@Kelly: Fijn dat alles goed was Heerlijk om dan weer even het hartje te horen he. Shoppen als je zwanger bent, vond ik altijd super leuk! In het begin nog voorzichtig en als je het geslacht weet helemaal los inderdaad hahaha!
Wat fijn Kelly. Het hartje horen lijkt me ook zo bijzonder. Wanneer heb je hem voor het eerst gehoord? Wij willen niet weten wat het wordt dus dat scheelt een stuk met shoppen hahahaha
Zo Manna dat scheelt zeker een hoop.. Ik heb er nu geen moeite mee maar als ik het eenmaal weet dan ga ik los haha.. Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 12 weken.. Zo ontzettend bijzonder! Maar dat krijg je ook met als het gewoon eigenlijk af is, het is nu zo'n 7,5cm groot maar echt al Af het hoeft alleen maar te groeien.. Zo apart om te zien..
Wat fijn dat alles goed was Kelly. Wel knap dat je alleen pas een wikkeldoek heb gekocht. Al heb ik die ook al. Manna voor jullie een verrassing tot aan de geboorte? Merk wel dat ik iets afstand aan het nemen ben van het forum. Ik heb volgens mijn een abbo op slecht aflopende verhalen. Elke keer als ik op een topic klik is het weer iets met aflopende testen of een mk. Aangezien ik ook geen kwaaltjes heb maak me dat toch wat ongerust.
Ik snap het wel hoor Maris.. Ik las ook allemaal horro verhalen en ook dat het hartje niet klopte enz.. Maar 1 ding je kan er allemaal niks aan doen. De natuur doet z'n werk. Het blijft 9 maanden spannend. Hier een kennis die is afgelopen weekend bevallen van een tweeling met 27,5 week! Ze liggen aan de beademing en het is keihard duimen. Maar zo zie je maar ook al zijn dit er dan 2 het kan altijd later ook fout gaan maar je moet maar gewoon positief blijven want je kan zelf echt helemaal gek maken.
Dat is ook het spannende van zwanger zijn. Wanneer je in ieder geval het hartje gezien hebt scheelt het misschien al wat in je ongerustheid. Kelly wat ontzettend naar zeg, ik hoop dat ze er goed doorheen komen ... Wij zijn inderdaad van plan om pas bij de geboorte te ontdekken of het een jongetje of meisje is
Ja en als je de 12 weken weer voorbij bent komt er ook weer een bepaalde geruststelling. Maar het blijft altijd spannend hoor. Wij blijven ook duimen voor de kleine ukkies.. Manna wanneer mag jij weer op controle? Wij hebben 9 Nov. een "pretecho" voor de geslachtsbepaling. Dat is voor iedereen een verrassing. Iedereen denkt dat we wachten tot 20 weken. En die week erna gewoon weer op controle bij de verloskundige.
Wat leuk Kelly, ben benieuwd ga je het nog op een speciale manier laten weten wat het geslacht wordt? Wij mogen maandag voor de termijnecho... Ben zo benieuwd hoe de echo er nu uitziet! Ik kan niet wachten tot ik voorbij de 12 weken ben, hopelijk minder klachten. Werk kan ik wel goed doen maar ben dan s avonds niets meer waard...
Ohh super spannend!! Waarschijnlijk krijg je hem dan wel inwendig.. Voor de 10 weken inwendig en na de 10 weken uitwendig. Ze zeiden bij mij dat je echt minimaal 10 weken moest zijn voor de termijnecho. En je hebt dan waarschijnlijk hetzelfde als ik net 9 weken en 6 dagen. Ga je de combinatietest nog doen? Ik ben ook nog steeds zo moe ik werk 40 uur maar Savonds compleet afgeserveerd.. Misselijk is wel een heel stuk minder!! Voor nu hebben we nog geen idee hoe we het gaat vertellen maar we willen er ook geen enorme happening van maken..
We zien wel, liever uitwendig maar als het inwendig beter is dan doen we dat We hebben besloten om de combinatie test niet te gaan doen. Zwaar hoor 40 uur, kan je nog wel andere dingen doen s avonds?
Ik had met krap 7 weken gewoon de echo uitwendig. En, voor zover ik weet, is de echo vaak voorbij de 7 weken gewoon uitwendig. Had jij hem inwendig Kelly?
Termijnecho had ik ook uitwendig maar ze zei toen tegen ons van eigenlijk als hij binnen de 10 weken is moet hij inwendig. Maar ik had vlak daarna de uitslag van de combinatietest dus ze zei ook mocht de datum toch echt niet overeen komen dan zien ze dat door ook. Maar klopte helemaal.. Het is ook allemaal niet erg maar meer dat je daar rekening mee kan houden
Hoi allemaal, Ik meld me ook weer even.. Ontzettend druk geweest de laatste tijd en niet echt aan het forum toegekomen, daarbij merkte ik ook dat het me even wat rust gaf., was er zoveel mee bezig. @ Marisje wat een ontzettend gaaf nieuws gefeliciteerd! Nu ik nog haha! @ tigermom, beterschap! @ de rest: die echo's lijken me ook zo bijzonder!
Hier volgende week dinsdag de echo. Ben heel erg benieuwd. Of het nu inwendig of uitwendig moet maak me niet uit. Ben best nieuwsgierig. En of ik gelijk heb of de vk. Want die had uitgerekend dat ik volgende week 7 weken ben ik en ik had uitgereden bijna 6 weken. Wie krijg er gelijk. Weten ze het bij jullie op het werk al? Ik ben benieuwd hoelang ik het nog volhou om te laden en alles. Gelukkkig kan ik het werk op kantoor ook nog dus dat is het probleem niet. En de ploegen hoelang ik dat dan ga trekken. Heb wel gezegd ik blijf het doen zolang ik het volhou dus ben benieuwd.
Ohh zo spannend Maris!! Deze week is al op de helft dus het schiet al echt op nu.. Ik heb het verteld nadat ik het hartje heb zien kloppen maar dan alleen aan m'n leidinggevende. En vooral ook dat mocht het misgaan, je geen vragen krijgt mocht je ziek melden dat hij/zij weet wat er aan de hand is. Maar dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk.
Weet je wat het is ik wissel natuurlijk constant heb wel 2 teamleiders maar die wisselen ook. Moet ik ze maar net treffen. Ik wacht het nog even af. Ja deze week bijna voorbij maar ik kan er totaal niet meebezig zijn. Het is gewoon druk op het werk waardoor je de kans niet krijg om over een echo na te denken. En s avonds ben ik op. Dat ik thuis kom eet en naar bed ga.
Spannend he maris? Gaaf! Maar voor jou schiet het ook redelijk op Kelly.. Het eerste begin ben je in ieder geval voorbij. Hier op het wachtbankje, de vorige keer duurde het 39dagen voor ik ongesteld werd.. Zit nu op dag 27, ben benieuwd!
Spannend regenboog. Kan alle kanten op. Echt spannend vind ik het nog niet maar denk vanaf zondag/maandag wel