Kan het dan zijn dat ik over een week ofzo toch positief test dan? Mss een domme vraag maar nog niet zo heel veel ervaring haha
Je kan, na het stoppen met de pil, wel een hele lange cyclus hebben hoor. Onregelmatig ook. Het zou dus best wel kunnen!
Spannend Regenboog. Wat tigermom al zegt kan dat je over een week positief test maar kan ook dat je voor de eerste keer een langere cyclus heb. Afwachten dus en wie weet. Manna, Gelijk heb je. Een vaste aanstelling krijg je idd niet zomaar. Denk de sector waar je inwerkt ook meespeelt. Maar lastig is het zeker. Ik moest ook afwachten of ik naar vaste aanstelling ging maar ik heb toen niet gewacht met stoppen van de pil. En zelfde geld was je wel langer bezig dan had je je denkbeeldig voor je hoofd kunnen slaan. Tigermom Gefeliciteerd goed hoor, Ben vast wel weer wat vergeten. Ben hier de laatste tijd ook niet meer zoveel. Op zn beloop laten gaat dus heel goed.
Gefeliciteerd Tigermom met halen van je test!! En regenboog tuurlijk kan dat ik ben gestopt met de pil en heb m'n ontrekkingsbloeding gehad, en ongeveer 6 weken later testen ik positief en ben dus geen 1x echt ongesteld geweest..
Kelly en Manna hoe gaat het bij jullie? Manna hoe is de roze wolk? Tigermom hoe is de week je bevallen? Moet je maandag voor het echie aan de slag? Balen mn vakantie zit erop vanavond weer beginnen met een nachtdienst. Totaal geen zin in. Maar als je eenmaal weer aan de slag ben weet je niet meer beter. Zit vandaag op dag 13 of 14. Al paar dagen lichte krampjes. Wat ik behoorlijk vervelend vond. Vakantie leidde me toch goed af. Maar nu weer dagen opgeschreven aangezien ik weer moet werken en met mijn diensten dat we toch even samen kunnen kijken waar we ongeveer zitten. Er een "klein" beetje rekening mee kunnen houden
Marisje jammer dat je vakantie voorbij is, eerste werkdag is vaak even zo'n domper... Regenboog bij mij duurde de eerste periode na het stoppen 5/6 weken dacht ik en bij sommige vrouwen soms langer dus alles kan. Zeker roze wolkje, maar toch ook wel spannend. Kan niet wachten op de eerste echo en hopelijk horen dat alles goed is.
Jammer Maris dat je vakantie voorbij is.. Begint het echte leven weer.. En ik snap dat je het ook wel een beetje bij wil houden, is toch ook gewoon wel makkelijk.. Manna ja wat een spanning he zo allemaal!! Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Wij mogen morgenmiddag weer voor de termijnecho en daarna als het goed is allemaal mag ook iedereen het weten want ik ben dat gelieg allemaal ook wel zat.. Maar ben nog super moe en misselijk maar goed het is voor een goed doel.. Dat blijf ik maar tegen mezelf zeggen..
Marisje: Mijn week is me heel goed bevallen. Leuke collega's en veel nieuwe dingen geleerd. Wel pittig qua informatie, maar erg leuk! Maar wel jammer dat jou vakantie voorbij is! Niet leuk. Hopelijk valt je nachtdienst vannacht mee @Kelly: Hou vol! Als het goed is zakt het binnenkort af
Kelly ja echt wel spannend allemaal, elk symptoompje checken op internet, beetje rond kijken naar spulletjes en fantaseren hihi Nee moet nog bellen, moest voor mijzelf afgelopen week het nog laten bezinken en gevoel om nog echt even voor onszelf te houden Vervelend die misselijkheid bij jou.... spannend en mooi dat je morgen je echo hebt. Veel plezier
Tigermom fijn dat het zo goed bevallen is en je leuke collega's heb. Kelly het is idd voor een goed doel. Succes morgen met de echo. Jij nog geen last van sympthomen manna? Ik ben bang dat mijn nachtdienst mij heel zwaar gaat vallen. Maar ach hoe dan ook moet er toch aan geloven.
Ik heb respect voor iedereen die nachtdiensten werkt marisje... Heb tijd s avonds gewerkt maar kon er niet aan wennen. Ja hoor wel symptomen opgeblazen onderbuik, soms ook hard, kan nu soms daardoor al niet fijn liggen en zitten, bij sommige bewegingen ook pijn scheutje in buil. Was in tuin bezig en elke keer duizelig bij voorover bukken, af en toe vlaag misselijkheid en moest vanochtend heel hard huilen bij 'one born every minute'. Maar mag niet klagen
Heerlijk die kwaaltjes he.. Ik had zaterdag ook zo'n dag dat vriendlief Savonds op stap ging en ik zei dat het toch niet leuk is dat ik nu niet mee ging want ik zag het niet zitten om tot 4 uur snachts door te gaan en tegen iedereen te moeten liegen dat ik geen drankje kon drinken.. Dat hij zegt oh joh is toch 1 avondje, en ik barste in tranen uit nou dat is zo niks voor mij.. Dus hij schrok zich rot en zei gelijk schat zo bedoel ik het niet.. Dus ik ook gelijk zeggen dat mijn reactie nergens op sloeg maar die hormonen slaan af en toe op hol.. Echt verschrikkelijk!! Heb onze kleine beeb al wel verwend met een Wikkeldeken van Koeka.. Kon het niet laten.. Maris je eerste nachtdienst overleefd?? Tigermom succes weer deze week!! Mag je nu echt aan de slag?
Ja ik heb mijn nacht overleefd. Maar die viel mee. Niet druk niet rustig gewoon relax beetje ouwehoeren en alles. Vanavond word die zwaarder nu al wakker dus straks na eten even proberen te slapen
Oh dat is wel lekker een relaxe eerste nachtdienst. Hoop voor je dat je vanmiddag nog even hebt kunnen slapen.. Hoeveel nachten heb je dan achter elkaar? En dan wel ff een dag vrij om weer te switchen lijkt mij? Ik heb gelukkig gewoon echt een kantoorbaan van 8 tot 5 ik zou het ook niet heel goed kunnen geloof ik.. Al ben ik wel veel meer een avond mens dan een ochtend.. Zo nog een half uurtje werken en dan naar de verloskundige, spannend!!
Spannend Kelly Ik werk 5 nachten dan van zondag avond tot vrijdag ochtend en dan ga ik pas op maandag de late dienst in van 14 tot 22 en dan weer 2 dagen weekend en dan naar 6 tot 14. Wel vaak 2 dagen tenzij ik op zaterdag sta in geroosterd dan 1 dag maar dan heb ik de donderdag vrij bij een late en vroege dienst. Bij de nacht begin je dan op maandag tot zaterdagochtend. Maar dat is maar 1x in de 4 weken. En rooster van een heel jaar heb ik al dus kan je plannen
Zo Maris ja lijkt mij ook best pittig indd.. Maar wel Fijn dat je voor het hele jaar eigenlijk je rooster al weet.. Maar petje af ik zou het niet kunnen.. Net de echo gehad en ohh wat was hij/zij lekker druk aan het bewegen en alles zag er verder perfect uit! Morgenochtend bloed prikken voor de combinatietest en super leuke reacties gehad! Morgen officieel 10 weken..