Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat gaaf Kelly! Leuk dat de baby zo aan het bewegen is! Gefeliciteerd!!

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Pff Marisje, dat lijkt me erg pittig! Ik ben nooit een nachtdienst mens geweest, dus ik hoefde dan ook nooit de nacht in gelukkig.

Kelly, wat fijn dat de echo goed was en dat de kleine zo lekker aan het bewegen was :D

Hier zou ik vandaag officieel de lijn in, en dat wil zeggen dat ik met echte klanten zou gaan bellen. Dat liep alleen een beetje anders, maar morgen gaat het dan echt gebeuren. In het echie aan het werk :D Ik heb er wel zin in!

De 9 tot 5 mentaliteit is wel even wennen, maar tot nu toe bevalt het me prima.
    Nu op bed, al dat nieuwe is nog wel vermoeiend haha..
    Fijne avond dames en een fijne nacht!

3. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nou je lag nog niet echt vroeg hoor Tigermom zo te zien haha..

Vandaag bloed wezen prikken voor de combinatie test en 9 oktober dan de uitslag daarvan weer spannend..

Manna al gebeld naar de verloskundige?

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend die combinatie test. Moeten wij ook nog over na gaan denken of we dat willen....

Ja gisteren gebeld en 12 oktober afspraak. Tegen betaling kon je dan ook al een echo doen dus dat doen we lekker haha :p

5. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Oh wat spannend zeg Manna!!
    Ja wij hadden zoiets van ach ja het kost ff 162,- maar ik wil gewoon geen risico nemen.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja ik weet het niet zo goed aan ene kant wil ik het wel weten aan de andere kant niet... Pfff lastig nog even over nadenken

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja moet je ook goed over nadenken..
    Met vl goed over gehad en wij willen allebei gewoon geen kindje met het downsyndroom en je test ook nog op 2 andere afwijkingen en 1 daarvan is dat het dus wel leeft in je buik maar dat het daarbuiten niet levensvatbaar is.. Nou ik zou dat zo erg vinden na 9 maanden dan beter nu afbreken al klinkt dat ook heel hard en zal echt moeilijk zijn maar het is niet anders..

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja precies, wij moeten het er nog over hebben. Heb inderdaad gelezen van die andere twee aandoeningen.... 12 oktober hebben we het er ook met de verloskundige over bij de intake dat scheelt.

Heb gelukkig minder last van mijn buik. Kan alleen niet goed liggen door de pijnlijke borsten...

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @Kelly: Spannend, die combinatietest :D Ik snap heel goed dat jullie ervoor gekozen hebben, ik en mijn man wouden die test ook perse doen. Die hoefden we alleen niet geheel te betalen trouwens.

En die tijden kloppen niet hoor, ik lag al veel eerder in bed :(

@Manna: Inderdaad even goed bespreken met vl. Maar wel leuk dat je meteen een echo kon doen! Beetje jammer dat je tegenwoordig veel zelf moet betalen he.

;)

10. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    @ kelly wat is een combinatietest?

11. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Wat apart trouwens van die echo zelf betalen ik heb nu al 3 echo's gehad maar nog niks gehoord over het zelf betalen..

Ja Tigermom wij hadden er ook echt geen twijfel over.. Per 1 jan dit jaar moet je hem zelf betalen behalve als je medische ben maar hiervoor was het vanaf 30 jaar gratis..

Regenboog, combinatie test is om uit te sluiten of het een vergrote kans heeft op het syndroom van down en nog 2 afwijkingen de ene weet ik even niet meer maar de andere is dus dat het kindje in je buikje super goed groeit enz maar dus na de bevalling niet levensvatbaar is.. Wel een hele spannende test tenminste de uitslag dan.. Je hoeft alleen bloed te prikken en dan met straks de nekplooimeting en mijn leeftijd komt er zoveel % kans op het downsyndroom uit en dan als dat bv. Veel kans is kan je vruchtwaterpunctie laten doen.. Maar hopelijk komt het niet zo ver..

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Verschilt heel erg per praktijk, maar ze krijgen alleen de 10-12 en 20 weken echo vergoed. Maarja voor die 30,- wil ik het niet laten, wachten duurt lang genoeg ;)

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Haha ik snap je heel goed manna. Ik kreeg, toen ik ontdekte dat ik zwanger was, meteen een echo. Dit omdat ik geen idee had hoever ik was. Ik was na het verwijderen van de spiraal namelijk niet meer ongesteld geworden.

14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is ook wel fijn... Ben nu al aan het aftellen ;)

15. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja snap ik!! Zo spannend allemaal.. Ik kan nu alweer niet wachten tot 9 oktober, dan de uitslag van de test en ben ik ruim 12 weken.

Ja Tigermom ik had dus precies hetzelfde een echo omdat ik geen idee had hoe ver ik was.

En Maris je zit alweer op de helft van de week, alweer toe aan vakantie?

16. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, wil afwachten tot het weekend.. maar soms als ik verhalen uit andere topics lees wordt ik zo onzeker.. ben het wachten eigenlijk echt wel zat haha...

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja ik snap je regenboog het is heel
    Lastig maar dit is je eerste normale menstruatie toch na het stoppen van de pil ?
    Het kan ook door het ontpillen komen sommige hoor je dat ze een half jaar niet ongesteld worden..
    En anders toch weer een testje doen..

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Kelly ik ben idd weer toe aan vakantie. De 2de en 3de nacht was het echt giga druk. Was maandag en dinsdag ook even afwezig lekker bij het paard.
    Wel spannend wachten op de uitslag.

Is ook wel pittig trouwens hoor die nachtdienst maar ik werk al jaar of 5 in 2 ploegen en sinds 1,5 jaar in 3 ploegen dus ik heb nooit echt regelmaat gehad.

Manna spannend wachtend op je eerste echo. Komt helemaal goed.

Tigermom fijn dat het je zo goed bevalt en denk idd dat het voor jou omschakelen is naar 9 tot 5.

Regenboog snap dat je het wachten zat ben. Meer kan je niet doen. Het kan idd even op zich laten wachten. Hopelijk is het niet anders.

Hier word het deze maand niks. Zit vandaag op dag 16 en weet niet wanneer hij springt of is gesprongen. Hoop op dag 14. Zondag voor het laatst gymnastiek gehad :)
    Helaas zijn de lessen van ochtendgymnastiek deze week vervallen. Oftewel vl moet om half 7 de deur uit als ik binnen kom. Helaas maar tis niet anders.

19. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    doe denk ik van het weekend nog even een testje.. toch wel wat rare klachten.. en anders toch eens de huisarts bellen voor advies.. hoor idd ook wel dat het lang op zich kan laten wachten, is idd mijn eerste normale menstruatie weer.. maar toch wordt ik er zo onzeker van! Hopelijk valt het mee.. je gaat je op de een of andere manier al van alles in het hoofd halen.

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Geen tijd om 's avonds nog even te klussen? ;):D

Deel Deze Pagina