Cadeautje voor jarige overgrootmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door Dithje1982, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Komend weekend viert mijn oma haar 86ste verjaardag en nu wil ik graag wat leuks maken met onze zoon (en haar eerste achterkleinkind).
    Voor mijn opa hebben we van de zomer een klein canvasdoek geschilderd. Wat nu hangt te pronken in hun nieuwe huis.
    Maar dit keer wil iets kleiners maken, zodat de kamer over 10 jaar niet volhangt met kunst van zoonlief;)

Wie heeft er een leuke kleine tip?

2. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Ik heb met mijn dochter een plantenpotje bechilderd, zand erin en bloemzaadjes (vergeet mij nietjes) foto erbij dat ze druk aan het schilderen was. Mijn oma was er hartstikke blij mee!

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    BLoempotje versieren met gekleurde (verf) kinderhandjes

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    iets gemaakt van playmaïs of van die boetseerklei die uithard (Das) en dat beschilderen?
    Een oorkonde voor de liefste overgrootmoeder maken en die laten vingerverven of beplakken.
    Met textielverf of stiften een kussensloop laten versieren.

Ik noem maar even wat, ik weet niet of je zoiets bedoelt?

5. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een bord beschilderen met keramiek verf, met brooddeeg iets boetseren en dat verven, gipsafrduk van handen en voeten van je zoon waar hij ook zijn naam in kerft?

6. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Zijn super leuke ideeën allemaal, maar ook uitvoerbaar met een pittig mannetje met een spanningsboog van 2 minuten?

7. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het in dat geval misschien een idee om een Canvas tas te kopen waarop je met een textiel stift zijn handen omtrekt? Eventueel kan je het zelf dan nog verder versieren

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een witte mok gaan beschilderen. (met speciale verf).

Een leuk mandje maken, met wat zakjes thee, kleine versnaperingen etc etc.

Een leuk cadeaupakketje! Daaraan hang je natuurlijk nog een leuk kaartje wat versiert is door je zoontje;)

Deel Deze Pagina