Ga ik dat is doen zou toch leuk zijn als je bijvoorbeeld je eigen dekentje kan haken en een knuffeltje!
Ik wil het ook zooo graag leren! ik zie altijd super schattige gehaakte spulletjes langskomen, maar ik ben lichtelijk motorisch gestoord Is een mooi doel voor de zomer! ik werk nu bijna elke week 7 dagen in de week. Maar het einde is inzicht, woohoo! Haken lijkt me een leuke hobby om op te pakken
Ohhh wat leuk om te lezen dat iedereen al babyspulletjes aan het bekijken is.. ik doe het zelf ook maar durf het nog niet te kopen omdat ik iemand ben die nog 3 x van gedachten kan veranderen over een inrichting.
Moro, ik bedoelde de maxi cosi zak, die voetenzak ken ik indd. Haken is heel makkelijk! Ik heb het ook via YouTube geleerd. Gewoon even aanmelden bij "haken voor beginners en gevorderden" op Facebook en niet met een te kleine haak naald beginnen. Ik ben begonnen met naald 5.
Haken is niet zo moeilijk, maar wel altijd klein beginnen. Anders worst het wel moeilijk Ik heb in ce online shoppingbag van ikea, babydump, hema en koeka ook alles al uitgezocht Maar durf het absoluut niet te bestellen. Ben namelijk steeds banger dat het lang gaat duren aangezien ik nu op dag 54 zit van cyclus 1....
Herkenbaar. Ik heb ook wat meer rust gevonden. Ik moest wel even wachten op een ja van mijn man en was daardoor vooral gefrustreerd en verdrietig dat we nog niet waren begonnen met proberen. Nu het zover is denk ik er nog wel over na en heb ik een boek gekocht enzo, maar dingen kopen voor een mogelijke baby voelt nog niet goed. Je weet maar nooit... Mochten we straks zwanger zijn, dan ben ik niet meer te houden denk ik want ook ik heb marktplaats natuurlijk al meerdere keren doorzocht en bij de hema gekeken enzo
Ik heb sinds een uurtje wat kramp rond mn baarmoeder, dus morgen denk ik ongesteld. Niet zwanger, maar ronde 2 dan een nette cyclus van 28 dagen. Ergens toch blij dat mijn lichaam nog werkt na ruim 10 jaar pil
Stopweek was maandag afgelopen. Vandaag nog wat spotting, maar mijn buik heeft weer een normale vorm aangenomen gelukkig. Ben benieuwd of ik weer merk dat mijn vruchtbare periode eraan komt (zoals toen ik er tijdelijk af was). Niet dat het nu al boeiend is, maar voor mezelf zou dat een rust geven.
Breien kan ik niet, wel geprobeerd. Niet mijn ding. Ik ben net van de ongi af, dus afwachten en veel oefenen hahaha
Manlief wilde graag dat ik in ons clubje zou roepen dat hij een pilloos leven gaat promoten 😄 Hij vindt blijkbaar dat ik (13 dagen pilloos) zo veel levenslustiger, vrolijker, relaxter en minder prikkelbaar ben. Klopt denk ik ook wel, libido is ook beter, wat hij natuurlijk prachtig vindt Hij zegt dat "hij persoonlijk alle pilstrips die ik nog had gaat verbranden en hij gaat campagne voeren voor alle mannen met pilvrouwen", hahahaha 😂 En dat ik er maar nooit meer aan moet. Dacht zelf inderdaad ook verbetering in alles te merken. Maar, het kan ook zijn dat dit een eerste stap is "naar" en dat ik daarom blij ben... Maar dat leek hem niet de oorzaak. Nog meer meiden die zo'n blije man hebben na het stoppen?
Ja hier! Inderdaad voornamlijk vanwege de boost in libido, maar gewoon de algehele stemming is verbeterd Maar zelf merk ik het ook heel erg. Noooooit meer aan de pil!
Whahaha jup hier presies het zelfde verhaal. Nadeel was mijn blaasontsteking. Maar vandaag goed nieuws gekregen geen ontsteking meer! Dus we gaan veder! Vinden jullie het nou ook allemaal zo spannend?
Nee! Noooooiiit meer pil! Ja man. Super spannend. En soms ben ik er zo mee bezig dat ik me er zelf aan erger en er ook even klaar mee ben dan ofzo, hebben jullie dat ook? Blaasontsteking is rot zeg, gelukkig gaat het beter!
Ja ben gelukkig weer opgeknapt, volgens mijn man heb ik al last van nesteldrang. Alles opruimd, ruimte gemaakt, veel weg gegooid/ gegeven. En dan is er nog niets aan de hand. Gaat wat worden . Maar idd ben er nu zelf ook even klaar mee, met me druk maken hier voor/ hier over Hahaha
Ah, gelukkig ben ik niet de enige. Wij zijn in feb. verhuisd en er moet nog wel wat gebeuren, maar dat belachelijke opruimen en weggooien ken ik. Nu weet ik waar het vandaan komt!