vorige cyclus was ook de eerste echte naar stoppen van de pil. Maar goed want ik was dat schriftje ook alweer helemaal vergeten. Ben werkelijk een wandelend vergiet.
niks is zo overspelbaar als een cyclus. Ik had voor de pil altijd 28/33 dagen dus het zou me niks verbazen. Maar ik hou er ook rekening mee dat ie ook nog veel langer kan zijn dan 36.
Kennen jullie dat dat je om bepaalde dingen ineens met kokhalzen waar je normaal gesproken gewoon tegen kan? Had het gister in met iets wat er op tv was waar ik normaal heel goed tegen kan en met tandenpoetsen van mn vriend die heeft er soms bloed bij zitten en daar kan ik normaal gewoon tegen maar gister begon ik echt te kokhalzen dat de tranen in mn ogen stonden. Sommige teksten van slijm of iets dergelijks kan ik ook ineens beginnen met kokhalzen. En mn vriend vind echt irritant ben de heledag aan het boeren Zou er een griepje op de loer liggen.
Er zou een griepje op de loer kunnen liggen, maar naja, je kan ook zwanger zijn? Laten we niet dommetje spelen toch? En als je er al sinds gister last van hebt dan denk ik dat het met een buikgriep nu wel al erger zou moeten zijn. Als je echt alleen last hebt van misselijkheid en dat kokhalzen om rare dingen, dan zou er bij mij wel een belletje gaan rinkelen. Heb je het ook bij bepaald eten of drinken dat het je ineens niet smaakt?
nee dat dommetje spelen moeten we niet doen. Maar ik bekijk het wel met meerdere opties. Misselijkheid niet soms dat ik me wat flauw voel. Heb niet echt honger maar ook un soort van vol gevoel. Maar dat kokhalzen om dingen waar ik normaal goed tegen kan is apart. Zelfs mijn vriend die had zoiets van dat heb je normaal nooit. Ja alleen mijn lasange smaakte vandaag echt raar. Viel me gewoon op van dat kokhalzen.
Ja, daar begon het bij mij ook mee. Dat ik sneller dat kok gevoel had, en later kwam bij mij pas de misselijkheid. Niet om je op te jutten meid, maar naja ik zeg het alleen even. Dan kan je je opties afwegen ofzo.
klopt is ook heel erg fijn dat iemand het herkend. Maar ligt echt in mijn aard dat ik mezelf niet graag blij wil maken met een dooie mus. Heb nog een action test er liggen maar die wil ik nog even bewaren en paar dagen nog even aan kijken
Dat snap ik. Respect voor t feit dat je kan wachten. Maar inderdaad, action testen hebben volgens mij wel veel HcG nodig dus dan zou je een witte test kunnen krijgen. En die teleurstelling is dan niet leuk. Mocht je wel eerder willen testen dan zou ik de nieuwe predictor Early of de kv 2v5. Ik baal stiekem wel heel erg dat ik nu niet gewoon Door kan gaan met zwanger raken haha.. Als ik dit allemaal lees. Niet dat ik me weer zo beroerd wil voelen haha maar gewoon. Naja, je snapt t wel denk ik.
Ben bekend idd met de kv2v5 maar bij kv kom ik nog niet. Vakantie tijd😁 Ja kan nog na de da misschien hebben ze daar de predictor maar eerlijk hoe minder testen in huis hoe minder de drang is. Snap dat je baalt alles opnieuw weer beleven behalve natuurlijk er beroerd van zijn.
Maris dat kokhalzen ken ik dan niet.. Alleen dat boeren en veel lucht hebben wel.. Nou Tigermom ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik dacht dat zwanger zijn een soort was als op een roze wolk zitten.. Nou ik heb me nog nooit zo niet lekker gevoeld, en zo moe en dat misselijk dat je soms denkt pfff ik hoop niet dat dit 9 maanden aanhoudt.. Je hebt eigenlijk geen honger maar als je niet eet wordt je nog zoveel misselijker.. En niks smaakt zoals het hoort.. Zo genoeg geklaag haha.. Vandaag weer aan het werk na een weekje vakantie.. Nou dat opstaan viel weer vies tegen haha.. En kom pas tegen een uur of 10 echt opgang.. Maar het is allemaal voor een heel goed doel en dat besef ik me maar al te goed.. Oh ja en Maris weet je wat ik dus achteraf heel erg had.. Geurtjes.. Nadat ik die test had gedaan en hij positief was bedacht ik me ineens oh god vandaar dat ik het op die honden uitlaatstrook veel meer vond stinken als daarvoor.. Heel raar..
Ik vind niks stinken ja als de kat weer is op de kattenbak heeft gezeten dan stinkt het maar die muts kan uit zn klein kontje zo gigantisch stinken. Ging mij meer om iets zien of lezen waar ik normaal goed tegen kan. Boeren ook constant en vannacht ook zwaar de slappe lach omdat ik constant scheten bleef laten gewoon echt lucht teveel. Ik hou nog steeds 2 opties open. En wacht nog paar dagen. Vandaag nog geen kokhalzen gehad dus misschien was het dan toch iets anders. Ben er vrij nuchter onder als ik het maar even van mij af kan schrijven.
Laat ik het zo zeggen dat ik zelden een scheet laat waarom weet ik niet maar gister bleef ik bezig. Boeren wel maar das nu al als ik uit bed stap. Ipv eerst wat gedronken te hebben
Nou meid, we zullen het vast gauw weten! Of het is een virus (ofzo?) of het is iets anders. Daar kom je vast gauw genoeg achter toch? En daarbij, jij bent niet de enige die het spannend vind, want ik vind het net zo spannend voor jullie haha! Ben ik van mijn eigen spanning af, krijg ik jullie spanning er gewoon voor terug Ik vind het best!
Zolang ik nog niet test blijft het spannend maar ik heb nog 1 action er liggen en die heeft volgens mij best wel wat HcG nodig. Kruidvat vermijd ik nog. Wil een heerlijk vakantie gevoel houden