Lekker nuchter ook Nou ik heb gewoon iedere keer als ik op controle moet gezonde spanning, maar dan wel pas op de dag zelf. Je voelt niks verder dus je bent toch heel benieuwd of het allemaal wel goed gaat. Maar Maris geen enge gedachtes meer over miskramen enz?
Enigste wat ik heb is dat ik snachts wakker word en waarvan geen idee. Enigste wat er dan uit kom is da ik na m'n buik staar en zeg laat me slapen. Ben van nature heel nuchter en niet snel zenuwachtig te krijgen. We kunnen alleen afwachten en zien hoe het morgen is. Die angst is er wel maar denk dat de meeste dat wel hebben. Vandaag wel krampen gehad met werken dat ik echt dacht dat er bloed kwam maar vals alarm waarschijnlijk te druk geweest. M'n vriend is wel zenuwachtig die kan het nog steeds amper geloven dus die is al aan het zenuwen. Hoe is het eigenlijk met tigermom? En regenboog?
Heerlijk zo nuchter Marisje! Morgenavond hopelijk een mooie echo! Onze echo was super, zo schattig hoe de baby aan het bewegen was. Alles is helemaal goed!
Fijn manna! Altijd fijn als alles goed gaat. Marisje: Ook zo lekker nuchter, ik ben doorgaans ook erg nuchter. Hier niks bijzonders. Ik wacht op mijn menstruatie Druk met werken. Oja, mijn lieve hondje was even heel ziek. Bloed plassen, arm beestje. Bleek blaasontsteking te zijn met blaasgruis. Norse chagrijnige dierenarts. Of ik haar wel genoeg uitlaat en hoe het komt dat ik het niet eerder in de gaten had. Pff.. Mijn hond is een bikkel, dus die plaste pas sinds het weekend binnen, en gister kwam er bloed bij, dus direct in de ochtend de dierenarts gebeld. Alsof ik mijn lieve moppie met opzet pijn zou laten lijden. Rot mens.
Nou ja tigermom wat een stugge dierenarts zeg, heb je antibiotica gekregen? Onze hond heeft het ook een keer gehad en na antibiotica en wat pijnstilling was die er zo weer bovenop... Ik ben echt helemaal in de wolken, vond deze echo zo andere dan de vorige keer. Zo mooi om hem zien te bewegen... Sorry zal erover ophouden, deze week de rest vd familie en vrienden maar eens in lichten
Arme hond. Wat een rare dierenarts. Jeetje zeg. Haha manna jij mag nog wel op de roze wolk blijven zitten hoor.
Ja doe ik nu echt voor het eerst echt haha. Ik ga proberen niet iedereen daar gek mee te maken Jou echo komt al dichtbij, laat je weten hoe het ging?
Ja tuurlijk laat ik het weten of ik dat vanavond al doe is even de vraag afspraak is pas kwart voor 8. M'n wekker gaat morgenvroeg wel weer om 4 uur 😓
Ben terug. Berekening van mijn klopt 5w6d. Kloppend hartje gezien maar dat was het ook. Verder een cyste van 4 bij 3 cm. Over 2 weken weer en dan spieken natuurlijk maar ook of de cyste kleiner is of weg anders naar de gyn. Maar de erwt had een mooi knipperlichtje
Ah Maris wat fijn! En kan de cyste kwaad? En Manna lekker op die wolk blijven zitten hoor.. Ik zit ook nog steeds.. Tigermom wat een aso dierenarts zeg.. Alsof je zoiets expres zou doen..
Bedankt, zo leuk om het nu ook met iedereen te kunnen delen... Super marisje, nogmaals gefeliciteerd. Zo'n knipperlichten is het mooiste wat je kan zien op zo'n echo!
Zoo even tijd om te reageren. Kelly dat weten ze nu nog niet omdat ze niet weten wat voor soort cyste het is. Als het hormonaal is dan is die kleiner of weg de volgende keer dat het niet moet ik naar de gyn om daar verder te kijken. Regenboog balen dat je ongesteld bent geworden.
Needie heb ik nog niet gebruikt had het daar inderdaad miet mijn vriend over.. Misschien deze ronde nog even afwachten en dan ovulatietesten proberen.
Ik had ze ook besteld 1tje geprobeerd om te kijken hoe het werkt en voila je ziet het resultaat. Wij hadden ook 3 rondes niks en dan 3 rondes met ovu testen erbij.
wat een rust hier zeg.. hoe gaat het met iedereen? ik denk inderdaad dat ik ovu testen bestel als het deze rond ook niet gelukt is. hier momenteel weer fijn op het wachtbankje...