Wij willen graag na de middag tot en met maandagmiddag met de camper ergens heen. Dus twee overnachtingen. Maar nu is onze dochter een beetje snotterig, ze hoest een beetje, en drinkt iets slechter als normaal. Ze is niet echt superziek, heeft ook geen koorts en ziet er verder normaal uit. Alleen is ze dus niet helemaal zo als het wezen moet. Ben zelf ook wat snotterig, en heb een hele zere keel. Misschien heeft zij ook wel een zere keel?? Als we met zn tweetjes waren en ik voelde me zo als ik me nu voel zouden we gewoon weggaan met de camper, kan ergens anders ook wel lekker rustig aan doen, maar wat is nu wijsheid voor onze dochter? Echt ver weg zouden we toch niet gaan, hooguit een uurtje van huis af. Dus mijn gevoel zegt gaan, maar ik twijfel zo enorm!! Ga straks sowieso even naar de apotheek met dit verhaal hoor, kijken of ik iets kan krijgen wat haar verlichting geeft. Ze heeft ook een beetje een rocheltje in dr keel lijkt wel. Vind het heel zielig voor haar... wat zouden jullie doen, er op uit gaan met elkaar en elders lekker rustig aan doen, of je droppie in de vertrouwde omgeving laten en de camper laten voor wat het is
Ik zou gewoon gaan!! word morgen heerlijk weer, en zeker als je in nederland blijft, of dichtbij Ze is "maar" verkouden.....
Ja joh, gewoon gaan! Je bent in de buurt dus stel dat ze echt ziek wordt, met koorts bijvoorbeeld. Dan ben je zo weer thuis in haar vertrouwde omgeving!!
Gaan! Anders zit je ook maar thuis, en morgen wordt het heerlijk weer! Ben jaloers, ik wil ook wel lekker weg...
Lekker gaan. Ze is alleen maar verkouden. Als je zelf verkouden bent blijf je toch ook niet thuis zitten. Veel plezier.