu..

Ja de eerste was natuurlijk 1,5 week geleden toen zagen ze alleen een vruchtzakje met iets kleins dus nu zou er wel een hartje moeten zijn dus heel spannend!!!

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Zo die week is snel gegaan kelly. Wel weer spannend met een echo.
    En je ventje weer zien.

Tigermom. Nee werk kom ik niet bij in de buurt. Ik wil het werk niet zien. De winkels al zien is al erg en die reclames ook. Als we toevallig erlangs op moeten dan rij ik om.

Ja optimistisch was het wel. Laten we maar vanuit gaan dat je gelijk heb.
    Al moet ik dan niet vergeten om het zooitje mee te sjouwen.

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Kelly: Succes dan maar meid! :D

@Marisje: Mag ik vragen waar je werkt dan? Ik ontloop mijn werk ook altijd in de vakantie. Vooral ook omdat ze wel eens bellen in mijn vakanties om te vragen of ik toch niet een dienst wil draaien. Dat proberen ze volgens mij alleen bij mij, want ik zie het ze nooit bij iemand anders doen haha!

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik werk bij het Kruidvat in het logistiek centrum. Dus echt in landelijk DC van kruidvat. Maar trekpleister hoort daar ook bij.

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oke leuk! :D
    Ik probeer iedere keer bij de Kruidvat te solliciteren haha, maar ik ben niet goed genoeg :p En toen kwam ik vandaag bij 1 filiaal, en daar werd een klant toch afgebekt :O Ik heb die klant toen geholpen om te vinden wat hij zocht, want die man die daar werkte werd gewoon boos op die klant haha, vond ik zo sneu. Arme oude man! :p

Maar ik zal je werk nu niet meer noemen, ghehe!

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja ondankbare lui werken er in de winkels. Doen ze ook vaak bij mijn schoonmoeder die vroeg laatst ook iets en dat stond ook niet in de winkel zeggen ze ook ja dat hebben we niet en dan ook gewoon echt gemeen. Aangezien ik op de vloer sta om te laden zie ik vaak al wat er na de winkels ga en welke dag ze geleverd krijgen. En toen was het ook jullie hebben vanochtend de vracht gekregen en daar zit het tussen dan moet je die koppen is zien totaal op onweer.

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja ongelofelijk Marisje.

Gaaaap laatste ochtendje. Hoop dat ik vandaag de stagiaire weer mee krijg, want dan heb ik wat te praten tussendoor haha.. Wel zo gezellig vind ik dat altijd.
    Fijne dag meiden !

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kelly fijn dat je genoten hebt. Nog 1 nachtje en dan weer een echo, spannend!

Lastig marisje dat je niet weet waar je in je cyclus zit, ook niet ongeveer een idee? Snap dat je niet naar je werk gaat in je vakantie dat haalt je altijd zo uit het vakantie gevoel he. Vind het bij KV nogal aan het filiaal liggen hoe ze je behandelen.... De ene heeft toch leukere medewerkers dan de ander

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Zo en de eerste keer overgeven is sinds vanochtend ook een feit..
    We wilde gaan ontbijten en ik dacht mmm nee ik moet even terug naar de kamer.. En hoppa daar ging ik.. Gelukkig daarna ff een crackertje en toen ging het wel weer en alsnog lekker ontbeten..

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Kelly hopen dat je er niet te veel last van krijgt, maar is voor goede doel ;)

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Vervelend ja, maar inderdaad voor het goede doel. Nu hopen dat je er niet teveel last van krijgt. En misschien als voor je opstaat even een crackertje of biscuitje eten? Hielp mij altijd heel goed.

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Kelly vervelend hopelijk blijft het bij deze ene keer. Veilige terugreis.

Manna nee heb echt geen idee. Nee ik vermijd het werk nu echt. In iig na m'n ei zit ik denk ik heb een opgezette onderbuik maar kan ook komen door m'n eet gedrag de hele vakantie al😉

Deel Deze Pagina