Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Weinig te vertellen deze week nieuws is beetje gezonken en begint door te dringen.

Gister te horen gekregen dat een vriend van ons de vriendin zwanger is nu 5 weken maar door miskramen gelijk gezegd aangezien ze de vorige keer niet te genieten was. Lopen dus waarschijnlijk gelijk mocht het bij beide goed gaan

Wel moeilijk om m'n mond dicht te houden.

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Marisje dat zou leuk zijn, hopelijk gaat het nu wel goed bij haar!

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ja hoop het ook voor haar ze is dan juni uitgerekend. Zelfde als mij. Maar wat was dat moeilijk om niet te zeggen zeg

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee lastig lijkt me dat inderdaad. Ik merk dat nu onze familie het weet ik het eigenlijk alles en iedereen wil vertellen... Kan niet wachten

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hier weet nog niemand het. Ja op 1 stalgenootje naar die mijn paard opvangt als mijn bijrijder en ik niet kunnen.

Wel heb ik een geweldige manier gevonden om mijn ouders het te vertellen. Aangezien ik een rookte. En per direct ben gestopt. En mijn auto eigenlijk bezaaid lig met lege pakjes.
    Dus we doen in 2 pakjes een test en geven die dan aan mijn ouders aangezien die ook roken. Mn vriend heeft een pakje met sigaretten nog in de opslag liggen dus doen we er een stuk of 2/3 bij en dan de test. Ben benieuwd naar de reactie.

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Origineel idee Marisje. Vooral ook omdat ze het dan vast niet zullen verwachten. Dat ze dan echt denken, huh?! Wat is dit?! haha ..

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Het mooiste is dat we het gaan doen van hier neem er maar 1 van mij. En dan er een uitpakken en dan die test zien. Wil die gezichten wel eens zien. Ze weten net zoals mij al jaren dat het op een spontane manier eigenlijk niet kan wat jaren er in is gepraat.

Mn moeder en vader zijn niet zo van de fotolijstjes en dat soort dingen. Alle 2 stevige rokers en vind dit origineler dan iets met een gedichtje.

Hoe is het met je werk Tigermom?

8. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja gaat goed. De training zit erop dus vanaf maandag zelfstandig aan het werk. Heb er zin in. Vooral ook omdat er dan geen vraagbaak meer is dus je moet t allemaal zelf op gaan lossen. Dat komt wel goed. :D

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Leuk hoor om het zo te vertellen en ieder z'n eigen ding ook toch..wel heel goed trouwens dat je per direct bent gestopt met roken!

Super Tigermom dat je nu vol zelf aan de slag kan..

Wij zijn vandaag babykamers wezen kijken ook erg leuk!

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Stoppen wel met moeite iedere x als ik die drang heb (zit echt tussen de oren) pak ik een snoepje. Afgelopen dagen zijn al heel veel Napoleons en lolly's doorheen gegaan.

Kelly wat leuk babykamers kijken. Al iets leuks gezien

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat ontzettend knap van je marisje! En dat is dan een toepasselijke manier om te vertellen hihi

Kelly babykamers, wat leuks gezien? Ik wil zo graag de winkels in maar veel te bang om te worden gespot haha

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Vond de manier ook wel leuk.

Geen winkel verder weg manna? Of vriendinnen die zwanger zijn?

Ja had net voor de test een nieuw pakje gekocht. Die is onder mijn voet beland en door midden gebroken

13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee overal wel mensen die ik ken. Maar volgende week maandag de termijnecho en daarna op het werk vertellen en vervolgens aan iedereen dus dan is het niet zo erg meer ;)

Wat een toeval dat het zo gebeurde en die gezichten vergeet je nooit wanneer ze het ontdekken

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    spannend de termijn echo. Dat je het dan ook kan vertellen is fijn.

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Goed van je marisje, dat je direct bent gestopt met roken. Ik ook, bij mijn zoontje. Maar moet wel toegeven dat stoppen voor mij totaal geen moeite was en is.

Hier heerst de griep. Manlief een zware longontsteking en zoonlief al twee weken snotverkouden. En ik, tsjah, ik voel me vreselijk beroerd maar heb geen tijd om rustig aan te doen.
    Hier is het vreselijke toeval altijd dat als ik echt min ben, mijn man of zoontje ook min zijn, waardoor ik geen rust heb haha..

16. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Oh super leuk dat je het straks kan vertellen Manna!

Ja we hebben super leuke babykamers gezien en ook een hele leuke kinderwagen.
    Al voel je je wel nog minder zwanger als de rest die daar met een mega bolle buik loopt haha..
    Ik mag zo weer naar de verloskundige voor controle.. Ben benieuwd of ik ook weer een echo krijg is toch altijd wel erg leuk!

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    En volhouden hoor Maris, het is ff moeilijk maar voor een heel goed doel.. En dan maar wat meer snoepjes enzo eten.

18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat leuk zeg.. Lijkt me heerlijk tussen de spullen neuzen, nog een weekje wachten

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Tigermom beterschap bij jou thuis.

Kelly hoe was het bij de vk?
    Ik snoep wat af. Heb al wel ondervonden dat ik de napoleon drop en zwart/wit het lekkers vind de roze enzo vind ik veels te zoet.

Manna al aan het aftellen voor de termijn echo? en dat je voor spulletjes kan gaan kijken.

20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja Tigermom beterschap!!

Hier was alles weer helemaal goed! Goed gegroeid en het hartje weer gehoord.. Het blijft zo bijzonder!
    En het is leuk hoor spullen uitzoeken maar ik heb serieus pas 1 wikkeldoek gekocht en verder niks..
    Pas als ik weet wat het wordt ga ik los haha.
    Moet nu wel kraamzorg gaan regelen, is ook wel weer iets aparts.

Deel Deze Pagina