Hahha jawel maar op mijn werk niet, maar dat gaat gelukkig goed! Nou informatieve en leuke boeken over zwangerschap
Tigermom goed gedaan en succes morgen!! Manna voor je vriend zo ie zo help Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van kluun.. En je krijgt zoveel boekjes straks bij de verloskundige.. En anders even langs een bibliotheek?
Tigermom helemaal over het hoofd gezien sorry. Maar waarom zou dat niet kunnen? Bedankt voor de tip Kelly!
Nou ik hoop eigenlijk dat dat niet kan haha. Ik heb namelijk een grove berekeningsfout gemaakt waardoor mn eisprong een week eerder komt dan gepland.
Tigermom sorry ik heb daar zo geen verstand van en me ook nog nooit mee bezig gehouden.. Maar foutje in de berekening betekend misschien zwanger?
Ja heel dom van mezelf. Maar goed, omdat dit dan de tweede ronde zou zijn ga ik er maar vanuit dat het vaak wel een half jaar tot een jaar duurt en dat ik me dus nergens zorgen om hoef te maken hahaha.. positive thinking. Sorry voor de dames die wel heel graag zwanger willen raken. Het komt puur Door mn nieuwe werk dat ik nu zo denk.
Nee hoor tigermom dat is toch logisch. Ik was afgelopen week ook beetje beduusd omdat ik ook met nieuw werk zit haha en wij hebben bewust gekozen om toch verder te gaan. Dus snap je gevoel wel.... Wordt voor jou dus een spannend rondje
Ja, dit word zeker een spannend rondje. Ben ook vooral zo verbaasd dat ik die berekening zo verkeerd heb gedaan. En we hadden net besloten toch maar de rest van deze maand veilig te vrijen en dat ik daarna weer zou starten met anticonceptie, omdat het risico om zwanger te raken anders nog wel redelijk groot is. We zullen zien! Wat voor nieuwe werk heb jij op dit moment dan? Wel een jaarcontract of vast?
Ik zou ook zo denken hoor.. Maar het enige wat je nu kan doen is of een mening after pil halen als je het zekere voor het onzekere wil.. En anders gewoon afwachten..
zo ben ik ook weer even.. @ kelly: ik heb inderdaad donderdagochtend getest, negatief.. Vind het eigenlijk zo frustrerend dat je nu maar moet wachten tot je ongesteld wordt blegh haha.. @tigermom: wat fijn dat je nieuwe baan bevalt en dat je je op je gemak voelt bij je nieuwe collega's, ikzelf ben ook nog niet zolang begonnen met een nieuwe baan en heb ook echt een heel leuk team! erg fijn!
Regenboog dat is echt zo verschrikkelijk irritant wachten.. Maar je bent ook net pas gestopt toch? Als je over 2 weken nog niet ongesteld bent kan je altijd Weer testen, toen was hij bij mij positief..
ben midden augustus gestopt met de pil, toen 18 augustus onttrekkingsbloeding gehad.. dus ik zit nu op dag 32.., dus het valt misschien nog mee.. maar aangezien ik echt al heel de week het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden is het wel een beetje vermoeiend haha..
Spannend regenboog... Hoop is nog niet voorbij. Ojee tigermom nou afwachten maar voor je dan, lijkt me best stressen. Ik begin over 2 maand met een project voor begeleiden van mensen dus ben benieuwd haha. Heb jaarcontract, vind lastig vast dus ga er niet meer op wachten
@regenboog: jaa wachten is vreselijk. @manna: Nee, op een vast contract moet je niet wachten. Dat heeft totaal geen nut. Kans is tegenwoordig zo enorm klein dat je een vaste aanstelling krijgt, dan kan je beter je kinderwens najagen. De MAP heb ik niet aan gedacht om eerlijk te zijn ghehe.. Ik wacht het gewoon af en ik neem aan dat ik niet zwanger ben. Eindtoets gehaald jeeeej. Nul fout heel blij mee. Mijn niveau is goed, alleen ik moet minder twijfelen en zekerder zijn van mezelf. Dus daar werk ik nu aan. Nu weekend. Heerlijk!