Goedemorgen, toch weer spannend Maris! Tigermom altijd fijn he dat emotionele gedrag pff.. Ik ben serieus een hormonale tijdbom en kan echt huilen Om niks.. Herken mezelf op dat soort momenten ook echt Even niet terug.. Zo m'n bedje maar uit en mogen we weer aan het werk, En heb echt nog even geen zin!! En hoe is het met regenboog en Manna?
Dat wachten duurt elke keer zo lang he marisje. Tigermom herkenbaar hoor, heb mijn man al gewaarschuwd dat hij niet moet schrikken. Laatst gebeurde het dat ik moest huilen om iets op TV wat wel bijzonder was maar geen reden om te huilen. Nou daarna hebben we er heerlijk om gelachen... Succes met werken Kelly! De laatste dagen worden echt zwaarder in de ochtend misselijk en verder super moe. Heb zaterdag bijvoorbeeld dan ook niks gedaan (dat gebeurt me nooit)... Heb ook honger als een paard elke keer. Maar goed is voor goed doel, nog 1 weekje en dan de echo... Begin het nu wel spannend te vinden
Ja Manna spannend hoor nog een weekje!! Bij mij begonnen de meeste klachten ook rond die tijd. En ik ben nog wel moe maar dat hele misselijke wordt wel steeds een beetje minder.. Ik heb afgelopen zaterdag 2 positie broeken gekocht Nou dat is echt een aanrader zodra je eigen broeken niet meer Lekker zitten.. Verschrikkelijk om te kopen vond ik maar het zit fantastisch!! Wij hebben vrijdag de spannende de uitslag + echo.
Manna spannend wachten op je eerste echo. Vervelend van je misselijkheid en dat je zo moe bent maar zoals je zelf al zegt tis voor een goed doel. Kelly gelukkig zitten die broeken fijn ipv te strakke broeken dat lijkt me echt niks. Tigermom idd dat is veel gependeld heb er een nuchter hoofd in dus als ze goed zijn dan is dat voor hun ook leuk. Ik zit braaf op het bankje met een boekje en thee. Nee geintje ik merk er niks van normale leven is weer aan de gang. Voor mij zijn die wachtweken zo voorbij. Zit nu op 3/4 dpo mits ik het goed heb. Zaterdag dat zeurende gevoel gehad. Maar de ovu test was op woensdag rn donderdag positief dus neem vrijdag als eisprong dag toen werd die al heel licht.
Wat fijn Kelly dat de misselijkheid afneemt! Ik doe nu maar een middag of abonddutje want hou het echt niet vol tot s avonds... Ben ook heel benieuwd naar de positie broeken, ik durf ze nog niet te kopen. Wil eerst een goede echo maar ik heb wel oude broeken aan die eigenlijk net wat te ruim zijn zodat het iets fijner zit. Waar heb jij ze gekocht? Marisje scheelt dat je druk bent dan gaat de tijd inderdaad sneller voorbij ...
Toch wel spannend Maris maar indd gewoon lekker doorgaan met de dagelijkse dingen dan vliegt het voorbij.. Ik heb m'n broek gekocht bij de h&m gelijk een blauwe en een zwarte en echt ik wil niks anders meer aan..
manna snap wel dat je eerst een goeie echo wilt. Kelly fijn toch dat je niks anders aan wilt dan. Denk dat jullie het spannender vinden dan ik nu op dit moment. Heb mn hoofd er niet zo bij deze ronde.
Dat herken ik Marisje, vorige ronde er ook niet zo mee bezig en dat vond ik eigenlijk wel fijn. Vind jij het ook fijn om er niet continue mee bezig te zijn?
Positiebroeken zijn zoooo fijn. Na de bevalling, omdat ik niet direct af viel, heb ik ze ook nog even aan gehad. Tot alles niet meer zo beurs voelde en toen geshopt voor normale broeken haha.. Hier momenteel niet zo fit. Geen trek in eten en steeds van die misselijkheid. Vreselijk moe en emotioneel. Ik kan niet zo goed tegen langdurige stress en omdat die eerste weken op mn werk nogal spannend waren, uit zich dat nu in deze klachten. Hopelijk voel ik me snel beter, want ben gister begonnen met nieuwe cursus dus moet wel scherp blijven haha.
