Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Maris betekend deze test dat je juist nu je eisprong hebt? Ik weet ook niet hoe deze testen werken..
    En indd dat je waarschijnlijk de medische molen in moet is ook wel bijna zeker maar toch het is wel zo dat veel mensen er wel
    Echt ff over doen om zwanger te worden.

Regenboog om de dag is het beste vooral om de kwaliteit van het zaad van de man.
    En er niet mee bezig zijn is denk ik een onmogelijke opgave, ik denk dat iedere vrouw die stopt met de anticonceptie er mee bezig is.
    Maar er is een verschil met geobserdeerd ervan zijn of er over nadenken.. Wij zeiden samen ook vaak na de sex als grapje nou zwemmen maar jongens haha.. En klachten en dingetjes ff googlen enz.. Ik denk dat bijna iedereen dat doet.. En kijk maar naar die tabel hoeveel % het wel even duurt..

Ik besef me des te meer dat ik echt geluk heb hoor met eerste ronde gelijk raak..

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Kelly ja dat die eraan komt in iedergeval ach we maken het gezellig en we zien het wel.

Regenboog door middel van een operatie en heel veel klachten en onderzoeken.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nou stiekem wel fijn toch marisje heb je toch nog een kans deze ronde, ik hoop dat je de mmm niet in hoeft...

Kelly, was echt verbaasd 1 trap op en kon amper de telefoon beantwoorden haha. Vandaag ging het wel wat beter, heb direct een cracker genomen nog in bed en dat hielp ontzettend. Maar misselijkheid wordt wel heftiger, moet echt crackers in de buurt houden en elke keer iets eten. Nu alleen moe, net al in slaap gevallen op de bank hihi ga zo maar naar bed;)

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Welke cyclusdag zit je marisje?

@manna: je maag goed gevuld houden helpt inderdaad het beste. Bij mij in ieder geval.

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Op dag 23 dacht ik

6. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Lekker gezellig maken Maris.. Is ook niet heel vervelend haha..

Nou Manna ik doe het ook hoor continue zorgen dat ik wat in m'n maag heb.. Begin ook met een cracker in bed.. Uurtje later op m'n werk boterham en dan in de ochtend nog een banaan en kiwi en soms nog een pakje crackertjes.. Echt zo ontzettend veel voor mijn doen, maar het moet anders voel ik me zo lamlendig..
    Slapen is zo lekker!!! Haha is mij hobby nu..

Heerlijk laatste dagje werken vandaag en dan lang weekend.. En ga morgen is kijken voor een zwangerschapsbroek want m'n broeken gaan steeds minder lekker zitten..

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja we hebben het ook gezellig gemaakt. En ik maar denken dat ie vorige week was.
    Maar ik merk ook niks aan mijn lichaam dus was even Suprise toen ik de test had gedaan.
    Want ik had met mijn stomme kop de beschrijving die erbij zat weg gegooid nu weet ik wel even donker of test streep donkerder dat ie positief is. Maar ja toch even kijken hoe die werkt. Zat echt van Huh hoe kan dat. Maar goed ook anders had ik weer testen er tegen aan gegooid als ik de 30 voorbij was.

Kelly der zijn zoveel leuke zwangerschapskleren.

Manna als kleine beetjes eten helpen.

Regenboog ik bedoelde met vanaf dag 12 gezellig maken doen wanneer je er alle 2 zin in hebben. Ene keer wel 2/3 dagen achter mekaar derna 2 dagen er tussen of om de dag het moet leuk blijven. En wanneer jullie het willen.

8. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nou toch handig dat die testen bestaan zeg.. Want indd je gaat er maar vanuit dat het bijvoorbeeld vorige week was en dan blijkt het dus een week later pas te zijn ofzo..
    Nou ik hoop toch ook voor jullie dat het zo ineens lukt!!

Ja dus we gaan morgen is even shoppen maar vooral een broek wil ik graag want die zitten echt niet meer lekker..
    En dan nog een weekje en hebben we de uitslag van de test en natuurlijk nog een echo erbij en ben ik ruim 12,5 week.. Zo spannend allemaal en het gaat ook zo snel allemaal..

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Marisje heb ze dus gebruikt maar je test is inderdaad echt positief hoor ;) ga duimen dat het lukt deze ronde!

