Wow wat erg zeg. Wat moet dat moeilijk zijn geweest en dat zal het nog steeds zijn. Wat knap dat jullie open staan voor een derde kindje. Dit zal jullie denk ik veel blijdschap geven tijdens deze moeilijke periode. Heel veel sterkte en geluk 😘
Wauw moro, die zag ik niet aankomen. Vind je het vervelend, al dat blije gedoe hier? Wat heftig 😧 veel sterkte voor jou en je gezin!
Wat heftig Moro! Heel veel sterkte en geluk! Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger zijn. Welkom alle nieuwe op de lijst zijn er teveel om op te noemen Heel leuk dat de lijst zo groeit! Ik ben vandaag eens bezig geweest met echt op papier zetten qua kosten voor uitzet, kinderwagen, kamertje etc. Oh oh wat heb ik me hiermee vermaakt kan wel dagen online zoeken naar leuke spulletjes ! Ook zo een mooie buggaboo kinderwagen gezien, gewoon verliefd op geworden (prijskaartje niet echt...). Maar je heb ze ook op marktplaats Hebben jullie het al met jullie vriend of man gehad over dit soort spullen en over werk? Zo ja, ben ik heel benieuwd hoe jullie het gaan doen. Hoeveel wil je uitgeven bijvoorbeeld, hoe gaan jullie het doen met werken? Etc
Man man man, ik heb het nergens anders over dan spulletjes haha, en hij wordt het nu wel beu haha Dus ik doseer het maar een beetje... Hoognodige drop ik zo af en toe en de rest laat ik lekker aan mezelf (en jullie) Qua werk en serieuze dingen denkt hij echt wel goed mee, maar mijn man is een superrelaxte laidback gast, die verder dan 'wel ziet'... En ik ben een perfectionist die alles alvast wil regelen en niet voor verrassingen wil komen te staan enzo haha Babykamer willen we budget en uitzet willen we ook niet te duur maken. We willen gewoon mooie spullen maar gunnen dingen ook een tweede leven... Niet alleen omdat het geld bespaart maar ook omdat we dat belangrijk vinden.
Zo herkenbaar !! Dat willen waarschijnlijk een kinderwagen, babykamer meubels en box 2de hands aanschaffen. De rest wel allemaal nieuw kopen *oeps..lees net mijn bericht, edit: dat willen wij waarschijnlijk ook een kinderwagen, babykamer...*
Wat heftig Moro, sterkte! Wij hebben ook al hier en daar gekeken voor de babyuitzet. Gewoon om eens te kijken wat het nu allemaal kost en wat we nodig hebben. We zijn er al wel achter dat we een dure smaak hebben, haha. We gaan binnenkort er even voor zitten en alles bij elkaar optellen. Die voorpret is al zo leuk!
Bedankt meiden. En nee, jullie blijdschap en enthousiasme is juist leuk. Zo hoort het ook. Zwanger proberen te worden is spannend en leuk. Wij hebben bijna alle spullen nog gelukkig. Alleen een badje niet meer geloof ik. Wij hebben bij de eerste alles nieuw gekocht, behalve de box. Die schilder ik deze keer opnieuw. Ergens wel jammer, ik vond het shoppen zo leuk. Alleen kleding shoppen is best "saai". Maar kan me tegen die tijd wel uitleven met dekentjes en knuffeltjes zelf maken en wat prullaria.
Voor ons is het natuurlijk een tweede, dus ook hier zijn alle spullen al aanwezig qua kamer, autostoel etc. 😊 Wel komt er een andere kinderwagen en een luiertas waar ik totaal verliefd op ben, en natuurlijk leuke accessoires voor in het kamertje etc. Nu al zin in! 😄 (mijn man wat minder hehe)
Goede morgen allemaal, Wat een heftig verhaal moro, ik hoop dat er snel een 3e opkomst mag komen voor jullie! Ik heb 2schoonzussen met kleintjes dus der staat hier inmiddels al veel aan spullen. Ook hebben we al een box en een kinderwagen :'-). En de babykamer komt volgende week al. En ja weten dat het erg vroeg is en wat nou als, maar ik was verliefd 💕 op de kamer. En we komenden hem 2e hands voor een super mooie prijs krijgen . En ik het alle ergste geval (wil er niet aan denken hoor) dan gaat die gewoon weer op marktplaats terug en verkopen we hem. Dus kwa uitzet zitten we goed. Ik zou waar mogelijk natuurlijk graag een bettje blijven werken. Gewoon omdat ik het zo leuk vind . Ik ben er van het vooruit plannen. Dus dames vertel mij wat moet ik allemaal nog? Wand ik heb eigenlijk werkelijk geen idee Hahaha
Ik geef je groot geljk hoor crealoon. Wij speuren marktplaats ook al af voor een kamertje. Mochten we een tegen komen voor een goede prijs denk ik dat wij hem ook gewoon kopen. Wat jij zegt; mocht het niet zo zijn kan hij altijd terug op MP. Ik kan ook aan niks anders denken dan zn lief klein wondertje. Soms denk ik ook dat ik er teveel meebezig ben. En dat de teleurstelling straks groot is als ik steeds weer elke maand ongesteld word. Herkennen jullie dat?
Ja.. zeker. Vooral als ml roept dat het de honderdste keer is dat ik erover praat die dag Tja, waar het hart vol van is..., denk ik dan maar!
Ik heb precies hetzelfde. Ben er veel mee bezig, soms denk ik wel is laat het maar een beetje los maar dat is zo moeilijk. Ik vind het zo leuk en spannend allemaal.
Wat leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben ! Ik struin marktplaats ook al af en heb mijn droom buggaboo gezien en een hele leuke complete babykamer die wij beide heel mooi vinden. Dat ik zelfs ook al zat te denken zullen we het al kopen of niet...en dan ben ik zelfs nog bezig met mijn laatste strip maar ze zijn niet zo duur... Maarja is niet echt ideaal nu om het al aan te schaffen want wij gaan over een paar weekjes ook verhuizen Wat kun je nog meer tweedehands aanschaffen? In principe alles, maar zouden jullie ook een babybadje doen, aluminium kruiken, aankleedkussens, flessenwarmer etc.? Kleding, lakentjes, spenen, flesjes willen we wel zelf nieuw kopen.
Ik heb juist het hele tegenover gestelde. Sinds ml er ook heel positief mee om gaat heb ik helemaal los kunnen laten en denk ik we zien wel als het zover is. Baby kamer is in me hoofd wel al helemaal ingericht hoor maar nog niks gekocht ofzo. Ben wel al een omslagdoek aan het haken stiekem 😜
een babybadje, kruiken, waskussen ed kun je best 2e hands kopen. Ik zou zelf nooit een 2e-hands matras gebruiken/kopen. Maar voor de rest, Als het goed schoon te maken is, waarom dan niet?
oh jij haakt ook hihi ik ook! Wil graag een maxi cosi zak haken, in het grijs ofzo. Kan ik de voering blauw of roze maken tegen de tijd haha En een wiegdekentje, met die leuke hartjes in neutrale kleuren.
Ja daar zat ik ook al aan te denken moro. Als jij een goed patroon hebt dan wil ik hem graag hebben ☺️
Van de voetenzak bedoel je? Ja, die heb ik. Via een fb-groep. Zal 'm opzoeken en kijken of ik die naar je kan sturen.