Stoppen met Diane-35, puistjes terug?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door liefmusje, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinniepinnie

    7 apr 2006
    11
    0
    0
    heh gatver nee, dus haaruitval is dus ook zo'n abnormaal verschijnsel als je met diane gestopt bent, nou lekker is dat! hopelijk houdt dat dan nog eens een keertje op, ik trek wat haren (die al los zitten) weg... wordt er gek van! waar ik ook zit, ik laat sporen van haren achter :cry: wordt er eerlijk gezegd een beetje verdrietig van, want hoe lang blijft zoiets doorgaan, totdat er geen haar meer op zit, totdat je je kruin ziet? wat een rotbende die diane, dat ik daar toch ooit aan begonnen ben, 't had veel gemakken, maar nu heeft 't veel ongemakken... fijn! bedankt! hopelijk kan iemand mij vertellen of die haarval tijdelijk is? pleazz let me know! thanxxx
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Heeej cinniepinnie

    Ben ook gestopt met de diane 35, bijna 2 maanden geleden.. heb gelukkig geen last van terugkomende pukkels, geen haaruitval dan normaal zo rond deze tijd. (met de zomer valt je haar altijd meer uit) alleen heel er vet vet vet haar!!! Bijna iedere dag wassen.. enne jeuk op mn hoofd dat ik heb, sinds dat ik gestopt ben.. nie normaal!!

    Weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft?
     
  3. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ben op 25 mei geen nieuwe strip begonnen en in juli begonnen aan de 1e ronde...

    Ik was al gestopt van oktober 2005 tot maart 2006, maar toen hebben we het veilig gedaan...

    Nu heb ik weer last van vochtplekken en mijn haar valt weer uit, maar deze keer neem ik het voor lief. We gaan voor een klein wonder dus daar heb ik het wel voor over (al ben ik nu niet zo blij) :(

    Gelukkig ben ik wel regelmatig ongi.
    Hoop dat het raak is en dat de duiveltjes vanaf nu weggblijft...

    Iedereen die ook gestopt is met Diane-35:
    Er weer mee beginnen heeft geen, als je ermee stopt zijn de klachten zo weer terug. :rolleyes:
    Ik ga nooit meer aan de pil!
     
  4. cinniepinnie

    7 apr 2006
    11
    0
    0
    Het is echt onvoorstelbaar gewoon dat er zoveel klachten zijn na het stoppen van de Diane. Die pil zou verboden moeten worden. Haaruitval is gelukkig minder geworden. Misschien komt het inderdaad door de zomertijd. Gelukkig. Vet blijft me haar wel, maar daar kun je nog wel wat aandoen (gelukkig)! Puisten zijn ondanks Benzoylperoxide gebleven (wel veel minder geworden) en heb sinds donderdag een antibiotische lotion gekregen met Clindamycine erin. Ach ja zo blijf je aan het dokteren. Wel vind ik het vreemd dat ik sinds mijn stop met de Diane nog steeds heel onregelmatig ongi wordt, echt balen is dat! Kan dat zomaar na 8 maanden nog onregelmatig zijn? Heb een week of 8 geleden een nieuwe pil gekregen Lovette. Maar ben hier nog niet mee begonnen. Want eigenlijk ben ik die hele pillen-zooi zat. Het is niet gezond, wel makkelijk. Maar kies nu voor het gezondere leven. Nou meiden succes en sterkte met de naklapjes van die Diane! Hoop dat alles voor iedereen weer de oude wordt zoals het ooit was!! Goodluck!
    Liefs,
    cin
     
  5. cinniepinnie

    7 apr 2006
    11
    0
    0
    Het is echt onvoorstelbaar gewoon dat er zoveel klachten zijn na het stoppen van de Diane. Die pil zou verboden moeten worden. Haaruitval is gelukkig minder geworden. Misschien komt het inderdaad door de zomertijd. Gelukkig. Vet blijft me haar wel, maar daar kun je nog wel wat aandoen (gelukkig)! Puisten zijn ondanks Benzoylperoxide gebleven (wel veel minder geworden) en heb sinds donderdag een antibiotische lotion gekregen met Clindamycine erin. Ach ja zo blijf je aan het dokteren. Wel vind ik het vreemd dat ik sinds mijn stop met de Diane nog steeds heel onregelmatig ongi wordt, echt balen is dat! Kan dat zomaar na 8 maanden nog onregelmatig zijn? Heb een week of 8 geleden een nieuwe pil gekregen Lovette. Maar ben hier nog niet mee begonnen. Want eigenlijk ben ik die hele pillen-zooi zat. Het is niet gezond, wel makkelijk. Maar kies nu voor het gezondere leven. Nou meiden succes en sterkte met de naklapjes van die Diane! Hoop dat alles voor iedereen weer de oude wordt zoals het ooit was!! Goodluck!
    Liefs,
    cin
     
  6. cinniepinnie

    7 apr 2006
    11
    0
    0
    Het is echt onvoorstelbaar gewoon dat er zoveel klachten zijn na het stoppen van de Diane. Die pil zou verboden moeten worden. Haaruitval is gelukkig minder geworden. Misschien komt het inderdaad door de zomertijd. Gelukkig. Vet blijft me haar wel, maar daar kun je nog wel wat aandoen (gelukkig)! Puisten zijn ondanks Benzoylperoxide gebleven (wel veel minder geworden) en heb sinds donderdag een antibiotische lotion gekregen met Clindamycine erin. Ach ja zo blijf je aan het dokteren. Wel vind ik het vreemd dat ik sinds mijn stop met de Diane nog steeds heel onregelmatig ongi wordt, echt balen is dat! Kan dat zomaar na 8 maanden nog onregelmatig zijn? Heb een week of 8 geleden een nieuwe pil gekregen Lovette. Maar ben hier nog niet mee begonnen. Want eigenlijk ben ik die hele pillen-zooi zat. Het is niet gezond, wel makkelijk. Maar kies nu voor het gezondere leven. Nou meiden succes en sterkte met de naklapjes van die Diane! Hoop dat alles voor iedereen weer de oude wordt zoals het ooit was!! Goodluck!
    Liefs,
    cin
     
  7. cinniepinnie

    7 apr 2006
    11
    0
    0
    ooops kleine storing hier op de pc, vandaar 3x bericht, mijn excuses hiervoor! 1x mijn bericht lezen is voldoende :)
     

Deel Deze Pagina