Jaaa.....de week kan niet snel genoeg voorbij gaan hier ik kan namelijk dan gaan testen. Mijn NOD is op 19 juni maar weet niet of ik tot die dag kan wachten hoor haha Wie nog meer?? Hebben jullie al symptomen, voorgevoel of iets? Ik heb sinds een paar daagjes de hele dag door een ongi gevoel. Weet niet of het iets betekent maar we zullen zien. Vind het zo spannend!!
Mijn nod is rond de 15euro. Weet niet precies wanneer. Afwachten dus... Al denk ik dat t niet raak is, heb ook niet de behoefte om snel te testen. Heb ook nergens last van, maar wil niks zeggen... Bij de eerste had ik ook nergens last van. Wie weet ben ik volgende week niet meer zo rustig hihi
Ik heb vorige week mijn eisprong gehad, dus ik moet helaas nog eventjes wat langer geduld hebben. Ben onlangs gecuretteerd, maar willen toch graag weer een poging wagen. Hopelijk duurt het niet weer zo lang (zie onderschrift). Succes dames!
@nikie86, ik heb mijn NOD op 21 juni. Ik kan ook niet wachten, maar denk niet dat het raak is. Heb nog nergens last van, behalve rommelige darmen.. Spannend!
Ik kan ook testen volgende week denk ik. Ik heb zeer onregelmatige cyclus. Ik doe volgende week gewoon een testje en we zien wel. Oja ik wil vrijdag testen. Heb al vanaf vorige week lage buikpijn soort ongi gevoel. Af en toe voel ik me borsten maar dit zegt allemaal nog niets. Spannend meiden
Ik kan vanaf nu testen maar wacht nog even. aangezien ik meestal 3 dagen na dat ik erg gespannen borsten heb mijn menstruatie krijg. ik heb nu al 5 dagen erg gespannen borsten en 4 dagen elke ochtend licht misselijk. Wil ik toch nog even wachten.
Mijn NOD is pas de 24ste. Duurt nog zo lang. Vorige zwangerschap was ik binnen 2 maanden na het stoppen met de pil zwanger terwijl ik eigenlijk volgens de dokters waarschijnlijk niet vruchtbaar zou zijn, ik was dus toen helemaal verbaast en er helemaal niet mee bezig. Nu ik weet dat ik dus wel kinderen kan krijgen ben ik er echt de hele dag mee bezig.
Ik heb juist hetzelfde, ik zou vanaf 17juni kunnen testen maar ik zou graag vroeger een testje doen, het is raar omdat je denkt dat je het inbeeld he of jij niet?
Ik mag 23 juni testen! Superspannend want dit is poging 3. En ik heb mijn hoop hier op gezet. 3 x is scheepsrecht.... toch!!!?? Ik voel van alles in mijn lijf, maar weet ook dat het nog veeeeeel te vroeg is om iets te voelen. Wel heb ik hoofdpijn, dus dat zegt me wel iets qua hormonen. Maar goed.... geduld...geduld...geduld.....
Iedereen in spanning dus.... Mijn cyclus is redelijk gelijk..meestal tussen de 25 en 29 dagen. Maar ja welke heb ik deze maand..de korte of lange hahha. We hebben gwn rond de eisprongtijd t gezellig gemaakt dus hopen dat het gelukt is Ik weet mijn exactie NOD dus ook niet dus vandaar dat ik 19 juni aanhoudt maar mss dat ik ook al eerder kan testen of juist later.. he bah vervelend hihi. Ik heb nog steeds dat ongigevoel en krampen maar ja zoals velen hier al zeggen t zegt allemaal niks. @joffullhanneke: zeker we gaan voor de 3x hopen op een posi test 23 juni voor jou. @esther984: wow klinkt wel goed die symptomen van jou. Vindt je het niet moeilijk dan niet te testen nu??? Ik zou echt niet meer kunnen wachten dan. @irisn: ben je wel al deze ronde van start gegaan of begin je echt pas volgende maand? @giz: ik kan ook vrijdag testen!!! ben benieuwd.. @estellea: ik heb bij mijn vorige zwangerschap 3 dagen eerder getest dan mijn NOD en die was toen al dik positief. Mss kun je er al eentje vroeger wagen? @fringe: waarom denk je dat t niet raak is? ik moet zeggen dat hou ik mezelf ook voor om een teleurstelling te voorkomen. Dit is pas onze eerste ronde dus kan ook niet teveel verwachten @dalysa: dat is inderdaad snel. Ik hoop voor jou deze keer ook weer zo. Waarom dachten ze dat je onvruchtbaar was dan (als ik dat mag vragen)?
@ Nikie86 Deels inderdaad om teleurstelling te voorkomen en nog nergens last van, het is pas onze tweede ronde. Ik heb hiervoor een mirena gehad en ben vier jaar niet ongesteld geweest, het valt me mee dat alles alweer volgens het boekje gaat qua cyclus.
Fringe je NOD valt precies op mijn verjaardag! Ik zeg topdag! Mijn nod valt op 18 juni. Nu heel hard mijn best aan het doen om netjes te wachten met testen Hier wat last van branderige gespannen borsten, veel moe en krampen en steken in mijn onderbuik en rug.
Ben daarjuist nr Action geweest en kon het niet laten om een test te kopen 😜 gwn uit nieuwsgierigheid maar die was uiteraard negatief, ben nu wel al een stukje minder gestresst precies, nu wachtn tot maandagochtend voor mn vroege zw test 😊 zijn de testjes van action eigenlijk te vertrouwen? Iemand ervaring mee?
Hoii ik heb volgende week ook mijn NOD, ik denk vrijdag de 19e want dat is 14 dagen na mijn ei. Dit is pas de eerste ronde, het is een lange cyclus geweest en ik weet niet of dat door de pcos komt of doordat ik pas 2,5 maand geleden mijn implanon eruit heb gehaald. Laten we hopen voor het 2e! Ik heb wel weinig hoop voor een positieve test want ik had 4 dagen voor mijn ei voor het laatst geklust, en de dag na m'n ei maar daar heb je natuurlijk niks aan qua zwanger worden dan... Proberen vol te houden echt pas vrijdag te testen aangezien er zo weinig kans is maar het begint nu stiekem toch al te kriebelen...
Ook als je je ei door tempen hebt gevonden? Want dat het de dag na een positieve ovulatietest nog kon wist ik, maar niet als je ei al gesprongen is?