een beetje stout ... maar ook heel grappig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje57, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Doen jullie kindjes wel eens dingen die eigenlijk niet mogen.. maar die dan zo grappig zijn dat je onmogelijk je lachen in kan houden....

Nou hier vanmorgen hoor! Ik was even in de badkamer, mijn zoontje lag op de grond te spelen in onze slaapkamer.... en ik dacht.... wat is het toch stil... had hij een pot nivea te pakken gekregen die open op de rand van het bed stond... haha.. alles zat onder... inclusief mijn zoon... ik vond het echt super grappig... maar hij moest wel even gewassen worden :D

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hahaha geweldig!

Hier vorige week, voordat we op woensdagochtend gaan zwemmen zet ik altijd de tas klaar, met precies op volgorde wat we wanneer nodig hebben. Ze zat lief te spelen en ik was even in de keuken bezig, tot ik het wel heel erg stil vond. Had ze op haar dooie gemak ALLES uit de tas getrokken en zat haar zwemluier uit elkaar te trekken! :D Dat was 5 min voordat we weg moesten... :) Ik was niet echt blij, maar het was stiekem wel heel grappig!

Oh en wat ze nu doet is ook wel grappig. Ik naai graag en ik heb een krat vol stofjes meestal onder tafel staan, ze weet nu hoe die open moet en trekt dan alle (mooie) stofjes eruit en versiert zichzelf daarmee... Gisteren kwam ze dus onder tafel vandaan gekropen met stofje op haar hoofd en 2 om haar nek hahahahaha :D

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mijn nichtje moest toen ze 2/3 was altijd op het stoeltje in de keuken, als ze stout was.

Dus ze had iets gedaan wat niet mocht. Ik had haar op d'r stoeltje gezet, uitgelegd wat er was etc. Komt ze er een halve minuut later weer af, dus ik zet haar terug en zeg dat ze 2 minuten moet blijven zitten. Komt ze er weer af 'ja, ik wil wel blijven zitten! Maar mijn billen willen niet!'. Oh en dan dat gezicht erbij ;). Je kon mij opvegen. Ze heeft die twee minuten ook niet meer op het stoeltje doorgebracht.

4. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    hihi schattig toch!! Die kleintjes weten nog niet dat ze stout zijn, ze zijn gewoon nieuwsgierig. ik kan dan ook niet echt boos worden als hij iets doet wat niet mag of ergens aan zit wat niet mag. Vaak is hij dan zo serieus bezig, hijgend en wel hahaha.

Hij kan bijv heel lief op schoot naar een filmpje op de laptop kijken, helemaal gebiologeerd. En dan ineens vliegt hij naar voren om op de knopjes te rammen.

En hij wil alles van tafel gooien, gewoon om te kijken hoe het klinkt en hoe zwaar het is. Dus ik heb nu wat dingen op tafel staan die hij eraf mag gooien, de rest staat hoog.

Hij doet vaak pfffft met zijn mond en best hard. Maar dat doet hij soms ook met eten, niet handig! Maar wel lachwekkend hihi.

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    hahahaha mijn billen willen niet :D

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hahaha ..grappig ook dat het altijd heel stil wordt dan ;)..

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahaha... idd!!!

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ohh die ken ik ook inderdaad! haha

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ik was in de keuken bezig en hoorde een vreemd geluid uit de woonkamer. Was dochterlief de vloer en de tv aan het schoonmaken met de toiletborstel... Poetsen!!! zei ze heel trots.

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    *proest* hahahahahahaha

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahahaha... te grappig

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Stout vond ik het niet, maar grappig wel.

Het was verdacht stil in de keuken

En zo trof ik hem aan. Gelukkig wad het de schone was:p

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zodra het stil wordt moet je meestal gaan kijken, haha. Leuk hoor, die fratsen.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heerlijk die fratsen!! hier 'hielp' de kleine met de was, door de was die ik net op het rekje heb gehangen weer in de mand te doen..... heb er smakelijk om gelachen.

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh ik heb er nog wel één. We keurden het niet goed, maar het was zo leuk om te zien

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Jaaaa, mijn zoontje vindt echt niets zo grappig als wanneer wij hem streng toespreken. Als ik zeg 'David, dat mag niet', dan begint hij al te grinniken, en als ik het dan herhaal ('nee, dat is niet leuk, dat mag niet', enzv) dan giert hij het op een gegeven moment uit. Hij rolt nog net niet over de grond van het lachen! En dan serieus blijven.... ;)

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Inderdaad dit.
    Of als ik mijn oudste hoor zeggen "goed idee Julian!"
    Dan moet ik hard gaan rennen want dan vind ik het vaak niet zo'n goed idee.

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Mijn dochter (inmiddels al vier) heeft toen ze bijna twee was een keer de pakken pampers uit de kast getrokken. Daar een trap van gemaakt, zo op de commode geklommen en op die manier aan de slag gegaan met een.volle fles babyolie. Nu vind ik het grappig, toen een stuk minder.
    Ook heeft ze een keer toen ze bij mijn vriendin logeerde een ravage aangericht met een poepluier

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hhaaha ik zou dan ook me lach niet kunnen inhouden:)

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

haha:D was je zeker niet blij mee:cool:

Deel Deze Pagina