Spiraal kwijt?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Silinde, Jun 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Vanmorgen ben ik mijn spiraal "verloren". Kan die teruggeplaatst worden of ga ik hem dan weer verliezen? En als een spiraal niet kan, van welke anticonceptie zijn jullie tevreden? (Heb na de bevalling van de jongste gevraagd en sterilisatie bij de vrouw wordt hier niet meer gedaan, bij de man is geen optie bij ons ivm last).

2. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

Aug 23, 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Je bedoelt de spiraal die er nu uit is?
    Die niet want die is niet meer steriel.

Is het een nieuwe, volgens mij kan het wel gewoon en kan het eventueel gewoon pech zijn dat hij eruit is gegaan. Wellicht bij de gyn nagaan of er een reden is dat hij er zo makkelijk uit is gekomen?

3. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Denk wel dat je een nieuwe zou kunnen laten zetten. Ik had koperspiraal, deze werd er uitgewerkt door mijn baarmoeder. Uiteindelijk hing hij er half uit en heb ik er voor gekozen om het voorlopig met condooms te doen. Bevalt eigenlijk wel. Weinig troep, haha en geen hormonen! Maar niet echt een optie voor de lange termijn.

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh ik zou nooit aan spiraal gaan , 2 in de stieffamilie in 1 jaar tijd zwanger van verloren spiraal .

Hoppa 2 neefjes en nichtje rijker :)

Zelf was ik aan de prikpil, 4x prikkie per jaar en geen gedonder . Maargoed sommige reageren er heel naar op wat betreft bijwerkingen . Ik zelf gelukkig niet en vond het ideaal .

Share This Page