Nou Tigermom ik zweer er nu ook bij!! Wil niet meer anders haha.. Balen dat jij je nu ff niet zo best voelt, maar het is ook allemaal best pittig zo een nieuwe baan en alle cursussen die daar bij komen kijken... Ik heb een vraagje aan jullie allemaal Zijn jullie getrouwd of iets? Wij zitten nu met een paar dingetjes.. Wij wonen samen in een huur huis en hebben verder dus niks geregeld. Nu is het natuurlijk allemaal mogelijk om straks de kleine alvast te erkennen en daarna papieren op te sturen naar de rechtbank dat vaders officieel ook de papa is enz. Maar nu kwamen mijn ouders met toch wel een belangrijk iets vind ik.. Wat als 1 van de 2 wat overkomt en je hebt dus verder niks geregeld dan erft de kleine alles van of papa of mama maar dat komt dan pas vrij als hij/zij 18 is wat betekend dat je als alleen bent achter gebleven je het toch best wel heel zwaar gaat krijgen financieel enz. Nu dachten we eerst aan een samenlevingscontract maar dat kost nog best wat en moet je alles zelf in zetten. Financieel zijn we allebei ongeveer hetzelfde en hebben geen eigen zaak of iets. Nu zei mijn vriend gister ja en trouwen? Ja dan is alles echt goed geregeld ben je ook elkaars erfgename enz. Maar ik hoef niet perse te trouwen maar als ik het doe dan wel met een feest enz en dat wil ik dus echt niet nu zo steil op sprong. Nu dacht ik aan geregistreerd partnerschap. Is bijna hetzelfde als trouwen alleen heet het wat anders en moet je nog wel ff dat papiertje sturen naar de rechtbank als de kleine geboren is maar dat is nou niet de moeite lijkt mij.. En je mag ook elkaars achternamen gebruiken vind ik dan wel weer leuk dat ik niet de enige blijf met alleen mijn achternaam straks haha.. Wat zouden jullie doen?
Ooh dat is wel een goeie van je ouders zeg. Wij zitten hier samen in een koophuis wat van mijn vriend is. Maar je zet me nu wel even aan het denken. Tigermom vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk gaat het gauw weer beter. Manna eerlijk gezegd was ik de voorgaande 2 rondes ook niet zo ermee bezig. Ik heb daar de tijd ook niet voor om er zo mee bezig te zijn.
In kleine kring trouwen en later nog een feestje Kelly Wij hebben uiteindelijk voor trouwen gekozen, vond geregistreerd partnerschap van alles een beetje niks haha. Wist ook dat als we toen niet door hadden gepakt het nooit van trouwen was gekomen... Vandaag slechte dag, vanochtend helemaal duizelig, heel beroerd en ogen vielen elke keer weer dicht Poe hopen dat het morgen beter gaat....
Wij zijn getrouwd. Gewoon op Maandag met getuigen erbij. Na de tijd bij ons thuis met vrienden en familie klein feestje gehouden. Mijn man is niet zo van het grootse en ik heb in mn vorige huwelijk al een groot huwelijk gehad en zoveel geld voor 1 dag plezier was t me niet meer waard. Dat geld hadden we ook niet haha. En ik moet toegeven dat deze simpele dag 100x mooier was dan die grote dag. Heel ontspannen en relax.
Oke thx voor jullie info.. Ja Maris wat als je vriend wat overkomt sta jij op straat en gaat alles gewoon naar je schoonouders of zijn familie. Je gaat er niet vanuit maar toch het kan gebeuren. Ik dacht hier ook echt niet over na hoor maar nu heb ik wel Zoiets van dit moeten we wel goed regelen verder.. Zo pff we zitten weer op de helft van de week gelukkig ben gebroken haha.. En bijna vrijdag!!! Spannedddd.. Manna ook bijna je echo!
hier gaat alles goed hoor.. wel spannend kelly en manna, de echo's! @ Marisje: ik hoop op positief nieuws voor je.. @ Kelly: je familie weet dus inmiddels ook van je zwangerschap?
Regenboog ja ook alle vrienden weet het al.. Ben ik wel blij om.. En het is zo leuk om het te delen met vrienden enz..