Cryo terugplaatsing help

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lysje123, 13 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysje123

Lysje123 Lid

24 jan 2023
    22
    1
    3
    Vrouw
    Hey meiden

ik heb een vraagje of zoek eigenlijk mensen die dit ook hebben gehad want kan er op het internet niks over vinden

ik heb 7 juli een cryo van 5 dagen teruggeplaatst gehad maar omdat ik bij mijn vorige terugplaatsingen en bij iui al altijd heel snel ongesteld werd en utro niet helpte mocht ik nu op de dag van mij eisprong 8 klikjes ovirelle spuiten en ook 3 dagen daarna en 1 dag na de terugplaatsing dus 5 dagen geleden voor de laatste keer die 8 klikjes gezet is er iemand die dit ook heeft gehad en hoe snel is dat uit je systeem duurt dat net zolang als bij de hele spuit? Ik heb met me domme hoofd natuurlijk getest en ik wist dat hij positief zou geven maar dacht als ik rond 10 dpo zit en het is gelukt zal hij wel oplopen maar dat gebeurd niet word iets lichter kan het als nog gelukt zijn of kan ik de moed al opgeven zijn al 4 jaar bezig begin zo teleurgesteld te raken in me lichaam

2. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Het duurt gemiddeld 10 dagen voordat het uit je lichaam is. De ene heeft er 12 dagen voor nodig en de ander heeft er 8 dagen voor nodig. Je test nu dus sowieso positief, omdat Ovitrelle nog maar een paar dagen geleden is gezet…

Wat betreft het aflopen van je test; dat zal dus waarschijnlijk Ovitrelle zijn. Ik ben bang dat er nu nog niet erg veel over te zeggen valt. Spannend nog even!

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Ik heb zowel pregnyl al ovitrelle ter ondersteuning gehad en ja dit blijft gewoon 10 dagen of langer in je lijf. Vroeg testen met zulke ondersteunig is daarom niet aan te raden.
    Ik deed het ook, mindfuck pur sang.

4. Lysje123

Lysje123 Lid

24 jan 2023
    22
    1
    3
    Vrouw
    Okeee ja dat dacht ik ook al is killing dit maar ik dacht van als het dan gelukt is zal de test wel oplopen want je maakt dan zelf ook hcg aan maar zo werkt het dan niet blijkbaar

5. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Testen na recent Ovitrelle heeft totaal geen zin helaas. Gemiddelde is 10 dagen, maar bij sommige dames heeft het zelfs 14 dagen nodig.

Deel Deze Pagina