Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja Manna ik ben ook absoluut geen ervaringsdeskundige maar ik heb dat gevoel dik 1,5 week gehad maar na ik denk 4 dagen heb ik toen getest omdat ik iedere keer naar de wc ging omdat ik dacht nu wordt ik echt ongesteld ik weet het zeker.. Maar toen bleek ik zwanger..

En ik ken dat gevoel hoor van "als het goed gaat" voor de vorige echo zei ik het nog en toen was ik echt gerustgesteld toen het hartje klopte, maar nu begint het weer terug te komen en zeg ik als het maandag allemaal goed is mag iedereen het weten.. Dus dat blijft volgens mij altijd..

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ok normaal dus die krampen.... Nu wel weer wat rustiger. Ja kelly het is gewoon heel onzeker , je weet het pas echt zeker wanneer er zo'n Hummeltje in je armen ligt. Maarja je wil er ook van genieten he ;)

3. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Daar heb je helemaal gelijk in.. Vandaag ook een dagje thuis gebleven want aan kwaaltjes hier geen gebrek haha..

Tigermom hoe gaat het bevalt je nieuwe job/cursus?

Maris jij nog wat leuks doen vandaag in je vakantie?

4. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik ben nog steeds druk bezig met niks doen.

Gister hele huis weer op zn kop gehad en nu weer een dag lekker niks ja ff stofzuigen en derna na niks meer

5. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    klopt, ik ben in augustus gestopt met de pil met het idee van we zien wel wat er gebeurd.. en tegelijkertijd merk ik echt dat ik ook echt wel heel graag wil.. ik kan er eigenlijk ook niet, niet mee bezig zijn zegmaar.. al weet ik dat het beter is als je er niet zoveel mee bezig bent haha..
    Nu heb ik alleen al vanaf het weekend het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. ik zit nu op dag 30.. maar die ongesteldheid komt maar niet! nu zag ik dat jij dat ook hebt gehad? Heb ook steeds het gevoel van als ik dan toch ongesteld moet worden dan maar gelijk.. Maar misschien dat het ook wel uitblijft doordat ik er zo gestrest over ben ofzo? :p

@ Manna: Gefeliciteerd! wat gaaf!

@ de rest: dank jullie wel :)

6. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nou Maris je hebt in ieder geval een schoon huis haha..

Regenboog, ja ik had dat gevoel echt heel erg! En ik denk echt dat iedereen die stopt met de pil of spiraal enz er toch echt wel mee bezig is.. Ook ik was er wel mee bezig maar geen idee wanneer m'n eisprong was enz want daar hield ik me nog niet mee bezig.
    Er is maar 1 optie en dat is gewoon testen als je denkt dat het zo is..

7. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    misschien inderdaad toch maar eens een test tegenaan gooien.. dan ben je ook van de onzekerheid af. ik heb echt iedere keer als ik naar de wc ga het gevoel van nu zal ik wel ongesteld zijn maar vervolgens toch niks..
    Is het eigenlijk zo dat je het beste in de ochtend kan testen? of maakt dat niet heel veel uit?

8. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik heb het wel in de ochtend gedaan voor de zekerheid..

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dan is je urine wel het meest geconcentreerd... Dus als je toch zwanger bent maar nog niet zoveel hcg hebt dan zie je het dan wel het beste.

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hoeft niet, sommige vrouwen testen in de avond beter. Geen idee waarom, maar ik testte ook in de avond beter. Had dan ook vaak het meeste last van de misselijkheid in de avond.

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oja even een update over mn job:

Hier Maandag begonnen met de training voor mijn nieuwe job. Wat een informatie!! Mijn hoofd zit aan het einde van de dag helemaal vol. Erg leuk dat je dan ook nog een 45 pagina's lange Proeve van Bekwaamheid toegestuurd hebt gekregen, die je thuis nog even mag doorlezen. Man ik ben gesloopt!

Maar de training is erg leuk en mijn collega nieuwelingen zijn allemaal heel aardig, begripvol en motiverend. Ook de trainers zijn enorm lieve mensen! Zo fijn, want je voelt je dan veel meer op je gemak zodat je bent wie je bent ipv stil en afwachtend. :D :D

Ik heb tot nu toe een topweek! Morgen de toets!!! :D
    Mocht je hem niet halen, omdat je kop natuurlijk al vol zit EN je nogal veel moet leren, mag je Vrijdag ook nog een herkansing doen. Mocht je beide niet halen, geen zorgen, dan krijg je gewoon geen certificaat maar mag je wel aan het werk. Pfieuwww, gelukkig maar! :D Ik heb er natuurlijk wel enorm veel zin in!

12. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Je urine is sochtends zo ie zo geconcentreerder dus zou een test het beter aan moeten geven..
    Nog getest regenboog?

Nou super hoor Tigermom dat het zo leuk is en kan me voorstellen dat je heel veel informatie krijgt op een dag! Hoop dat je slaagt!!!

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Heerlijk tigermom, zo druk maar toch voldaan! Hoe is je toets gegaan vandaag?

14. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Maar 1 foutje, maar de toets was wel enorm makkelijk. Dus viel allemaal mee :D Morgen nog de eindtoets, maar deze gaat volgens mij over de systemen die we hebben moeten leren kennen.

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oww nou netjes toch, komt de toets morgen ook vast goed!

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    We zullen zien :D haha..

Is het goede nieuws al een beetje bij je gezonken?

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee hahahaha volgens mij zweeft mijn hoofd overal en nergens... Moet elke keer weer naar de testjes kijken. Nu aan het kijken wat leuke boeken zijn om te lezen dus als iemand nog tips heeft ;)

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Waar hou je van?? Ik heb namelijk behoorlijk veel boeken gelezen, maar wel in bepaalde categorieën. ;)

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    manna je hoofd mag toch nu wel even rond zweven. ;)

Tigermom fijn dat je de test heb gehaald en succes morgen.

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dankjewel Marisje :D

Deel Deze Pagina