Ik heb nu overal pakjes met crackers liggen of mee in de tas haha. Heb het echt nodig, ik moet inderdaad ook meer eten dan ik gewend ben maar droge crackers zetten nog niet zo aan... Spannend dat je de test bijna terug krijgt, duurt wel lang of niet?
    Broeken merk ik nu al maar heb nog paar broeken die te groot waren dus die trek ik ook nog wel eens aan, maarja jij bent al wat verder dus je zal wel een keer moeten ;)

10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja klopt maar voor de nekplooimeting moet je echt verder dan 12 weken zijn. En volgende week vrijdag ben ik dan 12 weken en 3 dagen..
    Maar wel heel erg spannend..
    Ik heb nu sinds een weekje echt wel het gevoel dat ik een buikje krijg en mensen zien het ook.. Ook al zijn het meer je darmen die omhoog gaan maar het is ook echt hard.. En ook gewogen en nu in 11 weken 1,2kg aangekomen.. Al voel ik me echt een tientonner haha.. Wanneer mocht je nou voor je echo Manna?

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Op die manier Kelly, ik heb hem 12 oktober dus nog 1,5 week. Op zich gaat de tijd wel redelijk snel moet ik zeggen alhoewel ik liever vandaag de echo heb dan morgen ;)

12. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ohhh ja super spannend he.. Maar opzich wel
    Logisch jij weet precies hoe ver je bent.. En dan weetje zeker dat je een hartje hoort te zien.. En geloof me als je nu zou gaan en je ziet niks, behalve een vruchtzakje, wordt je daar ook niet vrolijk van en mag je ook pas over 1,5 week terug komen om te kijken of ze een hartje zien..

Al kan ik ook iedere keer niet wachten hoor op de volgende echo.. Zo leuk allemaal.. Maar zolang je geen bloed verliest er vanuit gaan dat alles goed gaat!

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja probeer ook echt ervan uit te gaan dat alles goed is. Tot zover ga ik me steeds meet zwanger voelen ;) wou de hele middag in de tuin bezig maar na een half uur ben ik helemaal kapot, misselijk, hoofdpijn en beetje last van mijn onderbuik. Nu maar even liggen....

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Spannend dat wachten op de 1ste echo. Voor je het weet is het al zover. Tijd gaat zo snel.

Tigermom hoe bevalt het werk? Nog steeds super?

Ik heb deze ronde dus een lange cyclus. Ga er maar vanuit dat mn NOD ongeveer op 16 oktober is. Ruim geschat kan ik ook niet te vroeg testen. Wel nog 2 dagen gezellig gemaakt. Liever om de dag maar we konden niet anders.
    Zit nu op dag 25 dan kom ik dan uit op een cyclus van 39.
    We hebben nog meegedaan want we dachten verloren zaak vanwege vorige week.

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend marisje, ik ga duimen voor je!

Maandag over een week dan mooi de echo echt zin in, wel erg spannend

16. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    :DSnap dat je dat bedoelde marisje, merk alleen wel aan mezelf dat ik dan ga denken van om de dag zal dan mss toch het beste zijn.. Dus daardoor toch een beetje er mee bezig op die manier, stom eigenlijk he?! Maargoed mss dat dat als we verder zijn vanzelf wel anders wordt. Gelukkig komt het niet vaak voor dat we geen zin hebben ofzo haha...

Zo gaan wijzer idd ook mee om Kelly.. En weet idd dat het wel ff kan duren maar je leest op hier ook wel veel positieve verhalen en dat geeft dan ook wel weer hoop ofzo.
    Al lees je ook heel veel dames waar t heel lang duurt en daar wordt ik dan soms wel weer bang en onzeker van..

Pff soms word ik helemaal gek van mezelf haha ;-

17. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    WAt een rust hier

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad, hoe gaat het met iedereen?

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Goed hoor :)

Wel op emotioneel gebied een beetje labiel, ofzo.
    Vanmiddag een film gezien waarbij ik van begin tot einde heb lopen janken. Niet normaal :p En dat rare emotionele gevoel is niet meer weg gegaan. Hopelijk is het na een nachtje slapen weer verdwenen.

En hoe is het met de rest?

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hier druk druk druk.

Gister avond een vervelend zeurend gevoel in m'n rechterlies. Dus nog voor de zekerheid gezellig gemaakt.

En nu braaf plaats genomen op het wachtbankje

Deel Deze Pagina