Oké dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.. mn man en ik zijn nu bijna een jaar bezig voor ons eerste kindje.. helaas nog steeds niks en mochten we naar de gynaecoloog.. mn bm en eierstokken zagen er goed uit.. dus mocht mn man zn zaad laten testen.. helaas was de uitslag heel slecht kans op zwangerschap is minder als 10% nu over 10 weken weer testen maar het fijne horen we nog van de gynaecoloog.. Maar goed.. ik ben voor het laatst ongesteld geworden op 26 maart en had op 31 maart een positieve ovulatietest.. met pijntjes en al denk ik dat hij op 2 april gesprongen is.. maar nu gister op 7 april verloor ik roze bloed niet veel maar toch wat.. daarna af en toe bij het afvegen wat bruine afscheiding.. ik heb normaal een cyclus van 24 dagen soms langer of korter.. bruine afscheiding heb ik vaker maar alleen 1a2 dagen voor ik ongesteld wordt.. Ik begrijp er serieus niks meer van en de moed is nu behoorlijk laag wie heeft er hier ervaring mee of tips wat ik ermee kan doen..? Liefs menc
Hoop dat het een innestelbloeding is wat vaker niet dan wel voorkomt! Echter zou het ook nog heel goed een ovulatiebloeding kunnen zijn....welke rond de ovulatie optreedt. Je schrijft op 31 maart een positieve ovulatietest (beide streepjes minstens even donker of een smiley) te hebben gehad. Echter een ovulatietest geeft helaas geen garantie dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt. Het geeft alleen de LH-PIEK weer. Zou dus kunnen dat je eisprong toch een paar dagen later geweest is dan je dacht. Al hoop ik voor jou op innestelbloeding. Vanaf innesteling maak het HCG aan, dus in dat geval zou je over een dag of 5 een testje kunnen wagen. Succes!
Dank je wel voor je bericht Be Happy.. op zich zou ovulatiebloeding niet zo gek zijn maar heb maandag 3 april ook 1 druppel bloed verloren in de ochtend waardoor ik dus de vermoeden heb dat mn ei op 2 april is gesprongen.. deze 1 druppel bloed heb ik eigenlijk elke keer 2a3 dagen na positieve ovulatietesten.. en 8 dagen na positieve test lijk mij ook we erg laat.. 😔maar aangezien we van de week slecht nieuws kregen van de zaad van mn man en dan ineens zo bloedverlies zo snel na begin cyclus wat ik nog nooit heb gehad weet ik even niet goed wat ik moet denken 😳