Hoort dit erbij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snowy82, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik stel eerst hier de vraag, aangezien ik me verslapen had om de vk te bellen en nu moet wachten tot maandag morgen (of anders de akuut lijn, maar weet niet of dit akuut is). En hier zitten ook mensen met ervaring en kennis.

Vanaf vorig weekend had ik veel last van wat ik denk zijn harde buiken (geen idee of ze dat werkelijk zijn). Buik voelt hard aan (lijkt wel of de huid zich aanspand soms) en wel beste woord dat ik kan vind is gestresst. Als ik ga lopen krijg ik zeurende pijn in mijn underrug (had dit voor de zwangerschap ook, maar alleen als ik lang en te veel getild had bv). En ik moet 2 tot 3 keer per dag poepen (sorry voor de onsmakelijkheid), wat niet normaal is voor mij. En de laatste 2 dagen begin ik ook langzaam (ja sorry, nog even meer onsmakelijkheid) diarree te krijgen en kramen in mijn maag (teminste ik denk dat het mijn maag is ivm diarree).

Hoort dit erbij? Ben 34+3 dagen zwanger. Had gelezen dat verlosningen beginnen met diarree, maar dat lijkt me een beetje te vroeg in mijn geval. Mijn man wil dat ik het even een paar daagjes rustig aan doe. Ben eigenlijk wel iedere dag druk (zover ik dat kan dan nu met dit lichaam) in de weer met school, stal en huis.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Volgens mij kan het best zijn dat dit gewoon allemaal voorwerk is.. Misschien is de pijn die je voelt ook wel het indalen van de baby? Bij de eerst gebeurd dit meestal rond 32 weken..

En dat vaker poepen en diarree.. Dat herken ik wel, dat had ik ook rond die tijd :)

Ik denk niet dat je je direct druk hoeft te maken.. Maar als je het niet vertrouwd maandag gewoon even bellen inderdaad!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik denk niet dat de bevalling begint, wel voorwerk en dat je het rustig aan moet doen. Mocht de bevalling beginnen en de weeën sterker worden, dan laten ze het kindje gewoon komen (wel in ziekenhuis) en dan kan je de vk bellen.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    alles in je darmen komt natuurlijk nu ook in de verdrukking. daar kan je klachten van krijgen. als je die pijn in de rug voorheen ook had kan het natuurlijk ook komen omdat je buik topzwaar word. maar je zou ook een blaasontsteking kunnen hebben.

al met al lijkt het me wijs om toch je vk te bellen. het is overdag dan maar even acuut. je moet nog een heel weekend in. dat lijkt me niet verstandig om dat zo te doen.

Deel Deze Pagina