Ja, we willen ooit wel voor een tweede gaan. Een spiraal wil ik best weer doen, maar die heb ik eerder gehad en die moest er toen uit, omdat ik na de seks krom lag van de pijn. De pil en de Implanon zijn ook niet geschikt i.v.m. de bijwerkingen. Eventueel die nieuwe koperspiraal?? Zal eens kijken hoe en wat.. Daarbij vind ik het wel zonde om een spiraal te laten zetten als we met 1,5 jaar toch wel een kindje willen. Maar zoals ik al zei, ik kijk wel even naar mijn opties.
Welkom regenboog Leuk tigermom, mooie titel heb je straks lastig maar zou het er niet op gokken als je nog zo lang wil wachten. ..
Heyy regenboog, welkom!!! Ja bizar he.. Ik vind het zelf ook nog een groot wonder.. Jullie ook bezig voor jullie eerste wondertje?
Tigermom ik zou het er ook niet op gokken. Welkom Regenboog. Ja helaas laatste weekje weer en wat minder weer. Maar ach ik kan heerlijk thuis dingen doen zonder dat de kerel in de weg loopt Ook heerlijk laatste dagen lekker na het paardje en dan langzaam weer voorgaan bereiden op de nachtdienst die komen gaat.
Ach indd ook heerlijk dat je thuis lekker kan rommelen en alleen bent is ook heerlijk.. En heb je lekker de tijd voor je paardje! Die moet ik vanavond ook nog doen.. Er komt vandaag echt niks uit me handen en ben ook zo moe.. Slaap echt heerlijk alleen de ellende van er heel vaak uit moeten om te plassen is begonnen.. Dat is wel heel irritant! Maar sochtends wakker worden met het gevoel dat je geen oog dicht hebt gedaan is echt vervelend.. Maar het positieve is weer dat het weer bijna maandag de 21ste is en we dan de termijn echo hebben.. En daarna als dat goed is mag ook iedereen het weten..
Oh dat lijkt mij ook heel irritant dat constant eruit moeten. Spannend hoor de termijnecho ben benieuwd
Zo dat is echt zo irritant en daar had ik nooit last van dus daar wordt je al een soort echt moe van.. Ja zo spannend!! Ben ook echt benieuwd..
Bedankt dames, het is inderdaad absoluut geen tuurtest met paar seconden zag ik het al, foto is na 4 min ongeveer... Kan het nog niet echt geloven. Nu hopen dat het goed blijft gaan dus over paar dagen opnieuw testen en hopen dat hij verder oploopt
Ja had het ook niet echt verwacht eigenlijk. Toch wat onderbuik gevoel vandaag net of menstruatie moest komen, normaal volgt die dan met paar uur. Maar gisteren misselijk en moe en vandaag geen menstruatie vandaar dat ik toch niet kon wachten. Vorige periode had ik wel echt dat gevoel en had ik een positieve test voor nod, maar ging mis al voor nod. Vandaar dat ik nu ook niet vroeg wou testen
Manna wat een super nieuws van harte gefeliciteerd !!!!! Dat menstruatie gevoel ken ik heel goed! En lekker positief blijven het gaat gewoon goed je hebt nu niet te vroeg getest..
Ja we hebben ook afgesproken om er gewoon vanuit te gaan dat het goed gaat en niet te vaak 'als het goed gaat' te zeggen haha Ben heel benieuwd hoe de test er overmorgen uit ziet. Ja heb vanavond nog erger dat kramperige gevoel in mijn bui, ook rond de navel en zere rug. Zal er allemaal wel bij horen
Ik had ook vaak last van soort menstruatie gevoel en krampen, toen bleek ik ook zwanger te zijn. Dus is inderdaad normaal.