Gestopt met de pil en nu bruine bloedingen

Discussion in 'Anticonceptie' started by Sjakkiekira, Mar 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjakkiekira

Sjakkiekira Nieuw lid

Mar 30, 2008
    1
    0
    0
    Vier a vijf weken geleden ben ik met onregelmatigheden in de menstruatie naar de huisarts geweest. Deze vertelde mij dat mn baarmoeder een herstart nodig had en heb hier een 10 daagse kuur voor moeten slikken waarna ik na een paar dagen een heftige bloeding zou krijgen. Dat is allemaal netjes verlopen en ik mocht na 7 dagen de pil weer gaan slikken, echter voel ik me zonder de pil veel beter en heb ik besloten om met de pil te stoppen.

Na 2 weken dat alles netjes verliep heb ik sinds gister bruine, chocolade kleurige bloedingen ik moet dan ook regelmatig een nieuw inleg kruisje in doen. Het ziet eruit als oud bloed.

Wie weet of dit normaal is of wat dit nu kan veroorzaken? Ik denk zelf dat dit een reactie van de 10 daagse kuur is.... Ik heb ook al op het internet gezocht en ik zie dit alleen bij verhalen van zwangere vrouwen...

2. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    Belgiƫ
    Dit lijkt me eerder een teken dat je lichaam hormonaal flink verstoord is. Veel vaker is het gewoon een teken da t je lichaam van slag is, dan dat het te maken heeft met zwangerschap!

Heb je de pil na die 10-daagse kuur nog geslikt? Hebben jullie onbeschermde contacten?

Share This Page